Benzin, Benzin İndirim

Benzin, Benzin İndirim

Benzinde 17 kuruş indirim

Benzinin litre fiyatında bu gece yarısından geçerli olmak üzere 17 kuruşluk indirim yapılacak.

2.11.2018 21:05:00

Benzin in litre fiyatında bu gece yarısından geçerli olmak üzere 17 kuruşluk indirim yapılacak.

Benzin in litre fiyatında bu gece yarısından geçerli olmak üzere 17 kuruşluk indirim gerçekleşecek.

Devamını oku: TRT HABER »

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükkılıç'ın 'Türk bayrağı' duyarlılığı

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, bir vatandaşın evinin damında eski, yıpranmış Türk bayrağını görünce bayrağın yenisini hediye etti.

Önce sikin sonra bi sigara verir gibi indirim adı altında yaygara yapın .şerefsiz ler Böbrek nakli yaptınız sanki :) Benzinin litre fiyatına zam diye okudum geçiyordum, son anda TRT'yi gördüm oha noluyo TRT zam haberi yapacak hali yok ya dedim bi daha baktım, oturdu taşlar Yaklaşık %2.4 indirim. Dolar 5.50 Tl bandına düştü benzin hala doların tavan yaptığı 6.50 bandının üzerinde. Benzin hani dolara endeksliydi. Ayıptır yahu. Birde enflasyonla mücadele vs vs büyük demeçleri veriliyor. Ayıp.Ayıp.Ayıp.

Oooo mükemmel anlatmağa gerek yok. Pompala pompacı çok düşmüşşşşş he damata başkana bedava nasıl olsa Ulan ibneler arabayı sattık nasıl da dolar altın benzin düşürdünüz emperyalist usaklar hepsi beni mi hedef aldı naptim ulan size ıhlamur içenden ne istediniz vicdansizlar Bak bu güzel işte Hele söyleyin bakalım kaç lira bindirim olacak?

Fransa'da yandık .1.60 €/litre=11 TL/litresi Çok güzel bir haber bu

Son dakika... Benzin litre fiyatında indirim Benzin in litre fiyatında bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 17 kuruş indirim yapıldı. Yinemi pompaya yansımadı Faizlerin de düşmesini bekliyoruz!

Benzinde 17 kuruş indirim Benzin in litre fiyatında bu gece yarısından geçerli olmak üzere 17 kuruşluk indirim gerçekleşecek. - Anadolu Ajansı 30 kuruş zam yolda 😂😂 Şöyle bir gerildiiiii. Vee vurdu gol olduuuuu... indirim geldi ya hemen haberini yaparsın

Benzin ve motorine zamBu gece itibariyle litre başına benzinde 17 kuruş, motorinde de 18 kuruş zam yapılacak. Bu gece benzine zam geliyor. Ancak Cumhuriyet’in çok değerli editörleri moralimiz hemen bozulmasın diye alıştıra alıştıra tıklatarak veriyor haberi! Hani şu benzine zam beni ilgilendirmez ben 50 TL benzin aliyom diyenlere sadece yarından itibaren eline benzin pompasını aldığında arabaya benzin koymadan 50 TL rant vergisi ödeyeceksin diyorum. 50 TL benzin + 50 TL saray vergisi Hayırlı yolculuklar . O linke tıklarsam siksinler beni. Gizeminize sokayım, haber vermek istiyorsanız verin. Bu geceden itibaren ne olacak tamamını yazsanıza.

Benzine 17 kuruş indirim geldi Benzin in litre fiyatında bu gece yarısından geçerli 17 kuruş indirim yapıldı. Akabinde oksijene 34 kuruş zam lakin gizli Son 2 haftada 11 kuruş sessizce zam gelmişti zaten neyin indirimi kafa bulup duruyorlar Son açıklanan zamdan sonra sessizce gün gün birer kuruşluk, neredeyse toplam 15 kuruşluk bir zam yapıldı zaten. Kafa bulmayın artık vatandaşla.

Benzine gece yarısından sonra indirim geliyor Benzin in litre fiyatında gece yarısından itibaren geçerli 17 kuruş indirim yapıldı.

Benzinde indirim Benzin in litre fiyatında gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 17 kuruş indirim yapıldı. Yemek kaşığıyla alıp Damla’yla geri vermenin hafifliği..

Benzinde indirim: Gece yarısından itibaren geçerli olacak Benzin in litre fiyatında gece yarısından itibaren geçerli 17 kuruş indirim yapıldı. Hazırlanın sağlam bi zam geliyor demek bu Geriye çektiler ki dahada ileri itebilmek için, sex yapmak gibi birşey işte.

17 yılda 17 kez mülakata girdi, çalışma hakkı olduğu işletmeye giremedi17 yılda 17 kez mülakata girdi, çalışma hakkı olduğu işletmeye giremedi Eskişehirli Ferdi Çakmak, 2003 yılından bu yana 17 kez Kırka Eti Maden Bor İşletmesi sınavlarına ve mülakatlarına girdi ancak bir türlü işe giremedi. Tarlalarını ETİ Maden fabrikasına sattıkları için fabrikada çalışma hakkı kazanan Ferdi Çakmak gibi çok sayıda mağdur olduğunu öğrenildi. Sınavlarda başarılı oldukları halde rağmen mülakatlarda siyasi nedenlerle insanların elendiğini savunan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, konuyu meclis gündemine taşıdı.

Bursa'da korkunç kaza! Motosiklette bulunan 2 kişi öldü, 1 kişi yaralandıBursa'da, motosiklet ile hafif ticari aracın kafa kafaya çarpıştığı kazada, motosiklette bulunan 3 kişiden Tolgahan A. (17) ve Kamiran A. (17) yaşamını yitirdi, Numan T. (17) ise ağır yaralandı.

Benzine 17 kuruş, motorine 18 kuruş zam geldiAraç sahiplerine kötü haber geldi. Benzin ve motorine bu geceden itibaren geçerli olmak üzere zam geliyor. Zam oranları benzinde 17 motorinde ise 18 kuruş olarak ifade edildi.