Meg Thee Stallion Fans Have GOP Pundit Fearing for Her Life

Meg Thee Stallion Fans Have GOP Pundit Fearing for Her Life

6/16/2021 11:12:00 AM

Meg Thee Stallion Fans Have GOP Pundit Fearing for Her Life

Meg Thee Stallion fans have a GOPer scared for her life after slamming her songs.

DeAnna Lorrainefeeling like there's a target on her back.Lorraine, a former California candidate for the U.S. House, tells TMZ ... she thinks MTS is potentially referring to her in the new"Thot S**t" music video, which Meg dropped last week.

Social Democrats beat Merkel's bloc in German elections Germany's Social Democratic Party wins most seats in federal elections, preliminary official results show Kelly Price Breaks Silence on 'Disappearance,' Says COVID Nearly Killed Her

Play video contentI DON'T FEEL SAFETMZ.comLorraine says she feels that way given their past beef -- and because the video is all about Meg getting revenge on a conservative politician who trashes her and her music.That sounds really familiar to Lorraine, who you'll recall slammed MTS and

Cardi Bby tweeting they had"set the entire female gender back by 100 years with their disgusting & vile ‘WAP’ song." Read more: TMZ »

Jingle, Pluck, and Hum: Sounds from Space

A “sonification” project led by NASA’s Chandra X-ray Observatory and NASA’s Universe of Learning program transforms otherwise inaudible data from some of the world’s most powerful telescopes into sound.

I've dealt with stans like this before. Just yesterday I was battling the Nikki Minaj stans when I accused her of asian cultural appropriation. If you're not ready for the onslaught they bring, it can be tough. You just have to remember that stans are all bark, no bite. Allegedly Three of a kind There is a number by + of dots Thay you can bet win three three of a king win 10 Two of a king by same color of dice you gonna bet 7 like i put at double single dot like that . Have kicker bet like win 2 the red dice ypu gonna chose by dots .

Really bout to be shot girl summer and no we ain’t talking bout Pfizer Still pushinghate racism and fear again I see Good for Megs fans Y’all making shit up cause who tf is THAT WHO? Who is she? The one that 'fears for her life'

From Megan Thee Stallion to Lorde, Dive In to a Female-Forward Week of New MusicLast week was a busy one for new music releases -- especially for some of our favorite female pop stars. We discuss some of those in the new episode of PopShopPodcast. Sometimes less is NOT more.

Y’all couldn’t think of anythinggggg else to say about Thee Hot Girl? That’s SILLY Deserved tbh 🤷🏿‍♂️ she’s a musician how could she make this women fear for her life They do anything for clout 🤦🏾‍♀️ including the GOP 🙄 No wht set women back 100 years was their fcking abortion laws No body cares knows her next please thotshit

who even is that who Didn't she get shot in the foot by a Canadian? Lol

Justin Bieber, Megan Thee Stallion Join Made in America 2021 LineupJustin Bieber, Lil Baby, Megan Thee Stallion, Doja Cat, Roddy Ricch, and more will perform at Jay-Z's Made in America 2021 festival. I only know who Bieber and Jay-Z are years old. justinbieber ❤️ A fucking joke lmao

Girl bye. we got what with who? Fuck is tht Who is she and what did she do? Who the fuck? This a whole lie- cuz don’t nobody know her Kk Now you know none of us know who that is. sorry to this woman Its MEGAN****

Justin Bieber, Lil Baby, Megan Thee Stallion Lead Lineup for Jay-Z’s Made in America FestivalAfter the initial May 26 initial announcement that Jay-Z’s curated two-day festival, Made in America, would return to Philadelphia for its tenth edition on Labor Day weekend, Sept. 4-5, Justin Bieb… Aren’t they Canadians?

Not her using Meg for her 15 minutes girl BYE Man fuck TMZ She do3snt even go here!!!!! We don't know her... honestly i doubt it Why’d y’all use an old photo of her.. can your staff not find anything recently updated.. Who Tf is that She sounds paranoid in all sincerity.

Megan Thee Stallion, MARINA and More: 4 Songs Out This Week That Will Make Your Summer Playlist CompleteWith Megan Thee Stallion and MARINA all releasing music today, summer is set. Here is a list of songs to add to your playlist that are guaranteed to elevate your summer.

GIRRRRL BYE!!!! 👋🏽 Pretty sure, she has a new album coming out and is trying to get attention Disappointed in you, TMZ. Isn’t that whoisaddison mom?😂 Lies! We don’t know this bitch 😒 Um….who is this random white person? Like I have never heard of her Who? We don’t know her , she just want a check😂. Who ?

“man ain’t nobody came to see you Otis “

Justin Bieber, Megan Thee Stallion Join Made in America 2021 LineupJustin Bieber, Lil Baby, Megan Thee Stallion, Doja Cat, Roddy Ricch, and more will perform at Jay-Z's Made in America 2021 festival. I only know who Bieber and Jay-Z are years old. justinbieber ❤️ A fucking joke lmao

White women love to victimize themselves unprovoked. This needs to stop. Is this part of the tik Tok trend of white women fake crying? Who is this woman? Who? Megan don’t een know her 😂 , stop speaking on her music thennn 😂 Where's she from? The state of delusion DeAnna Lorraine is 100% right. That kind of music and the women who perform it are disgusting.

Who tf is this bitch ? 💀💀💀 She feels grand. The song refers to a politician not a candidate. Stop trying to get sympathy for your next failed attempt at office hun

Justin Bieber, Lil Baby, Megan Thee Stallion Lead Lineup for Jay-Z’s Made in America FestivalAfter the initial May 26 initial announcement that Jay-Z’s curated two-day festival, Made in America, would return to Philadelphia for its tenth edition on Labor Day weekend, Sept. 4-5, Justin Bieb… Aren’t they Canadians?

Girl, who? Not her trying to get 'haters' in reverse. They tryna lie so this lady get clout I fear cuz we dont know who this woman is Who? who dat ? I have no idea who that lady is Who is this lady though... like girl we over here minding our BUSINESS y'all... smh The whole point of feminism is female autonomy to be whatever the fuck what we wanna be, wherever the fuck we wanna be it, for whatever the fuck reason makes our WAPs juicy. Got no time for a white internalized misogyny. 💅🏾

It's the blatant lies for me....like who is that woman?

and who is she ? Who? Damn this is some good press I love it 🥳 Who is dat 🔭👀 no we do not Dont nobody know who that is who? 🤡 huh?

Who? who even is that.. What? The fuckery is real! Who tf is this KKK member, I mean GOP representative? literally who Who huh Genuinely haven’t heard a peep of this in the Hottie World

uh- we do? Deserved Damn don't care Stream Thot Shit ☺️ we breathed lmao what 😭 For all those who are new to this working from home Bitcoin trading options Here's a little tip: Get a trusted Bitcoin expert and stick to him GeorgeLinf322 Invest and play at similar times each day. Because : In times of chaos, your investment is your anchor to success⚖️

It’s okay for black men to rap about killing each other but not okay for pretty black women to use what God blessed them with naturally to get rich? Work it and stop looking down to see what your haters doing. They can’t even throw high enough to reach you. Get that gop biotch

MENISTREE OF MEWSICK Me (n)is tree I am the one legit AUTHENTIC superior supremacy the head or the authority Mew like magic or you been fall in a beauty Sick you fill like crying or fall in love Mewsick ME MOTHEFUCKER GOD FATHER CHRIS BROWN IM CEO BITCH DRAKE MR.PRESIDENT WAG AKO PAG TRIPAN MO ! WAG MONG IPILIT ANG SARILI MO SA TAO SA DYOS AT SA KAHIT ANO AT SINO LALONG LALO NA SAKIN WALANG RESPETO ! TARANTADO ! ISAKANG ALAMAT DAKILANG BUDULBUDUL INTERNATIONAL HOCUS-POCUS ! DECTATING MIND FILLING SOUL AND TO SEE AND TO SAID SO HAVE WAR !

If it was the other way around, she'll put the race card. HINDI KITA GUSTO OK DYN KA ADIK NA MANNY PACMAN PACQUIAO PUTANG INA MO PAG NAKA DROGA KA WAG KANG MAGTRIP NG TAO TARANTADO ! SALOT ALAM KAYA AKO NAG POPOST PARA WALA KANG MALOKO SA ISIP SA SALITA AT SA GAWA SA SOUL AT SA PAMIRAMDAM . TANG INAMO ULUL STUBBORN