Onyekuru: 'Paris Saint-Germain'i reddettim'

Onyekuru: 'Paris Saint-Germain'i reddettim'

22 saat önce

Onyekuru: 'Paris Saint-Germain'i reddettim'

Galatasaray'ın yıldız oyuncusu Henry Onyekuru, Paris Saint-Germain'e transfer olmaktan vazgeçtiğini söyledi.

Başka bir Fransız kulübünü seçmiş gardaşım. ntv Mal. Neymarın yedeği olacağın için mi reddetti acaba... Yok yaa Adam akıllı oynayabileceği takımı seçmiş ntv Torbacın kim onyekuru ntv Bunun kanı da sarı kırmızı akar kesin ntv Yürü git lan at yalanı .... inananı 😂😂😂🙈🧠 Neymarı yedek bırakmak istememiş!

Lille 5-1 Paris Saint-Germain: PSG hezimete uğradı, şampiyonluk yine ertelendi Geçen hafta aldığı beraberlikle şampiyonluk kutlamalarını erteleyen Paris Saint-Germain, Lille deplasmanında hezimete uğradı ve şampiyonluk ikinci rötarını yaptı. ntv

At oğlum at.

Parisi reddetip başka bir fransız takımına geleyim dedin öyle mi ntv Ama kafam nasil guzel Neymar cavani mbappe uclusunden kimi kesmeyi dusunuyodun gara oglan 😁😁😁 Yaw he he, psg malzemeci transfer etmiyor yalan söyleme. Top toplayıcı (2,5 luk) kadrosuda dolu. Yav he he 😂😂 ntv Ne oldu sonra neymarı mı aldılar

Niye Acele etmeyeydin bi düşüneydin be hanry! Ay götüm

''Neymar, PSG'den ayrılmak istemiyor'' Neymar'ın babası, yıldız futbolcunun Paris Saint-Germain'den ayrılmak istemediğini açıkladı.

Peki şeyin bundan haberi var mı? PSG’nin Jcjsqvdqvdibdhifwkbdbiw Vay amk lan İyi bok yedin Tamam ulan aslan kadar aslan (bknz:ziya) ntv Palavracı kim inanır ntv Bende Angelina jolie yi yersen ntv Atış serbest Iyi bok yemis amk ! ntv 😂

Katarlılar’ın hedefinde Cengiz Ünder’li Roma var! İtalya’nın PSG’si… Katarlılar’ın hedefinde Cengiz Ünder’li Roma var! İtalya’nın PSG’si… L'Equipe'te yer alan habere göre Cengiz Ünder'in formasını giydiği Roma, Katarlı yatırımcıların hedefinde. Habere göre yatırımcılar, İtalya'da bir Paris Saint-Germain modeli kurmak isterken en uygun hedef olarak Roma belirlenmiş durumda. katarlıların aklına tüküreyim paramı çok akılmı yok ne diyeyim en faşist ırkçı taraftara sahip bir takım roma

ilk 11 de oynıyamazdı çünkü))) ntv Psg gözü yaşlı 😂 Sen gelmeyince Neymar'ı aldılar adamlar :D ntv Peki bundan PSG’nin haberi var mı? ziyaaaaaaaaaaaa ZORTTTT ntv Kısa fıkra Çok büyük yalan Fenerbahçe bundan gol yedi ya, bunu da herkese yediririm diye düşünmüştür. Yalancıyı Eyfel Kulesi altında şapsınlar mı ?

PSG hezimete uğradı Fransa liginin 2. sırasındaki Lille, lider Paris Saint-Germain'i 5-1 yenerek rakibinin şampiyonluğunu ilan etmesini engelledi. Günaydın ❤️

ntv Kafam döndü, ne demiş At yalanı seveyim.. Gideydin seni tutan yok ntv Paris fc dir o Paris Saint Germain olsa yerinde duramazsın 😉 Hassiktir bok Burda verilen para nerde veriliyor heralde red edeceksin - Ben Amerika'dayken + Sen nerdeyken nerdeyken? ntv Yaaw hee heee Gah lan bokum ntv Ziyaaa

Paris Savcılığı: Notre Dame yangını kaza sonucu çıktı, kundaklama yok Çatısı ve kulesi çöken tarihi yapıdan alevlerin neden yükseldiği netlik kazanıyor. Başlatılan kampanyada toplanan bağışlar yarım milyar euroyu geçti. Iyi de, bir ay önce de Paris'in 2. Büyük katedralinde yangın çıkmıştı.. Şubat-Mart arası Fransa da 10 klisede yangın çıktı.. bir araştırın ya..

ntv Paris Saint-Germain'in bundan haberi var mı? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Biri buna bizim Namik Kemal’i anlatmasi lazim 💪💪 Kilise yandı ya ondandır kesin Aslanin boyu da 8 metre miydi? Muğdat 10 tane onyekuru eder. Hoca bunda ne buluyor diyecektim ama hocanın futbolcu değerlendirirken tek kriterinin hız olduğunu bilince vazgeçtim. Tff lisans verseydi muhtemelen ilk 11imiz atlar,çitalar ve devekuşlarından oluşurdu.

Yalan... Birisi onu işletmiştir.... Arkadaş nargileyi biraz fazla çekmiş 2 hafta önce bayernden 40 milyon euro istedi everton. sanırım oraya gidecek pepe ile birlikte. Amk haberi okumadan neden yalan diyonuz..Adam sağlık kontrolünden bile geçtim diyor resmi açıklama öncesi arkadaslarimla tartıştık annem oynayabileceğim bi takıma gitmemi tavsiye etti diyor ondan gs ye geldim diyor..Ve bunu BBC ye açıklama yapıyor

CHP’li başkanlardan Paris mesajı: Bizlerin de ızdırap duyacağı tarihi bir kayboluştur CHP’li başkanlardan Paris mesajı: Bizlerin de ızdırap duyacağı tarihi bir kayboluştur Paris'in en önemli yapılarından biri olan Notre Dame Katedrali dün alev alev yandı. 8 buçuk saat sonra söndürülebilen yangın tüm dünyayı üzüntüye boğarken, Türkiye'den de 'üzüntünüzü paylaşıyoruz mesajları' gönderilmeye devam ediyor. cigdemtoker Şimdi bu adamların yöneteceği şehirler nasıl olacak siz düşünün.. cigdemtoker Başkanlar, insanlık dersi veriyor. Tarihe, yapıya, belli bir topluluğun kutsalına SAYGI gösteriyor... cigdemtoker akit: cehapeli belediye başkanları hristıyan tapınağı için ağlaşıyor!

Neymar'ı yedek bırakmak istememiş Dünya karmasıda beni halı saha maçına davet etti Atma ziya diye seslenesim geldi Ziyaaaa Bende reali reddettim Hali sahaya çağirmam bu beyinsizi fb maçında futboldan soğuttu beni SALAKSIN AQ PSG B Takımına mı Keşke ret etmeseydin amk🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

İmamoğlu’ndan Paris mesajı! İmamoğlu’ndan Paris mesajı! Resmi olmayan sonuçlara göre İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı seçilen Ekrem İmamoğlu, Paris'in merkezindeki Notre-Dame Katedrali'nde çıkan büyük yangınla ilgili açıklamada bulundu. İmamoğlu, 'Notre Dame'i tahrip eden ateş, yalnızca Fransızların değil, bir bütün olarak insanlığın acısıdır' dedi. Lütfen Kudüs yangınına da değinin Sn. ekrem_imamoglu Şimdi buradan topa tutarlar! Hayrola kilise olunca mesaj cami olunca dut yemiş bülbül ekrem_imamoglu Türkçe okuyup yazabilemez Binaliden sonra çıtamız çok yükseldi,gurur duydum.😍

Boş yapma Bu herifde beyin yerine saman var Psgnin haberi varmı bundan Fransa ikinci ligde ki Paris fc karıştırmış At yalani Yaw he Beni Real Madrid telefondan aradi cevap vermedim 😆 ‘Galatasaray ile yıllık 5 milyon euro sözleşme imzalamak isteyince’ben. Yalancının amk ben

Paris-Roubaixde, Philippe Gilbertin ikinci baharı 🚴‍♂️🏁🇫🇷 ParisRoubaix2019 'u deceuninck_qst 36 yaşındaki bisikletçisi PhilippeGilbert kazandı. Belçikalı sporcu, 21. yy'da bu yarışı kazanan en yaşlı ikinci isim olurken, kariyerindeki 'Anıtsal Klasik' galibiyetlerini de 5'e çıkardı. Detaylar ve özet 👉

Yalanlarını sikeyim hüseyin abi At yalanı, sikeyim inananı 😂 Psg nin bundan haberi var mı Namık kemal... Ziyaaaaa Fifa oynarken mi?

Notre Dame Katedrali'nde yangın SONDAKİKA Notre Dame Katedrali'nde yangın... Çatının tamamı çöktü! Göz göre göre yandı tarih.Rte ye konuşacak bir konu daha çıktı. Yanması gerekiyor du yaktılar izlediler bundan sonraki hedef nedir bakalım

Son Dakika... Notre Dame Katedrali'nde yangın Paris Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Avrupa'da en çok ziyaret edilen yerlerin başında gelen tarihi Notre Dame Katedrali'nde renovasyon çalışmaların yapıldığı bölümde yangının çıktığı bildirildi. Kanburmu yaktı acaba😁 Kesin yerine avm yaparlar UKRAYNA SEÇİMLERİNDE ADAYLARIN BİRBİRLERİNİ STADYUMLARA DAVET ETMESİNİ ''DÜELLO'' VB GİBİ SAÇMA SAPAN KAVRAMLAR İLE BALLINDIRA BALLINDIRA ANLATMAĞA KALKAN ZAVALLI HABER KANALLARI VAR ! KENDİNİZE ÇEKİ DÜZEN VERİN HADDİNİZİ BİLİN !

Yorum Yaz

Thank you for your comment.
Please try again later.

Son Haberler

Haberler

17 Nisan 2019, Çarşamba Haberler

Önceki haber

Muharrem İnce'den 'mazbata' mesajı

Sonraki haber

Jovic'ten 4 sezonluk imza
Muharrem İnce'den 'mazbata' mesajı Jovic'ten 4 sezonluk imza