Breaking News

Latest news right now

• • • • • • • • • • •
• • • • • • • • • • •
• • • • • • • • • •
• • • • • • • • • • •

Stories

Top news stories of the day

Comments

Most discussed news

Nasi Lemak Named One Of The World's Top 100 Heritage Meals | Star2.com (4)

Breakfast staple nasi lemak recently made it into food site TasteAtlas's top 100 traditional dishes in the world, alongside other entries like peri-peri chicken and sushi.

Proud to be Malaysian

hyeminsora Asal nasi lemak dalam gambar guna tu warna biru semacam...pakai nasi kerabu ke?

Some will argue is heritage of Singapore

Nanti ada jer yang 'claimed' kata nasi lemak berasal dari sana

Jap lagi dia claim.. tgk ar

Rasis

Read more...

(4)

NSTnation: A Filipino transwoman who allegedly wandered around naked on the streets near Bukit Bintang, last week, pleaded not guilty to public obscenity.

Heshe must have thought that the streets is a private space for pleading not guilty 😂

This guy is a he! Not a she. Im sure he is put in the male side of the prison

NST, ‘climbed onto car...’ ws it necessary to repeat it 3x?

Why do you report it as she when he is a HE. Are tran as well , where do shit in a public toilet ?

Read more...

World happiness index: Malaysia plunges from No 35 to 80 in one year (4)

PETALING JAYA: Malaysia is ranked the 80th happiest nation in the 2019 World Happiness Report, a massive drop of 45 places compared with 2018 when it was ranked 35th.

World happiness index: Malaysia plunges from No 35 to 80 in one year

Wowww ... this is a good indicator. Ofkoz we are not happy, now that we know the tonnes of shit that were left by the Kleptocrats. Only the Trolley Man MaluApaBossku looks like a happy guy, watching everyone cleaning the shit that was left by him.

I would have thought otherwise after the Rakyat decided to change the govt during the 14th GE. We were portrayed as not happy during the previous govt's reign, by the then opposition. 🤔

On one corner we have Thieves and Liars , while on this corner we have CLOWNS ... hard to be happy.

In South-east Asia, Singapore ranks No.1. I wonder if this is true. Singaporeans are just putting a facade, faking happiness. They are a stressed lot, mentally sick. Just see how they behave once they cross over to this side of the causeway...

OMG. Must be due to PH

Read more...

Explain Kelantan's high HIV cases when cinemas banned – DAP rep to PAS (3)

Explain Kelantan's high HIV cases when cinemas banned – DAP rep to PAS



Wow for all those ignorant fools commenting below that kelantan is under PASPusat and thus let them do whatever they want, that is like seeing somebody being abused and keeping quiet about it. Obviously PAS have failed their people in kelantan.

Kasi fakta pls

what is related cinema and hiv If there is cinema means there is no case of hiv Is that true? Haha

Don't mean to b crude, let the hypocrites dig their own graves ..... They are always in denial & hidding behind religion to fool the rakyat

Read more...

Yeoh: One out of 20 domestic abuse victims are men (3)

KUALA LUMPUR: Sexual dysfunction, jealousy and asking for a divorce were among the factors that led to cases of domestic violence recorded by the Women, Family and Community Development Ministry.

Yeoh: One out of 20 domestic abuse victims are men

Ajibko: Don't cry for me Argentinaaaaa!

Don't cry for him Agentina!

poor Najib

Read more...

Tolak usul buka panggung wayang bukti Pas ekstrem - DAP (3)

IPOH 21 Mac - DAP Perak menyifatkan keputusan kerajaan Pas Kelantan menolak cadangan untuk membenarkan panggung wayang patuh syariah dibuka di negeri itu membuktikan pendirian Pas sebagai sebuah parti yang ekstrem.

'..bukan sahaja tidak berasas tetapi juga tidak logik..' UtusanOnline UtusanMalaysia MindaRakyat

Haha. Penyalahgunaan perkataan 'ekstrem'

suke ati ore kelate la xnak panggung wayang..yg mu dengki nape..

Bodohnya cina d4p . d4p dapmalaysia lagi ekstrim sebab rakyat Kelantan tknk panggung wayang knp nk marah2

Biarlah dia xnak bukak panggung wayang pun.. Kalau ko sendiri nak buka punggung tayang kat orang pun org x sibuk

Apa yg xlogiknya..Itu salah satu cara nak elak maksiat lah..Kau tau apa!!

Read more...

Syarikat mencemar wajib bayar kos pembersihan, kata menteri | The Malaysian Insight (2)

Menteri Tenaga, Teknologi, Sains, Perubahan Iklim dan Alam Sekitar Yeo Bee Yin berkata undang-undang baharu itu akan menjadi sebahagian daripada cadangan dalam pindaan kepada Akta Kualiti Alam Sekeliling 1974.

Syarikat mencemar wajib bayar kos pembersihan, kata menteri

she looks real pretty in this photo , eh? great shot

esok ke nak dakwa syarikat tu 🤣

Read more...

Guan Eng thankful not leading ECRL talks with Beijing | Malay Mail (2)

KUALA LUMPUR, March 21 — Finance Minister Lim Guan Eng said he is thankful to Tun Daim Zainuddin for taking on the role as the government’s lead negotiator on the East Coast Rail Link (ECRL) project with China. Lim said the negotiations would consume a lot of time, adding that he would not be...

Guan Eng thankful not leading ECRL talks with Beijing

Minister, you focus, settle and manage our huge debts, ya.

It would have got your head chopped off lah Apek!

munafik ko mmg tk boleh masuk china sbb ko tu perosak hbgan m'sia dgn china

Read more...

Kalau jual arak, MB undur diri (2)

SEREMBAN 21 Mac - Menteri Besar, Datuk Seri Aminuddin Harun menegaskan, beliau akan meletakkan jawatan sebagai Presiden Kelab Golf Antarabangsa Seremban (SIGC) di sini, jika ahlinya mahu arak dijual di kelab itu.

'..saya tak ada halangan tetapi saya akan undur diri..' UtusanOnline UtusanMalaysia MindaRakyat

Tajuk berita jahat bebenor.

Jgn sebab PRKRantau mb buat mcm ni... Sepatutnya sehari selepas mb dilantik jadi Presiden kelab golf, dah kena haramkan penjualan arak

Read more...

Tahniah PH lahirkan pejuang ganja - BN Selangor (2)

SHAH ALAM 21 Mac - Barisan Nasional (BN) Selangor secara sinis mengucapkan tahniah kepada Pakatan Harapan (PH) kerana berjaya melahirkan pejuang ganja ketika rakyat sendiri terhimpit dengan pelbagai masalah kos sara hidup.

“Saya sebenar tidak pelik dengan idea atau kenyataan ‘luar kotak’ pemimpin PH..' UtusanOnline UtusanMalaysia MindaRakyat

kalu bule yb jeram..tanam pokok koka..pokok popi..pokok ketum..termasuk pokok ganja..rase2 semue rakyat malaysia kayeraye..wow..kalu kaye bule beli jet..beli senjate..pakai emas berkilo2..ala mcm escobar tu..setuju sangat..hidup dlm stim mmg best..

Halal haram hentam saja, Asal kroni tumpang gembira, Gomen yg ada duduk saja, Cegah mungkar gagal dikira👎

Read more...

Hot Topics

Latest news on trending topics