Labur RM10,000 demi replika kereta mini | Harian Metro

17/1/2022 3:48:00 PM

#shahalam Mereka yang tidak gemar mengumpul replika kereta mini atau 'Diecast Car' mungkin menganggap Mohd Juraime Jantan keterlaluan kerana sanggup membelanjakan kira-kira RM10,000 untuk hobinya itu.

Shahalam, Shah Alam

shahalam Mereka yang tidak gemar mengumpul replika kereta mini atau 'Diecast Car' mungkin menganggap Mohd Juraime Jantan keterlaluan kerana sanggup membelanjakan kira-kira RM10,000 untuk hobinya itu.

Shah Alam : Mereka yang tidak gemar mengumpul replika kereta mini atau ‘Diecast Car’ mungkin menganggap Mohd Juraime Jantan keterlaluan kerana sanggup membelanjakan kira-kira RM10,000 untuk hobinya itu.

Read more: Harian Metro »

Bagi duit tu kat aku pun takpa boleh juga menampung hidup selama 5 bulan

Nak pinjam RM10,000, rugi RM44,702 | Harian MetroKuantan Seorang lelaki kerugian RM44,702 selepas terpedaya dengan sindiket yang menawarkan pinjaman tidak wujud. Tak faham aku kalau dah ada rm44,702 tapi masih nak pinjam rm10k utk apa... Kan dah kena

PTPTN tawar hadiah hampir RM100,000 | Harian MetroKuala Lumpur: Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) menawarkan hadiah lumayan hampir RM100,000 kepada semua pendeposit Simpan Skim Simpanan Pendidikan Nasional (Simpan SSPN), melalui kempen Gong Xi Ang Pow 2022.

Guru wanita rugi RM118,000 diperdaya Macau Scam | Harian MetroSibu: Seorang guru wanita yang panik apabila didakwa terbabit dalam aktiviti pengubahan wang haram kerugian RM118,000 selepas terperdaya dengan sindiket Macau Scam.

Floods: 36,000 household heads receive RM1,000 assistance - S’gor MBISKANDAR PUTERI: A total of 36,000 household heads in Selangor have received aid of RM1,000 each, through the Selangor Bangkit initiative which starte...

Floods: 36,000 household heads receive RM1,000 assistance, says Selangor MBISKANDAR PUTERI (Jan 16): A total of 36,000 household heads in Selangor have received aid of RM1,000 each, through the Selangor Bangkit initiative which started at the end of December.Menteri Besar, Datuk Seri Amirudin Shari (pictured) said the state government expected the number of household heads who would be receiving the aid to reach 40,000 next week, thus bringing the aid channelled to RM40 million.He said that 11,194 household heads who were evacuated to temporary relief centres (PPS) in

Floods: 36,000 household heads in Selangor receive RM1,000 assistance, says MB | Malay MailISKANDAR PUTERI, Jan 16 — A total of 36,000 household heads in Selangor have received aid of RM1,000 each, through the Selangor Bangkit initiative which started at the end of December. Mentri Besar Datuk Seri Amirudin Shari said the state government expected the number of household heads who...

© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd.© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd.© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd.© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd.

A part of Media Prima Group. ..