Korkmaz Karaca: Oyun kuran bir Türkiye'ye karşı yaPılan manipülasyonlar bunlar

Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi Korkmaz Karaca: Oyun kuran bir Türkiye'ye karşı yapılan manipülasyonlar bunlar

6.8.2020 23:57:00

Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi Korkmaz Karaca: Oyun kuran bir Türkiye'ye karşı yapılan manipülasyonlar bunlar

Son dakika haberler - A Haber yayınına katılan Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi Korkmaz Karaca kurda yaşanan gelişmeler ile ilgili olarak 'Oyun kuran bir Türkiye'ye karşı yapılan manipülasyonlar bunlar' değerlendirmesinde bulundu. Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi...

Cumhurbaşkanlığı Ekonomi Politikaları Kurulu Üyesi Korkmaz Karaca ekonomideki son gelişmeleri A Haber'de yorumladı.Korkmaz Karaca, kur manipülasyonunun 2018'in Ağustosu'nda da yaşandığını hatırlatarak"Şimdi 2020 Ağustosu'ndayız aynı manipülasyonu tekrardan yaşıyoruz" dedi.

Azerbaycan: Ermeni işgalindeki motorlu piyade alayı imha edildi Dolar kuru bugün ne kadar? (29 Eylül 2020 güncel dolar - euro - sterlin fiyatları) Son dakika... Gözler bugün açıklanacak Yeni Ekonomi Programı'nda

Karaca"Güçlenen, oyunları bozan, güçlü Türkiye'ye karşı yapılan ayak oyunları bunlar. Bakın Doğu Akdeniz'de hakkını koruyan, hakkını arayan, oyun kurucu bir Türkiye var bugün. Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde oyun kuran bir Türkiye var. İşte bu oyun kuran bir Türkiye'ye karşı yapılan manipülasyonlar bunlar." dedi.

Karaca şöyle devam etti:"Türkiye Libya'nın meşru seçilmiş yönetimi ile muhteşem bir deniz anlaşması yaptı. Bu anlaşmanın bir konturunu Yunanistan ile diktatör Sisi'nin başında olduğu Mısır yapmaya çalışıyor. Mısır ile Yunanistan ne oldu da bir araya geldi. Lütfen büyük resme büyük fotoğrafa bakalım. Büyüyen oyun kuran büyük Türkiye'nin doğum sancıları bunlar. Türkiye'nin tüm kurumları görevlerini başında. BDDK'sı Merkez Bankası, Hazine ve Maliye Bakanlığı hepsi muhteşem bir şekilde görevlerinin başında. Türkiye'den istikrarlı, potansiyeli yüksek hangi ülke var bu bölgede. Ülkeme güveniyorum, liderime inanıyorum. Hükumetimize, ülkemizin kurumlarının tamamına sonsuz güven duyuyorum. Biz bugün Türkiye olarak milli ekonomimizi kuruyoruz. Bu doğum sancıları olacak. Bunların olması çok doğal."

Devamını oku: Sabah Gazetesi »

Köyü kurtaramayacaklarını anlayınca bayrağı alevlere teslim etmediler

Kastamonu'daki yangının sıçradığı köyü korumaya çalışan görevliler ve vatandaşlar, Türk bayrağını almadan bölgeden ayrılmadı.

Sıçtılar,şimdi sıvama faslına geçtiler. engelle hacı! seni oraya bostan korkuluğu diye mi diktiler. Hep aynı hikaye🤬 yelazar Hırsız sarayda! Madem oyle engelleyin kardeşim. 29 yildir minnaklar minnaklar diye boguruyosunuz Pisttttt o masaya vuran bey i çağırsanız.Hani koydu mu doları oturtan var ya. Gercek enfelesyon işde bu

kemanimla sana bir sey verebilseydim eger... bu hikayeleriz kirk haramilerin servetine deger.. Kim yapiyo dayi, Ugandanin Yemenin parasina karsi bile dusen dolarin lobisi mi? Zavallı Veya sıfır silelim, bu durumda $ ve € yu geçiyoruz, hadi lütfen, düşünsene, 1 YTL = 1.30 $ Bence sahip olan herkes $ ve € ları benzin döküp yaksın, protesto edelim 🤔

Gucluysek kurtarin haydi Aman komserim, sen yetkili bir abiye benziyorsun 😂😂😂 Bravo kendisine bu kadar başarılı açıklaması nedeni ile şu ödülü takdim ediyorum. diz çöktüremeyecekler 😁 mi demek istiyorsun açık konuş Dıjgüjer. Başınız her sıkıştığında aynı. Millet yemiyo artık fatih_yasli Hep aynı terane

Millet ac , madem bas etmeyi beceremiyorsunuz dis guclerle , gidip barisin bari Hatay Valisi ne diyor acaba 😏 Yılın esprisi Kimin yaptıģını da öğrenseydik..:)) Yok canım damat özgeyle gemiciklerin birinde görülmüştür gene 😂 Sizin kadar basiretsiz bir iktidar topluluğu görmedim valla bravo, bütün yetki sizde ama tek sorumluluk yok

Kolayını bulmuşlar yine hayali dış güçler sorumlu tutuluyor . Dış borç 500 milyar dolar zenginlere dağıtıldı . 😂😂😂 başladılar dij guclere 😂😂 millet yalanlarınıza gülüyor artık. korkmazkaraca31 geri zekalı dış güçler AKP'ye 20 yıldır seçim kazandırıp manipülasyonla yıkmaya çalışıyorlar salak bunlar

Ne oyunmuş bu bitmedi gitti İyi olanı siz Kötü olanı dış güçler... La Fontaine mezarında ters dönmüş 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷 😂😂😂😂 gece gece ne güldüm yaaa . Ne dedi ne dedi. Saldırmışlar mı ? 😂😂😂 Yahu ekonomi oyun ile yükselmez veya düşme göstermez üretim üretim üretim ile düzelir herşey ha öyle masal la da olmaz yerli uçak yerli tank yerli oto gibi

Geçen sene biri vurduk masaya doları indirdik demişti nerede o zatı muhterem vursun masaya düşürsün yine fatih_yasli Yemiyor artık gargara yapıyoruz. 18 senedir bi bozamadınız şu oyunu 😂😂 Ne yani şimdi dolar 7 tl değil mi ? fatih_yasli Londra'da tefecilerden para dilenen bay kemal'di değil mi? Ya bak küfürlü konusucam olmayacak.

Baydınız artık, hep terenaler gidin az ötede oynayın. Hassiktir Bence merkez bankasını ibadete açalım 🤣🤣🤣🤣 Futbolda bi söz vardır. Oyun kurarken topu kaptırırsan golü yersin. Pilava yersen Akp medyasından ekonomi haberi 18 yıldır aynı laf hala inanan var bunlara :) Yahu bunların genel başkanı demiyor muydu herşeyi dış güçlere bağlamak olmaz diye :)

Hangi oyun okey mi? Çelik çomak oyunu mu bu Batırdınız ülkeyi bırakın hamaseti yemiyor artık bu palavraları halk Bu Korkmaz Karaca'nın cumhurbaşkanının sözlerinden haberi yok galiba, geçecek o 'dış güçler' masalını! :)) Tamam inandık. Arşiv Unutmaz Erdoğan: 'Bizde bir adet var başımıza bir şey geldiği zaman hemen dış güçler ve yabancılar deriz ancak ben buna katılmıyorum'

hastırın ordan it oğulları sülalesi... Merkez bankası eski müdürünü görevden aldınız adam birşey biliyorduki faizi düşürmüyordu yalnız bir sorun var; USD ve Euro koca Dünya'da TL karşısında değer kazanıyor, diğer ülkelerde ise değer kaybediyor. Bıktık ya... Hs. Yazının renkleri bile mide bulandırmaya yetiyor

Buna da anca senin gibi mallar inanıp haber yapar, normal.... 18 yıldır aynı hikaye...gt sıkışınca hemen dış güçler hikayesine başlıyorsunuz... delikanlıca çıkın itiraf edin beceremedik, yönetemiyoruz, kasa tam takır paraları yedik diye..sürekli bir mazeret Hay sizin geyik muhabetinize başlıyım fatih_yasli Keşke bir rahip daha olsaydı...

Kendi de inanmiyor. Laynnnnn bsg Ağzımızı bozalım diye yapıyorsunuz ama küfür yok küfür yok yok yok 🤐🤐🤐 Hastir ordan😡😡 Ulan hala mı puajajajjajajajajaj😀😀😀😀😀 fatih_yasli Yine mi dış minnaklar Ne oyunu uzun eşşek mi? Tabanın şey olduğunu bildiği için tabanla şey geçiyor! CB ekonomi politikaları üyesi böyle diyor. Varın gerisini siz hesap edin 😂

Hala insaları gerizekalı yerine koyuyorlar. Utanmadan sıkılmadan. İnanan varsa buyursun inansın masallah o manipulasyon 2003 ten beri var ama vatandasa var, size rantilazyon var guzel dimi Paranın değerini belirleyen şey üretim gücüdür. Ağam bizle dalga geçiiiii.....,,, fatih_yasli Oyun kuran olup manipülasyona açıksanız oyun kurucu olmamış oluyorsunuz! Hem sana oyun oynayacaklar hem de o oyuna açık olacaksın!!

Yav be bitmeyen oyun,hani oyun kurucuyduk. fatih_yasli :DD Komedi show. Aynen kardeşim Türkiyeye oynanan oyunlar ZeitGeist küreseller tapınak şovalyeleri oğhhhhh.... fatih_yasli Şakacı sabah:)) Yauuuu HE HEE ULAN DOLAR 720 TL CEYREK 770 OLDU NE İCİYORSUNUZ LAN SİZ BUNDAN SONRA DÜGÜN DE YAPAMAZ ARTI FAKİR YA ALTIN TERİNE BAŞKA BİRSEY TAKARIZ

fatih_yasli Fatih Yaşlı nerdesin. 😁 Kardes biz biraz yuksek iq'luyuz. Siz bu kafayla anca kumda oynarsınız oyun kurucuymuş Ne çeşit bir mal ise? Daha düne kadar adam yiyen yamyamların parası bizimkinden değerli.. Kabile devletleri bile bize karşı oyun kuruyor ve biz de yiyoruz öyle mi? Sektirin. fatih_yasli bu kadar haysiyetsiz olmak zorunuza gitmiyor mu ya ? sadece beyinsiz cahilleri kandiran haberleriniz ne zaman son bulacak yuzunuz ne zaman kizaracak siz gidin bu salak basliklari a haberde yayinlayin parali trollerinize ragmen burda sizi kimse siklemiyor hepimiz tiksiniyoruz

Sizde oyun kurun manipülasyon yapın 1 Doları= 1 TL yapın. Sevindirin bizi. Enflasyon almış başını gitmiş. İnandırıcı olmuyor. fatih_yasli Yav şu dış güçlere bir oyun da biz kuralım, görsünler kimle uğraştıklarını..o kadar danışman ne iş yapıyonuz.... Kağh zecktirordan gavas... Cbnin ekonomi politikasını yönetenin IQ seviyesi ayakkabı numarasıyla yarışıyor. Eyvah diyorum

Ne desin zavallım.. fatih_yasli Bizim bakan bakıyo beratalbayrakistifa Yerli ve milli döviz şart Dolar ve Euro ile olmuyor bu işler Sike sike baglanmis herif boyle konusuyor mecbur yoksa sikerler onu kulliye de hepiniz yalanci olmussunuz insallah bu dunyada cikar Çok doğru. İnadına faizi indirelim Sizde bu oyunları bir bozamadınız be birader 🥴

fatih_yasli ülkenin yarısını götüyle güldürüyorsunuz. fatih_yasli Daha yetkili bir ağızdan açıklama var mı? Bu açıklamayı yaklaşık 3 ayda bir duyuyoruz zaten. Atma olm atma. Yaktınız memleketi. Hain çok

'Bize karşı yapılan utanç verici bir şeydi'UEFA Avrupa Ligi son 16 turunda 1-0'lık galibiyetin rövanşında Danimarka ekibi Kopenhag'a 3-0 yenilen Medipol Başakşehir'de teknik direktör Okan Buruk, taraftarların havai fişekli saldırısına tepki gösterdi. Göksel Gümüşdağ: beklediğimiz bir hareketti, normal karşılıyoruz! beinsporstiptal erolbulut Digiturkİptal Reis sen roma polisine kafa atmış adamsin canini sıkma Akbilspor kimmm kopenhag kimmm? Adamların kaç yıllık avrupa tecrübesi var! Leeds - Galatasaray maçını ve rövanşını hatırlayın!

BM'den okulların kapatılmasına ilişkin uyarı: Dünya 'nesilsel bir felaket' ile karşı karşıyaBirleşmiş Milletler (BM) Genel Sekreteri Antonio Guterres, yeni tip corona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle 160'tan fazla ülkedeki 1 milyarın üzerinde öğrencinin okullarından uzak kaldığını belirterek, dünyanın nesilsel diye bi kelime yok Bu sene çocuğu okula göndermeyeceğiz anlaşıldı. Okullar ancak şehirsel bazda açılabilir ama vaka sayısı yüzbinlerde olan İstanbul gibi şehirlerde mümkün değil

Türk oyun şirketi 168 milyon dolara Zynga'ya satıldıDünyaca ünlü oyun geliştiricisi Zynga Türk oyun firması olan Rollic'i 168 milyon dolara satın aldı. - Anadolu Ajansı 7.20 çarp.....

Bakan Varank, Zynga'nın Rollic'i satın almasını değerlendirdi'Sermayesi akıl ve inovasyon olan genç girişimlerimiz global oyun pazarında başarı hikayeleri yazmaya devam ediyor' Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, Türk oyun şirketi Rollic'in 168 milyon dolara Zynga'ya satılmasını değerlendirdi. Naberlan dombili.. 😁😁😁😁

Türkiye için risk var mı? Beyrut'taki felaketin ardından rahatlatan açıklamaLübnan'ın Beyrut kentindeki patlamaya neden olduğu iddia edilen 'amonyum nitrat'ın Türkiye'ye girişinin 2016 yılında yasaklandığını hatırlatan Kimya Mühendisleri Odası Hatay İl Temsilcisi Hasan Emir, Türkiye ve İskenderun için bir risk görülmediğini kaydetti.

Corona virüsü aşısında bir ülke daha imzaları attıCorona virüsü aşısında bir ülke daha imzaları attı Corona virüsüne karşı geliştirlen aşılar son aşamalara doğru ilerlerken Kanada aşı üretiminde başarı yakalayan iki firmayla denemeler için anlaşma imzaladı.