WHO says no evidence healthy children, adolescents need Covid-19 boosters

More research needs to be done on this, says WHO chief scientist.

19/1/2022 2:59:00 AM

WHO says no evidence healthy children, adolescents need Covid-19 boosters

More research needs to be done on this, says WHO chief scientist.

Read more: malaysiakini.com »

No evidence... NO EVIDENCE pulak dahh.. besok aku nak booster ni. ibn_ayob

33 pelajar positif Covid-19, SMK Kota Kuala Muda diarah tutup | Harian MetroSungai Petani: Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kota Kuala Muda di sini, diarahkan tutup selepas 33 pelajarnya disahkan positif Covid-19. Baru saja buka sekolah Assalam saya nak jual semula arena ni sebab belum ada yang sudi beli lagi . Saya nak jual rm200 je untuk semua ni . Saya akn hantar sampai depan rumah . Tolong urgent sgt nak pakai duit untuk bli kperluan anak2 yang dah hbis langsung . Harap terjual harini tq

Covid-19 deaths (Jan 19): 9 reported fatalities, lowest in nine monthsLowest number of reported deaths in 270 days, since April last year.

Covid-19: Kelantan school to close for eight days [NSTTV] | New Straits TimesNSTTV 'The move is made following the notification received by the district health office on Covid19 cases involving the school's residential students on Jan 13. Read here:

Pemilik klinik ditahan bantu siasatan kes kad vaksinasi Covid-19 palsu | Harian MetroKota Bharu: Polis menahan empat individu, termasuk seorang pemilik sebuah klinik swasta di daerah ini, yang dipercayai terbabit dalam kes penipuan kad vaksinasi Covid-19 palsu. Huk aloh.... Ada jugak klate pom.... Punoh serato

Covid-19: New school cluster detected in SabahKOTA KINABALU: A new cluster involving students of a secondary school in the Ranau district has been detected as Sabah's latest Covid-19 figures show 201 new cases today (Jan 18).

Lebih 5,000 kes jangkitan baharu Covid-19 dikesan di Arab SaudiJumlah kes jangkitan di Arab Saudi secara keseluruhan adalah sebanyak 620,935 kes BellaAstillah Hold dulu lah umrah kalau boleh babe.. Keadaan di Saudi skrg teruk. Precaution dulu.