Nabila Huda, Covid-19

Nabila Huda, Covid-19

Nabila Huda masih tiada deria bau, rasa | Harian Metro

#kualalumpur Bagaimanapun, Nabila berasakan keadaan dirinya bertambah baik berbanding beberapa hari sebelum ini.

14/5/2021 6:10:00 AM

kualalumpur Bagaimanapun, Nabila berasakan keadaan dirinya bertambah baik berbanding beberapa hari sebelum ini.

Kuala Lumpur: Pelakon Nabila Huda yang menjalani kuarantin di rumah akibat terkena jangkitan Covid-19 berkongsi masih tidak mempunyai deria bau dan rasa.

Read more: Harian Metro »

Wild drug-fuelled sex party botched by police

KUALA LUMPUR: A surprise party for a doctor involving 35 party-goers at a luxury residence along Jalan Conlay was crashed by cops on Friday night (June 11).

Istighfar jer la byk2.. Mai try ciom ketiak aku tgok... Cer gigit belacan. kalau positive covid tapi ada deria bau baru bahaya. abilsuhaimi cuba boil daun serai dgn secubit garam dgn daun semambu? (Xde daun semambu pun ok)Gargle kumor2 kt tekak? Nk minum pun leh (bg sojuk sikitlah) sbb ia bunoh virus Covid. InSyaALLAH deria kembali normal.

Bau ketut pun tak dapat bau ke?

Kejadian letupan tong gas tiada unsur jenayah | Harian MetroManjung: Kematian seorang lelaki akibat letupan tong gas di sebuah bengkel kimpalan di Pantai Remis, di sini, tengah malam hari ini disahkan tiada sebarang unsur jenayah.

Nilai Impian tenang, tiada perlanggaran SOP | Harian MetroNilai Pemeriksaan polis dari rumah ke rumah pada hari pertama Aidilfitri mendapati kawasan perumahan di Nilai Impian di sini, tenang. Siapakh yg suka sebar berita palsu ni...xtakut dosa ke? Bulan ramadhan baru je berlalu,tp still lg buat benda yg xelok Mohon pihak PDRM, tayang sikit muka tukang post tu. Boleh berkenalan. Janganlah timbulkan rasa marah jiran2 kawasan berkenaan.

Lebih 100 kematian, PBB bincang konflik Israel-Palestin pada Ahad | Harian MetroGaza: Israel terus menambah serangannya ke atas Gaza namun, menafikan tenteranya sudah memasuki semenanjung itu. Tentera Hamas tolong bedil Israel kaw² !! Show them what u got! AS yg berlagak nak jadi polis dunia hilang telur dah ke PBB kepala butuh lancau tak payah bincang lah babi . Bende ni bukan baru berlaku . Anak haram yahudi

Dortmund rangkul Piala Jerman kali ke-5 | Harian MetroBerlin: Jadon Sancho dan Erling Braut Haaland meledakkan gol buat Borussia Dortmund untuk membantu pasukan itu menjuarai Piala Jerman dengan kemenangan penuh bergaya 4-1 ke atas RB Leipzig untuk meranapkan impian Julian Nagelsmann merangkul gelaran.

Liverpool tewaskan United | Harian Metrobolatime manchester Jurgen Klopp masih perlu memenangi tiga perlawanan mereka bagi menjamin tempat dalam kelompok empat teratas Liga Perdana namun berjaya melepasi halangan terbesar mereka dengan kemenangan pertama ke atas United sejak 2014.

Gempa bumi lemah di Kundasang, Sabah | Harian MetroKota Kinabalu: Gempa bumi lemah bermagnitud 2.7 pada skala Richter dilaporkan berlaku di Kundasang, Ranau pada 8.42 malam tadi.