“Bukan abang sado, badan kena sihat” - Fazley Yaakob - Utusan Digital

“Bukan abang sado, badan kena sihat” - Fazley Yaakob

16/9/2021 5:01:00 AM

“Walaupun tidak selaju orang lain, saya tetap berusaha untuk kekal bersiplin…”

“Bukan abang sado, badan kena sihat” - Fazley Yaakob

Jelas penyanyi Asmara Ini, dia tekad untuk menurunkan berat badan tanpa bersenam.“Jaga makan saja memang turun 30 kilogram tapi cuba tengok gambar yang tengah itu. Badan kurus, tapi lembik dan gemuk air. Tidak lama selepas itu, saya tekad untuk teruskan jaga makan sambil angkat berat dan buat kardio.

MP who quit PKR appointed MPOC chair Soccer-Salah hat-trick as Liverpool put five past shambolic United Penyokong tinggalkan stadium awal ketika United dimalukan Liverpool 5-0 - Utusan Digital

“Walaupun tidak selaju orang lain, saya tetap berusaha untuk kekal bersiplin. Dua perkara jadi gangguan, faktor usia nak masuk 44 tahun dan faktor sebagai Cef, setiap hari tetap kena rasa makanan yang saya masak dan bakar.“Jadi progres tidak selaju yang saya harapkan. Namun progres tetap progres. Caranya? Jangan sasarkan sangat untuk turunkan berat semata-mata, badan kena sihat, otot kena ada, jangan jadi lembik macam agar-agar sirap,” katanya.

Katanya, perkongsian berkenaan bukan untuk jual produk, tapi untuk beri keyakinan.“Saya pun macam anda semua, manusia biasa, bukan abang sado, bukan juga seorang manusia yang boleh makan sihat 24 jam. Ada masa curi makan berhari-hari, ada masa malas nak bersenam atau joging. headtopics.com

“Tapi, saya tetapkan sasaran untuk kekal sihat demi anak-anak, isteri dan keluarga. Kalau saya boleh, anda pun mesti boleh kan?,” ujarnya yang bertanyakan padangan pengikut di IG. Read more: Utusan Online »

Innovation Awards 2021

Tidak tandatangan MoU kerajaan bukan makna abaikan rakyat, kata Shafie | The Malaysian InsightPresiden Warisan berkata partinya terbuka untuk menyokong mana-mana rang undang-undang yang dirasakan baik untuk rakyat, walaupun tanpa MoU itu.

KKM tak pernah berhenti rawat pesakit bukan Covid-19, kata Khairy | The Malaysian InsightMenteri kesihatan berkata, beberapa langkah dilakukan bagi memastikan pesakit bukan Covid-19 mendapat rawatan diperlukan.

Kilang bukan punca lonjakan kes Covid-19, kata Azmin | The Malaysian InsightHanya 6.1% jangkitan membabitkan sektor pembuatan antara 1 Jun hingga 30 Ogos tahun ini, katanya. It's OK. The ones who say this have no more fightnin them. 1 vs all Malaysian...it's ok Azmin. You will be ignored. Haziq punca. Tau dah, clash dengan Haziq yang buat dia ni bebal.

Penyatuan Pas-UMNO dalam MN bukan mudah - Ahmad SamsuriPenyatuan antara Pas dan UMNO dalam gagasan Muafakat Nasional (MN) bukan kerja mudah selepas puluhan tahun kedua-dua parti berkenaan hidup berbalah. Malaysia is NOT a country but truly, a Federation Fifty-eight (58) years ago on Sept 16, 1963, the Federation of Malaya joined the self-governing territories of North Borneo (Sabah) & Sarawak and the British colony of Singapore to forge the new & enlarged nation of Malaysia. 🤭🤣🤣🤣🤣 Betul laa tu ..

PPV walk in bukan warganegara bermula Jumaat ini di Pulau PinangPulau Pinang mengambil insiatif membuka pusat pemberian vaksin (PPV) secara walk-in untuk golongan bukan warganegara bermula Jumaat ini (17 September).

Agnes Mo nafi bukan 'kaki botol' tapi... | Harian MetroJakarta: Penyanyi terkenal Agnes Monica atau kini mesra disapa Agnes Mo, 35, mengakui dia bukanlah seorang 'kaki botol' yang suka meneguk arak atau minuman keras.