Kundasang, 'Sabah', 'Tular', 'Sangkut Sampah', 'Di Seluar', 'Pilih Baju'

Kundasang, 'Sabah'

'Sampah ikat tepi'

“SAYA tak jumpa tong sampah. Jadi saya sangkutkan sampah di seluar terlebih dulu berikutan mahu memilih baju,” kata Fadhli Tajuddin, 25.

14.7.2019

kundasang “SAYA tak jumpa tong sampah. Jadi saya sangkutkan sampah di seluar terlebih dulu berikutan mahu memilih baju,” kata Fadhli Tajuddin, 25.

“SAYA tak jumpa tong sampah. Jadi saya sangkutkan sampah di seluar terlebih dulu berikutan mahu memilih baju,” kata Fadhli Tajuddin, 25.

“Saya hanya mengetahui daripada rakan yang memberitahu gambar saya itu menjadi tular di media sosial sejak semalam.

Fadhli yang turut bergiat aktif dalam aktiviti sukarelawan mengutip sisa buangan di persisiran pantai turut berkata, penyediaan tong sampah di beberapa kawasan di Kundasang agak terhad.

Artikel ini disiarkan pada : Ahad, 14 Julai 2019 @ 7:31 PM

Read more: Harian Metro

hahahah ko ka tu foodhli ensem ooo wkwkwk Simpan dalam bag.. jalan sampai jumpa if tak jumpa .. bawa sampai balik rumah..😁 aku rela sepahkan kereta laki aku. dari aku buang sampah merata rata. 😂😂.. rse xsmpai hti nk buang sampah merata2. . Di kundasang bah ni di kawasan gunung itu lah mau jaga kebersihan gia 👍🏻

At least dia tak buang sampah merata2.. terbaik brader... Baiknya dia.. Contoh terbaik 👍 Sebab beberapa hari lepas ternampak ada manusia ni buang sampah dalam sungai. Sakitnya rasa hati. Dia buat muka tak bersalah pulak tu 😑 saya pun kalau xde tong smpah, pegang je dulu. Contoh yg baik Moga jdi contoh utk kita jaga kebersihan.. 😂 Jgn ikat plastik smpah kt seluar sudah.. 😂

Comel pulak la rasanya...👍👍👍

Budaya Melayu makin sebati [METROTV]selangor Sekurang-kurangnya berada di Malaysia membolehkan dia menjalani zaman kanak-kanak dengan lebih gembira, jelas Roua. Kalau kanak-kanak Syria yang tak sampai 5 tahun di Malaysia fasih berbahasa melayu,kenapa ramai pemimpin DAP tak boleh.Sebabnya ialah berfikiran ultra kiasu dan tidak berbangga menjadi rakyat Malaysia sebenarnya.

foodhli Ko 25 sdh ka pula wkakak Bagus sangat terbaik

Dakwaan rasuah konspirasi untuk jatuhkan saya, kata exco PerakAbdul Yunus Jamhari berkata, dakwaan itu bermula sejak pemilihan PKR tahun lalu disebabkan sokongannya kepada Azmin Ali. FMTNews Perak Parti yg penuh dgn tipu daya, konspirasi & skandal. Hello, are you interested in rich mummy's who are in need of satisfaction, mummy pay you Rm8000 or more depends on the mummy you choose. If interested What's app Jemima Now on (+601116479239 ) For fast approve hookup here in Malaysia.

Nabil minta maaf campak tanjak“TIDAK menjadi niat saya untuk memperlekehkan bangsa dan adat Melayu kita, terutama sekali tanjak yang saya pakai,” luah pelakon, pelawak dan pengacara, Nabil Ahmad susulan tindakannya mencampak tanjak dipakainya pada siaran langsung sebuah pertandingan lawak, Jumaat lalu. Baru tahu Adat melayu letak pada pakaian? Suci sangat ke tanjak tu. Jaga batas Bil ko kna sedar ko tu pipit.. Xpyh nk jd helang baling tanjak..

'Adik manis' ni tak perasan katanyakualalumpur “SAYA tidak perasan langsung ada kamera sedang merakam kerana asyik berbual dengan rakan dan keadaan ketika itu sangat sibuk.” - Nur Dahlia Ahmad Rizal. Boleh jadi bahan berita.. Cc DahliaRizal DahliaRizal tgk nie

Seloroh Raja Permaisuri Agongpekan “Saya datang sini nak makan sahaja,” seloroh Raja Permaisuri Agong Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah sebaik melihat wajah terkejut petugas media di Muzium Sultan Abu Bakar, Pekan, hari ini.

[UPDATE] Lambaian terakhir“KEDUA-duanya melambai tangan dan berkata ‘bye mama’ sebelum saya dan suami keluar rumah bagi menyediakan tempahan makanan untuk anggota bomba bertugas di Pelabuhan Klang.

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

14 July 2019, Sunday News

Previous news

Banjir landa Louisiana akibat ribut Barry | The Malaysian Insight

Next news

Najib returns fire: Nazri hurt MCA, rejected cooperation with PAS