PM syukur rakyat Malaysia raikan Aidilfitri dalam keadaan tenang | Harian Metro

#KualaLumpur Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menzahirkan kesyukuran kerana rakyat negara ini masih dapat meraikan Aidilfitri dalam keadaan tenang tanpa adanya pergolakan.

13/5/2021 3:34:00 PM

KualaLumpur Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menzahirkan kesyukuran kerana rakyat negara ini masih dapat meraikan Aidilfitri dalam keadaan tenang tanpa adanya pergolakan.

Kuala Lumpur: Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini menzahirkan kesyukuran kerana rakyat negara ini masih dapat meraikan Aidilfitri dalam keadaan tenang tanpa adanya pergolakan.

Read more: Harian Metro »

Pahang Regent recommends halt to mining activities in Tasik Chini area

KUANTAN: The Regent of Pahang has recommended a halt to mining activities in the Tasik Chini area.

Tunggu je pru akn dtng mngkin pm yg tk tenang nanti nak tenang mcm mana kalau peronda duk pusing2 je kat taman .. mcm kami semua ni buat salah pulak .. duk kat luar umah dpn umah sendiri pun xboleh .. tenang apa mcm tu .. Ye.. Kat Malaysia x bergolak.. Semua x bergolak, semua sedih x dapat balik kampung.. (bergolak - N9 bergelak)

Tunggu Pru 15....tau lah mcm mana rasa ketenangan nanti....rakyatboss semoga di berikan kesihatan amin hahahahaha confident btol dia ni🤣🤣🤣 Skrg aku br caye yg jwtan pm semua Tak de pa tgk status kt tweet or ig or fb. Zaman najib pun sme pH pun mse. Org tgh megamuk n Maki hamun ko dlm ni pun Masih aman. Rakyat ni tggu mse je nk melatup.

Alhamdulillah MuhyiddinYassin IsmailSabri60 mcm mana anggota tentera boleh update story di media sosial beraya sakan sampai 7 rumah wlpn dalam kwsn kem tentera? Sedangkan kami rakyat biasa jiran tetangga pun x ziarah menziarahi kerana arahan daripada PM.. mohon siasat MKNJPM Tenang haram jadah ko Dok dlm gua ke....mcm x ikut perkembangan

Saya bukan zalim, tapi mahu lindungi nyawa semua - PM | Harian MetroKuala Lumpur: Keputusan melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ketika Aidilfitri dibuat kerana Malaysia kini berada pada titik genting dalam peperangan berdepan Covid-19. Kau bukan zalim, tapi kau jahat Rakyat tak nampak itu tujuan yg dibuat KERAjaan sbb terlalu menonjol ttg kasta berbeza dlm perlaksanaan..baik SOP mahupun hukuman..tak salah rakyat marah KERAjaan yg bederet menterinya. KerajaanGagal MCO3 anwaribrahim chedetofficial SyedSaddiq mujahidrawa MSabu_Official Kepala buto

tenang mendenya. dlm hati rakyat ni Allah je yg tau. Tenang la..rakyat semua prihatin dan hanya menurut sahaja TAPI tunggu la masa pru yang akan datang..menangis di tepi bucu la kamu..😂😂 Tenang di posisi😄 Tenang lah sangat. Dalam rumah sendiri pun ketaq lutut. Hampa memang la tenang Kat istana hampa Pm borong abes cincau dengan cabai ek. DoubleStandards

GAGALLLLLLLLL Aku gi beli ais je pon , polis usya aku macam tokan heroin dah , siut Hmm…ada je ziarah raya tgk kat ig…rakyat lesu dah Dia xlihat btul² agknye...mate2 dia² ni agknye kero Kau nak kena rusuhan ke. Hahaha. Jangan mintak la. Tunggu masa je la.

Wabak Covid-19 bantutkan sambutan Aidilfitri seperti kelaziman - PM - Utusan DigitalPerdana Menteri berkata, pada tahun ini, sekali lagi umat Islam negara ini terpaksa menyambut Aidilfitri di rumah sendiri seperti tahun lalu. Sudahlah Muhyiddin Terpaksa atau dipaksa 🤔 KerajaanZalim KerajaanCincau

Hidup dekat negara sendiri yang merdeka.Tapi serasa di bawah komunis.Jadi takut .Semua mende nak diancam..huh nasib rakyat tgh busy pasal isu Palestine, kalau x mau nya deactivated nanti soc med menteri2 kena serang😌 MuhyiddinYassin aidilfitri yg tenang jgn dsangka jiwa2 tidak bergolak.. KerajaaanGagal

Jangan nak borak tenang, tengok beza rumah anda dengan rakyat then pikir sape yang tenang bosss. Tebuk jgn x tebuk Semak! Kapla wutoh sekali lagi Eleehhh men serkap jarang je

Indian PM Modi to skip G7 meet in Britain due to COVID-19 crisisMUMBAI (Reuters) - Indian Prime Minister Narendra Modi will not travel to Britain for the Group of Seven (G7) summit next month because of the coronavirus situation in the country, the foreign ministry said late on Tuesday. He has no face to attend! 🤦‍♂️ go jump into the ganges la

Hati Rakyat Sedang Bergelegok Kepanasan Dapat PM Macam Nie Sembang ape doh...? Nampak berita ni terus tak tenang Dapat Perdana Menteri mcm gini NI SEMUA SALAH ISRAEL IsraelKoyak Tk kan nk kami buat live mogok pulak 😩 back hand kanggg . Nmpk pergolakan masa pru nanti Jgn disangka rakyat yabg tenang tiada buaya

Alhamdulillah rakyat tenang menyambut Aidilfitri..saudara di palestin menyambut aidilfitri dengan peperangan😫... ini yang dimaksudkan oleh PM.. Betul ker ....yg duk atas tu, apa yg korang kisah Baik korang, umno atau spesis dari parti penunggang ugama tu, mmg x guna lah korang....perosak negara‼️ Sebab org tengah busy troll puak zionis. Tunggu isu ni setel dulu kita sambung pulak kerajaangagal

Australia's budget will be in the red for next decade, says PM MorrisonHe defends Canberra's big spending plans as necessary to secure economic recovery from the pandemic. FMTNews Australia

rasnya dia nk kita bergolak kot... dia perli je tuh.. dia hrap kita semua riot kat jalan rasanya Kita pula akan bersyukur bila anda di ganti nanti..😆 yelah.. mmg tenang lah Amin

'Saya bukan zalim' - PM - Utusan DigitalPada masa sama, Perdana Menteri berkeyakinan kita boleh berjaya melandaikan lengkuk jangkitan Covid-19 sebagaimaan dalam gelombang pertama dan mampu mengurangkan angka-angka jangkitan dalam gelombang kedua. syahredzan syahredzan MuhyiddinYassin jahanam kau syahredzan Hari ni jumlah kematian harian tertinggi, mari sama-sama kita kenang kembali ucapan oleh menteri kanan PN ketika PRK Slim tempoh hari

Bersyukur la dapat rakyat mcm rakyat malaysia..kalau dpt mcm rakyat luar negara mcm mana? Boleh nmpk ker hati org tenang atau tidak? Syukurlah xdpt rakyat yg bukan kaki rusuhan kaki pergolakan... Kerajaan buat apa pun bising kat dlm media sosial jer... Marah pun lama2 hilang la marah tu... Betul tak? Nak bergolak camne tu. Boleh jelaskan.

Dengar cerita Majlis Sukan Negara (MSN) harini ada menganjurkan sambutan hari raya bersama atlet. Siap boleh dine in di dewan. Apakah ini? Kami juga rakyat yang menetap di Malaysia Muka x malu....apa cincau! tenang apa lakhanat..polis ronda sana sini dah macam kami ni penjenayah plak.. Kami xpnah rase syukur ade perdana menteri macam ni.KerajaanGagal

Hati tak tenang. Nasib baik netizen tengah busy mengkoyakkan Israel X tenang pon...nk raya pon x senang...hmm

New Zealand PM sets out plans to re-connect with post-pandemic world | Malay MailWELLINGTON, May 13 ― New Zealand Prime Minister Jacinda Ardern said today her government will explore more travel “bubbles” and lead trade delegations later this year to re-connect with a post-pandemic world after more than a year of border closures. Tough lockdowns and its geographical... NZ already in post pandemic

Embah lu krewak