Ramai terkejut Hari Raya Aidilfitri esok

1/5/2022 5:29:00 PM

Ramai terkejut Hari Raya Aidilfitri esok

Ramai terkejut Hari Raya Aidilfitri esok

Ramai terkejut Hari Raya Aidilfitri esok

Ia susulan ramai yang menjangkakan tarikh Hari Raya Aldifitri jatuh pada 3 Mei ini.Tinjauan di media sosial mendapati ramai yang kelam-kabut dan mula menaikkan status di media sosial masing-masing bertanya antara satu lain bagi mendapat juadah untuk hari raya.

Selain, juadah ada yang menyatakan belum bersedia mengosok dan memasang butang baju raya.Bagaimanapun, dalam keadaan kelam-kabut itu, ada juga pengguna Facebook yang menawarkan daging lembu yang akan disembelih malam ini.Terdapat juga dalam kalangan warganet yang memuat naik status baru mengemas pakaian untuk bertolak ke kampung.

Read more:
Utusan Malaysia »

Amendments passed to make stalking a crime

KUALA LUMPUR: Amendments which make stalking a crime in Malaysia have been passed in the Dewan Rakyat. Read more >>

MCm la ko br tau 5 minit sblm pengumuman.....bangang2....zaman skrg pun masih guna kaedah 20 thn lepas smpikan maklumat.... lain kali dh tahu petang tu war2 kan lah.. tak yah tungu orgbtua ni nk kaborkan kesian kat sabah pn dh buat terawih.. Nasib dah buat rendang awal 01.05.2022. . Islam sejagat sewajarnya memiliki satu ketetapan bukan berbeza beza pendapat serta pandangan . Apa yg akan dijawab oleh semasa islam pada bukan islam jika ada dua HariRaya yg berbeza. . Apakah tahu hadapan akan ada kejutan HariRayaAidilfitri yg tidak sama

Hari Raya Aidilfitri falls on MondayKeeper of the Ruler's Seal makes the announcement tonight.

Muslims in Singapore to celebrate Hari Raya Aidilfitri on May 3Singapore Mufti Dr Nazirudin Mohd Nasir today announced that the first day of Syawal 1443H/2022 falls on Tuesday, May 3, 2022. Populasi doktor barua talibarut pharmaceutical industrial complex terlalu ramai Mari la malaysia sambil isi minyak

Tak payah tunggu hari raya, setiap hari saya terkenang akan dia - Fauziah Nawi“Suka mengusik dia itu. Menceriakan. Gamatkan suasana. Dia sepupu paling tua. Amat menyayangi sepupu-sepupu dia. Dah tiga tahun dia tak ada. Hari raya sunyi jadinya. Semua rindukan dia...'

Do not over-buy for Hari Raya, says ZawawiKOTA BHARU: The public has been advised to not over-buy essential food items during the Hari Raya Aidilfitri festive season to avoid supply shortages.

Hari Raya 30% discount at Bandar Cassia toll plazaKUALA LUMPUR: PLUS Highway users entering or exiting the Bandar Cassia Toll Plaza (Jambatan Kedua Sdn Bhd-JKSB) will enjoy a 30% discount in conjunction with the Hari Raya Aidilfitri celebration.

Welcoming Hari Raya celebrationsKINILENS | Kuala Kangsar gets all lit up for Hari Raya Aidilfitri

PETALING: Ramai yang terkejut apabila Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Tan Sri Syed Danial Syed Ahmad mengumumkan Hari Raya Aidilfitri disambut umat Islam di Malaysia esok..This means Muslims in Singapore will not be joining Malaysians to celebrate Hari Raya on May 2.“Setiap kali menjelang hari raya, dia datang.

Ia susulan ramai yang menjangkakan tarikh Hari Raya Aldifitri jatuh pada 3 Mei ini. Tinjauan di media sosial mendapati ramai yang kelam-kabut dan mula menaikkan status di media sosial masing-masing bertanya antara satu lain bagi mendapat juadah untuk hari raya. Selain, juadah ada yang menyatakan belum bersedia mengosok dan memasang butang baju raya. MABIMS is an acronym for Menteri-Menteri Agama Negara Brunei Darussalam, Republik Indonesia, Malaysia dan Repbulik Singapura (Ministers of Religion of Brunei Darussalam, the Republic of Indonesia, Malaysia and the Republic of Singapore). Bagaimanapun, dalam keadaan kelam-kabut itu, ada juga pengguna Facebook yang menawarkan daging lembu yang akan disembelih malam ini. Terdapat juga dalam kalangan warganet yang memuat naik status baru mengemas pakaian untuk bertolak ke kampung. Hampir tiga tahun insiden menyayat hati itu berlalu.

Rakyat Malaysia akan bersama-sama Indonesia, Thailand dan Arab merayakan Aidilfitri pada Isnin tetapi negara jiran Singapura mengumumkan republik itu akan menyambut 1 Syawal 1443H/2022 pada 3 Mei. – UTUSAN .