Soylu, Kadın, Cinayetleri, Yüzde, 29, Azaldı

Soylu, Kadın

Soylu: Kadın cinayetleri yüzde 29 azaldı

Süleyman Soylu: Kadın cinayetleri yüzde 29 azaldı

30.9.2020 13:41:00

Süleyman Soylu : Kadın cinayetleri yüzde 29 azaldı

Soylu : Kadın cinayetleri yüzde 29 azaldı İçişleri Bakanı Süleyman Soylu , Kadın Destek Uygulaması programını indiren 535 bin kişiden 42 bin 544 ihbar aldıklarını belirterek, 'Bunlara müdahale ettik ve olası pek çok tatsız hadiseyi engelledik. Bu sayede geçen yılın aynı dönemine göre kadın cinayetlerinde yüzde 29 azalış oldu' dedi

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ankara’da Polis Akademisi Başkanlığı’nda düzenlenen ‘Çarşı ve Mahalle Bekçiliği Temel Eğitimi Mezuniyet Töreni’ne katıldı.Bakan Soylu burada yaptığı konuşmada, önceden il düzeyinde bulunan Aile İçi ve Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Büro Amirliklerini ilçe düzeyine yaydıklarını ve ilave ettikleri bin 5 adet yeni büro amirliğiyle bu alanda vatandaşlarla olan teması arttırdıklarına ifade etti.

SON DAKİKA HABERİ: Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan yüz yüze eğitim açıklaması AK Parti Genel Başkanvekili Kurtulmuş: Savaş suçu işleyen Ermenistan tarafıdır Kaşıkçı'nın nişanlısı ABD'de Suudi Veliaht Prensi Muhammed bin Selman'a dava açtı

Soylu, “Bu başvuru kolaylığı sayesinde geçen yılın aynı dönemine oranla koruyucu tedbir sayısı bu yıl yüzde 49, önleyici tedbir kararı sayısı da yüzde 63 oranında arttı. Aynı şekilde KADES programı vasıtasıyla da benzer bir iletişim kurduk ve programı indiren 535 bin kişiden 42 bin 544 ihbar aldık, bunlara müdahale ettik ve olası pek çok tatsız hadiseyi engelledik. Bu ve benzeri önleyici tedbirler sayesinde geçen yılın aynı dönemine göre kadın cinayetlerinde yüzde 29 azalış oldu” diye konuştu.

‘TOPLAM BEKÇİ SAYIMIZ 28 BİN 773 OLACAK’Önleyici hizmetler kapsamında da personel ve araç kapasitesine artırdıklarını vurgulayan Soylu, “Önleyici asayiş hizmetlerinde 15 Temmuz 2016 sonrasındaki en belirgin adımımız, hiç şüphesiz çarşı ve mahalle bekçileri konusunda olmuştur. Bugün mezun olacak 7 bin 669 arkadaşımızla birlikte toplam bekçi sayımız 28 bin 773 olacak. Biz, asayiş konusunda bir uzmanlaşmanın da gerekliliğine inanıyoruz. Çarşı ve mahalle bekçiliği, sadece gece sokaklarda gezip düdük öttürmekten ibaret basit bir iş değildir. Tehlikenin nereden gelebileceğini sezmek, olaylara kanunlar çerçevesinde ve etkin şekilde müdahale edebilmek, anlık ve sağlıklı kararlar verebilmek, bölgesini tanımak ve risk analizini buna göre yapmak bu işin başarısını arttıran unsurlardır. Türkiye, bu adımdan ciddi bir verim almıştır. Çok net bir göstergemiz var. Çarşı ve mahalle bekçilerimizin sahada görev yapmaya başladığı 2017 yılında ülkemizde günlük evden hırsızlık ortalaması 282’ydi. Bugün itibarıyla bu ortalama 148’dir. Allah nasip ederse 2021 yılının sonunda biz 100’e çekmiş olalım. Böylece Avrupa ve dünyada bu noktada tek olalım.” değerlendirmesi yaptı.

‘İSTANBUL’DA EVDEN HIRZILIK 78’DEN 33’E, ANKARA’DA 34’TEN 3’E GERİLEDİ’Büyükşehirlere ilişkin hırsızlık olayları rakamlarını paylaşan Bakan Soylu, şunları söyledi: Devamını oku: Sözcü »

Almanya'da yaşayan Türkler Azerbaycan'a destek mitingi düzenledi

İnandırıcı değil 👎 Atma soylu atma Şaka herhalde Allahtan azalmış eğer buysa azalmış hali vah ki eyvahh Hasta Buna inanamadım Yuh yaa her gün öldürülen kadınların ölüm haberleri veriliyor bunlar sizin sayenizde işte iki gün de salarsanız sokağa...ınsanlarla dalga geçiyorsunuz birde nefret ediyorum sizden yok olun artık

Kimse yokmu Mısır patlatır gibi öldürülen kadınlardan haberimi yok yoksa bu adam ne kullanıyor Sayın bakanım kadına şiddette azaldi diyor TV açtım bir kadin daha ölmüş bunu azalmış halı Komedi Türkiye Nereye ve daha önemlisi kime göre? Manşet yanlış; “CİNAYETLER SAYESİNDE KADINLAR %29 AZALDI” böyle olmalıydı

Bakana sormak lazım Hagi kriterlerde cinayet sayıyor Ne yani kadın cinayetleri %29 arttı mı desin. Çok normal sağlık bakanı da verileri eksik söyler, maliye bakanı dolarla mı maaş alıyorsunuz yükselmesinden size ne derse. İç işleri de sayılarda azalma var der. Ya biz gerçekten şansa bala hayatta kalıyoruz bu ülkede. Net !!!

Bu hafta mi? Kadınlar öldükçe sayıları azalıyor Ne zaman İsviçre iç işleri bakanı azaldığını söyledi bu konu hakkında araştırma yapılıyor ola da bilir olmayada bilir bakalım göreceğiz 😂😂😂 'Alice harikalar diyarında' devam ediyor..!!!! Nerde yaşıyormuş kendisi bı zahmet yada bunlari İstanbul antlasmasin kaldırmaya dayanak olarak mı planlamislar acaba😁😁😁

Hangi ülkede acaba? İnandınızmı Bunların hayatı yalan. Aksine hersey artmış. Evet bugün, düne göre %29 daha az kadın cinayeti oldu. Hassss suleymansoylu bari yalan söyleme!! Sahip çıkmıyorsun!! Isini yapmıyorsun. Tabloyu kontrol edin.Sayıya dahil olmayan vakalar vardır belki. heee, diyosun yani... Saldırıya uğrayıp olay yerinde ölenler de dahil mi, yoksa sadece hastahane kayıtlarına bakarak mı bu sonucu söylüyorsunuz?

Öyle değildir o, yaralanmıştır ama o an ölmedigi icin sayılmamıştır, tıpki virüsü sayamadığımız, doları dikkate almadığımız ve eba nın çökmesinin normal karşılanması gibi. Biz niye görmüyoruz Şaka gibi bir bakan var bizlerde sinirden gülüyoruz Demek ki, kadın cinayetleri hala % 71 devam ediyor. İçişleri bakanı, bunu söylerken diğer % 71 işlenen-işlenecek kadın cinayetlerini nasıl önleyecekmiş, bir planı var mıymış? % 29 azaldı diyerek bilmem ki ne yapmaya çalışıyor sayın bakan?

Hadi ya başka Türkiye varda biz mı bilmiyoruz. Ne dedi O 😱 Son 1 saate diyor hemen öle şey yaomayın 🙃 Allah çarpacak Günün en acı şakası. Sen anca bu dediklerine kendini inandirirsin soylu efendi..ak göt kara göt belli oldu artik.. Kendı ailesinden bahsediyor gibi. 🤔🤔 😄😄rüyada herhalde 20 yıllık dönemde ençok kadın cinayeti işlendi

Siz başka ülkede yaşıyorsunuz herhalde sayın Süleyman bey. Arada muge anli izleyin sn bakan..azalmişmi cogalmismi Türkiye de olmadığı kesin de . Nerde? Ayy bakın şimdi sabah sabah çok güldüm 😂😂😂 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Öyle değildir o, yaralanmıştır ama o an ölmedigi icin sayılmamıştır, tıpki virüsü sayamadığımız, doları dikkate almadığımız ve eva nın çökmesinin normal karşılanması gibi.

Bu YALAN ‘ a inanan APTAL Var mı Hangi ülkenin içişleri bakanı ki bu adam HADİ ARAŞTIR MEDYASINYA BU ÜLKEDE ATATÜRKÇÜYÜM SATIN ADNAN OKTAR KİM Yalanını sevsinlermi mafya bozuntusu Bir dalga gecen daha Birileri bana bunların içtiginden verse Azalmaz mümkün de değil çünkü toplumda kültür medeniyet anlayış yok! Kadınların egoları erkeğe saygıyı yok ettiği için bu toplum iflah olmaz. Kur'an dan ders atmadıkca doğruyu bulamaz kimse! Bu toplumda ahlaki değerleri yok ettiler!

Bu gene ne konuşuyor? Boş işler bakanı Milletin gözünün içine baka baka yalan söylüyorlar..Gerçi o milletin içinde beyinleri makarna ve kömürle çalışanlarda var.. Haber doğru, sonuçta bu ülkede yargıya güvenmeyen %29 desek %29 size güvenen desek toplayınca %58 yapar ki buda bu oranı verebilir.. Not tahmin bahçeli hesabı.. Buda bizi iktidarsız yapar..

Hadisenem. Nerden biliyorsun. 🤣🤣🤣🤣 Tüik e göre mi acaba Nere de azalmış.Hangi memleket de Kadın sayısının azalmasından olabilir mi Cumhuriyet tarihinin en başarılı en milli en sert en Mert içişleri bakanı Süleyman çok soylu bakanım hakkınızı ödeyemeyiz yemin olsun Bunların matematiğine hayranım. Olay aninda ölenleri degil,hastaneye götürülüp,hastanede ölenleri sayiyolarsa;covidde oldugu gibi vaka sayisi az cikabilir.

Soylu bilgileri Anadolu ajansından almış Dün ölenler . Kadın değil miydi Ağlasam mı gülsem mi bilemedim 🙈🙈🙈🙈 Allah Allah gerçekten mi yaaaa... Hangi ülke? Lütfen soyleyin nerde? Eskiden bu olaylar bu kadar göz önünde değildi bence🙄 Haber kaynağı Zaytung mu? Cinayetlerin %50 sini baska basiklar altinda kaydetmislerdir

🤣🤣🤣🤮 Nasıl azaldı acaba merakımdan soruyorum Ayıp be. Maşallah Çok şükür bugun de öldürülmedik..Hadi bunu kutlayalım.. Azaldımı?şaşırmış arttı diyemiyor Bu soysuz it azaldı mı diyor? Cok samimi söylüyorum: ALLAH HEPINIZIN BELASINI VERSIN! Her şeyde olduğu gibi yine rakamları gizliyorsunuz. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄😐🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Yalan yalan yalan yeter artık bir tane kurum kalmadı be düzgün çalışan Artık öğrendik;Cinayet işlenen tarafa bakmıyoruz! Bu bakan hangi ülkenin bakanı? Neye göre Haberlere özellikle çıkılmazsa tabii ki azalır görüntüde TyphoonMKA Usta bunlar hangi ülkede yaşıyorlar söyleysinler bizde gelelim bakan bey ülkede gasp her türlü cinayet yolsuzluk rüşvet hırsızlık ahlaksızlık eğitimsizlik adaletsizlik hep bu iktidar zamanında oldu haberiniz olsun belki yoktur

Gözlerini kapatmıştır kulağını tıkamıştır ağzı tipalilidir saray ne derse onu konuşur Bu nerde yasiyo ya Hangi ülkede? Onuda söyle bari. Duyan caniler tekrar istikrarı korumak için cinayetlerini artırdı. 🤔 Ar yu tşk vit as? Hadi canım inanmam Yani hala %71 kadın cinayetleri devam ediyor. Sıkıysa işine bisikletle git der gibi.

Zaytung haber mi bu ayırt edemedim. Bazen acaba ben şizofren ya da paranoyak mıyım diye şüpheye düşmüyor değilim 🤔 herşey güllük gülistanlık da bizim mi haberimiz yok ki 🤔🤔🤔🤔 Allah’ım sen sabır ver bize neden böyle bi dönem verdin ya rabbim 🙏 Who98408150 cevabını bekliyorum😂😂 Şüphesiz!.. Dalga geçiyorlar,milleti aptal yerine koyuyorlar...

Corona nedeniyle kapanan tiyatro ve sinemaların yerini daha iyi bir şekilde dplduran yayın ve haberler var. Yaratıcı bir ülkenin vatandaşı olup ayrıca yetenekli siyasilere sahip olmak gurur verici , her ülkeye nasip olmaz abyvbüahsyg. Hangi kameraya 🎥 el 🖐🏿 sallıyoruz. Pes attık Lan arkadaş ne kullanıyorsunuz şu kendi yalanlarınıza inanıyorsunuz bana da söyleyin

Gerçekten mi ? Nerede? Evet bu ara öldürmüyorlar yaralayıp kaçıyorlar!!! Kadın cinayetleriyle nüfus %29 azaldı olacakdi heralde yaptı galiba. Bir ülke düşünün halkı Bakanlarına güvenmiyor, ne komik olurdu Bunların allah bir dediğine inanırım onuda bildigim için Hangi ülkede !? Ne yaptınız da azaldı? Başka ülkeden bahsediyo herhalde.Ağam bizimle eğleniir.

hangi ülkede Sizden nefret ediyorum Cinayetlerin bundan haberi var mı Beni bir gülme tuttu ya siz 😂😆 Yalandan kim ölmüş ver mehteri ver ver... Almanya’da mı Öööffff sıktın yani Papua Yeni Gine'de tabi... Oğlumun bir lafı var: yaw he he🤥 Yalancıyı sikmiyolar ki Öldüre öldüre sayıları azaldı da o yüzdendir...

Nedenki?ağır cezalarmı uygulanıyor. Ağam bizimlen eğleniyir. % 1400 dü kadına şiddet artışı . % 1371 e mi düştü. Bununla mı övünülüyor.? 🤔🤫🤭🤥 Azaldimi😳😄 %500 e zıpladıktan sonra %29 düşmüş... Bu şahıs Hollanda İçişleri bakanı galiba. 😬 Eminmisin,soylu? Bunu diyen İç işleri başkani ... Güler misin , ağlar mısın ?

Yalan söylemeyi bari bırakın tamam size körü körüne inanan at gözlüğü takmış bir topluluk var ama ya gerisi Hesabı hazine ve maliye bakanındanmı öğrendin. Azaldi mi gercekten yoksa medya yasaklari ile mi🤔 Her gün bir kadının öldürüldü ülkede gelde şu kele inan⁉️ Biri gene yanlış bilgi vermiş Halk ile dalga geçmek bedava olunca bütün üst mevkiler herşeyi toz pembe gösteriyor ve bunlara inanan bir ton salak var

Öldürülenler başka ülkelerin kadınlarımı? Hööööögg! Hastırgan....!!!!!!! 😲🤭 Hangi tarihten bahsediyorsun? 😁😁😁😁 Galiba yılın tek bir Gününde kadın öldürülmedi Abi nerenin bakanı acaba ya Daha neler, artmış olmasın .... Hangi ülkede?! Günün dramı.. Yaşayan kadınlar azalmıştır, oran o yüzden az çıkmıştır. . 🙄

Bu adama inanmayın. Yıllar önce de tayyibe küfür etmişti Hımm şükür, günde 5’er 5’er yerine, 3’er 3’er ölüyoruz demek ki. Sıfırlayacaksınız, sıfırlayacak ... ! Temenninize yürekten katılıyorum!!! Çok ciddiye aldık bak bu durumu..... Hangi ülkenin verileri bu Kanada mı , Avusturya mı ? Ben anlamadım ı'm sorry

Bravo Hangi ulkede azalmis %29 Kadınlar katledilerek azaldı sayenizde 😡😡😡 Lütfetmiş gardaşş.. salla gitsin.. millet aptal ya, nasilsa yutarlar diyorsun, ama kim neyi yutacak gelecek secimde gorecez insallah. Galiba sayın bakan dünya genelini söylemiş ama genel ortalamayı yükselttiğimizi söylememiş ... Hangi ülkede?

Neye göre ? Tamam İstatistikler maalesef hiç de öyle söylemiyor!.Bu ekonomi uçuyor tersanesine benzedi yahu hergün gazetelerin 3.cü sayfalarında kadın cinayeti haberlerini görmüyor muyuz?.neyin %29 azalması bu?.🤔 ⁉️🤔 Gülmek serbest Aklımda deli sorular... o zaman neden daha önce müdahale etmediniz sayın bakan...Madem yapabilecek gücünüz vardı neden bunca cinayet işlendi....

Arttı diyecekti kandırıldı galiba yine bunlar😠 Ben de pilot olmak isterdim küçükken, ama olmadı! Bir mağazada tezgahtar oldum, arada bi 35 lik açıyorum bazen, işte o zaman hayallerime dalıp pilot oluyorum, bir uçuyorum, bir uçuyorum, yine de bu kadar sallamıyorum o derece 😀😀 Simdi bundan ne anlamamiz gerekiyo.? Devlet kadinlarimi koruyo Yoksa Erkekler daha cok medeni olup sorunlari kadinlari öldürmedenmi cözüyor.

Buna kendisininde inanmadigina yemin edebilirim ama ispatlayamam 😊 Dün geceden beri mi... O neydi gi Bakanlarımız ile ayrı ayrı iftihar ediyoruz Hangi ülke de ? Hangi ülkede? Bunu hesaplayan kişinin matematik bildiğinden kuskuluyum... Y A L A N kesin haber ve yayın yasağı konmuştur. Hangi ülkenin verisi acaba ?

Bir günlüğünemi? Hayırdır Bodybuildingmi yaptılar? Hahahaaaaa Dünden bugüne mi 🧐😳 Bakan bir gün öncesiyle karşılaştırıyor sanırım yoksa başka bir açıklaması olamaz! politikaicin Neye göre? Geçen aya göre mi? Yoksa geçen seneye göre mi? Hangi ülkede bizde olmadığı kesinde ! Zaten sizin döneminizde %90 artmıstır sayın suleymansoylu

😂😂😂😂 Sayin bakanoradan oyle mi gorunuyor.. Hangi memleket bu? evet baya düşüyor Hangi ülkeden bahsediyor ki? Bunu söylemekten nasıl rahatsız olmuyor, anlamıyorum. AKP döneminde iyice arttı, bizi yöneten zihniyetin sonucudur bu... 🤮 Finlandiya da evet Marsta mı azalmış Ahahaha Ahahaha 😃😃😃😃😃 Dalga denizde olur salla gitsin...

sadece basına yansıyanları saysanız hergün en az 2 kadın cinayeti oluyor bu mu az hali daha dün boşanmak isteyen karısını adam Dalaman'da öldürdü geçin bunları yönetemiyorsunuz hiç birşeyi 🤔🤔 nasıl yani 1 günlük istatistik galiba. Bunların hayatı yalan. Aksine hersey artmış. Bu akp lilerin hepsi yalanda sınır tanımıyorlar hep maksimum yalancı

Nah umarım açıklayıcı olmuştur tamam mı nokta yazıklar olsun nokta Ben aslında yohum! La bunlar hangi ülkenin bürokratları tanıyan var mı %500 artmıştı %29 çıkar %471.Bayağı bi ilerleme var. He azaldı. Daha dün 2 kadın öldürüldü. Türkiyeden bahsetmiyor heyecanlanmayın Tıpkı ekonominin çoşuyor demeniz gibi kötüyse hemen inkar

What Nerde Suriye demi ? Bizde sürekli artıyor çünkü!! Arttı demek istedi sanırım 🙄 Maliye bakanı dolarla ilgilenmiyorum,benim keyfim yerinde diyor.gulerek dalga Süleyman Soylu ,sizde ben kadın cinayetleriyle ilgilenmiyorum, o tarafa bakmiyorum deyin.Ama yüzde 29 azaldı diye ,yalan söylemeyin.Halk artık gerçekleri görüyor,biliyor.AYİP.

Hadi yaa Son 5 saate azalan rakam sanirsam 😂 İnsanla kafa geçiyor diyemiyor ki bizim zamanımızda kadın,çocuk cinayetleri arttı utanmazlar😡 Bunları bize değil kendi yandaşlarına söylüyor çünkü onlar ne duyarsa koyun gibi inanıp alkışlıyorlar Kadın cinayetinden tutuklananlar mı? Öldüre öldüre az kaldık ondan, yalnız dikkat edin sonra tüm tecavüzcüler katiller başbaşa kalırsınız, yani kadın da yok ortada ..

Dalgamı geçiyo milletle yaw ? 😁 guluyoruz aglanacak halimize Dedi ve ekledi namert keltoş; pezevenklik, çocuk ve kadınlara tecavüz yerinde sayıyor, hatta artış bile oldu diye. Her işiniz mükemmel ‼️ Nerede? Bu söylediğine kendi inanıyor mu Buna gülerim 😁😡 Ne zaman? Bugün 3. Sayfaya göz atabildiniz mi Cenab-ı Allaha havale ettik sizleri Cenab-ı Allaha.

Bi sorsaydınız hangi ülkede yaşıyor 1 kişi bile çok Nerede İsviçre mi Uz_Us Ulan tam çay içerken okudum, ölüyodum😂😂😂😂😂😂😂😂 Sktr amk. Son 12 saate göre konuşuyor herhalde CHP Troll ordusunu hemen bu haberin altina sali vermis Excuse me 😀 Tabi canım hem kadın cinayetleri azaldı , hem ekonomimiz şahlanıyor , hem de refah seviyesi arttı ülkemizde , eğitimde de dünya sıralamasındayız.

İki gündür dört kadın öldürüldü yo şaşırmadım artık böyle açıklamalara Her konuda da şaka olmaz ama az bi ciddi olun. Hayal alemi dedikleri şey bu mu ki Hııı tabi tabi.... 😀😀 E öle öle kalmadı ki ondan azalmıştır!!! Biz istatik değil adil yargı tarafsız ADALET istiyoruz. Neden inanmıyoruz Sen nasil bi yaratıksın acep

Yalandan kim ölmüş Kimmiş o sizlere ihbar eden vede sizin gidip kurtardığınız sizlerin istatistiklerde galiba sokaklar da öldürülen kadınlar yok Nerde Papua yeni ginede mi İstanbul Sözleşmesi’nin bunda payı var mı acaba? İstanbul Sözleşmesi’ni iptal ettirmek isteyen davarlara bu verileri göndermek lazım.

Uz_Us Ne değişti de azaldı,yoksaa.. muska mı yaptırdılar..😏 Ha haa haa oooo Hahahahahahaha Tabi dolar da suan 1.50 zaten Aaaa gerçekten mi hangi ülke de Çözmediğiniz için haberiniz yok ki 🤮 NE ZAMAN🤔🤔 Başka bir ülkede herhalde Yalancı palavracı Nerde? Şaka mı yapıyor. Her gün haberlerde ne izliyoruz o zaman biz?Verileri TÜİK'ten mi almış? Yoksa 'Her kadın cinayeti kadın cinayeti değil mi?' diyecek? Ülke çığırından bunlar yüzünden, bunlar hala yalan konuşuyorlar. Saray soytarıları.

Trafik kazalarında olduğu gibi olay mahallinde ölünce trafik kazası istatistiklerine girmiyorsun. Kesin hastane de yaşamını yitiren kadınlarımızın istatistiğidir bu tıpkı trafik kazalarında olduğu gibi. Siz hangi ülkenin bakanısınız?Yeni Türkiye dediğiniz yerde misliyle arttı da ondan sordum. gercekten dedi mi

Yahu bir de böyle küsüratlı sayılar, oranlar vermiyorlar mı, bir inandırıcı oluyorlar bir inandırıcı oluyorlar ki sorma gitsin 😀😀 Yine kimim verilerine dayanarak böyle bir yorumda bulunulmuş acaba? Artmış olmasın bir o kadar? Koruyamıyorsunuz!! kadincinayetlerinidurduracagiz Nerede acaba? Bunlar neyin kafasını yaşıyor ya 🧐 yada biz başka ülkede mi yaşıyoruz haberimiz yok....

Atamali ko usuyo gine Hangi ülkede 🤔 Biz başka bir ülkedeyiz sanırım .. Bunların bu ülkeyle hiç ilgileri yok,ülke tepetaklak gidiyor. 😡😡 Berat kura bakmıyor Süleyman da cinayetlere mantıklı Ay ' da mı 😂😂 Avrupa da MI!!! Hayaller Benim için yüzde 1 bile çokken şunun dediğine bak yavf... nerde yaşıyor bunlar,biri ekonomi süper der,diğeri kadın cinayetleri azalıyor der.Ha bir de artık hayvanlara çocuklara tecavüz edilmiyor de de tam olsun...çok tuhaf...

😳 Kadın kalmadı öldüler çünkü.... Biz ne kadar azaldığından çok,ne kadar arttigiyla daha fazla ilgileniyoruz... Ne kadar azaldığını söylemeniz aynen 'minareden at beni,in aşağı tut beni' gibi oluyor.... KadinaSiddeteHayir Daha ortaki suçluyu yakalayamıyorsunuzn ümit uygun hala tehdit savuruyor dışarda sizlere ahkam kesiyor

Yorumlara baktım bunlara inanan tek Allah’ın kulu yok... Bunlar bulmuş .... herkesi salak yerine koyuyor . Azalmışı buysa normali nasıl olurmuş Bunlar başka bi ülkeyi yönetiyor olabilirler mi Güzel haber yüzde 3500 den 3471 e indi ha gayret Norvectir o türkiye olsa duramazsin Yalancı kel kalsın mı.? Şaka gibi azaldı diyor , gerçek istatistikler öylemi acaba .

😳 Sanki gökyüzünde üstlerine yalan yağmış bunların hayret Geçen aya göre mi? Olmayan hadiseleri olmuş gibi olmuş hadiseleri olmamış gibi insanlara gayet sakin ve kendinden emin şekilde açıklıyorlar insanların büyük kısmı ise bu duruma hayret edilecek şekilde ses çıkarmıyor bunun bilimsel bir açıklaması olmalı

Ama son 1 günde. Akpli vekillerin evlerinde işlenen kadın cinayetlerini kastediyor büyük ihtimalle. Olsun, bu da bir gelişme... Inanamiyorum gündeme ne kadar uzak kalmışım daha dün iki kadın cinayeti haberi vardı 😡 yok canım valla mı :) Hangi ülkede? bunların hepsi rüyada hergün kadın cinayeti haberi alırken nasıl bir azalma var sayın soylu

Bu da yalan ! 😂😂😂güzel kafa buluyor. 😂😂😂😂😶😶😶😂 nerede ? Siz iktidara geldikten sonra kadin cinayetleri yüzde 1400 cogaldi. Yani yüzde 24 cok az, anca baslangic olabilir o da dogru ise tabii. % 71 yetmiyor az mı Çok komik Kendi Camianızın yaptıklarını komple gizleyin bak gör Sonucu hatta SIFIRLARSINIZ!!!

Bu ne yahuuuu Hangi ülke burası... Artı ile Eksiyi Karıştırıyor Bence. Düne göre mi? Hem berat,hem bu adam başka ülkede yaşayıp Türkiye'yi yönetiyorlar.kesin kanaat getirdim bu haberle beraber. Krizin en zor kısmını atlattık ekonomi yükselme devrinde, kadın cinayetlerini azalttık, Corona ile en iyi mücadeleyi yaptık, demokrasimiz zaten şaha kalktı, işsizlik yok denecek kadar az daha dün 300 fabrika açtık... Hocam her şey çok güzel oldu bir tek kırmızı kar yağmadı

Nerde Niye bu konuyla ilgili ne yaptın ki ? Gidip adamlarla mi konuştun ? 😂😂 Cok komik adam bu sulo 😂😂🤔🤔🤔🤔 Süphan Allah Bizim yaşadığımız ülke ve bunlarinki çok farklı o halde bu ülkeyi yönetenler kim? 😳 Defolun gidin be artık yeter yalanlarınızdan bıktık sahtekarlar ülkemi lağım fareleri gibi kemirdiniz bitirdiniz ölün artık ölün ellerinizde masumların kanı var ...

Bu azalmış hali mi? yalan artık partinin tüzük maddesi gibi oldu🤣🤣 İstanbul sözleşmesi iptal mi oldu Ben hiç öyle düşünmüyorum sayın bakanım. Tv ye çıkmadığı için haberimiz yok. Bizim buralarda birlaf var yalanı sah gibi söylüyler aynen durum bu Hangi ülkede olmuş bu olay? Nerede hangi ülkede Kadin cinayetinide tecavuzleride akpartiye monte etmeye calisan aciz caresiz koyunlar var..

Doğru söylüyor. Ama idam cezası çıksa hiç olmayacak kadın cinayeti. Caydırıcılığı yüksek ceza Azalmış hali buysa çoğalmışını düşünemiyorum bile. meraklibirisi1 Nerde, yandaş medyadamı? Gülmeden konuşmayı ayna önünde çok çalışmış... Bu veriler de TÜİK tarafından mı hazırlandı? Aynen. Hepsine intihar susu verip yuzde 100 azaltabilirsiniz

😂 Tutuklanip da ceza alanlarin orani %29 azalmiştir. Papua yeni gine'demi?😂😂😂 😂 Dolar da cumhuriyet tarihinin en düşük değerinde , hamdolsun Ziyaaaaaa Sahip çikip tutuklanmalarina engel olduğu tecavüzcü sayisinda da artiş oldu. Bunlar rüya aleminde yaşıyor ya da sinir katsayımızla oynamaya çalışıyorlar.

Allah uyandırmasın toz pembe rüyasından sayın bakanı biz de kabuslarla mücadele devam Aaaa. Gerçekmi nerde başka ülkedemi acaba? İnsan hayatı istatistiğe konu olmamalı. Haydi rakamları konuşturalım diyorsunuz , Hangi yılı baz aldınız ? 2002 mi yoksa 2020 mi ? Bu 18 yıl ülkenin ne hale geldiğini biliyoruz

bu hukumetin yandasi ve arkasi cevresi kendisinin en büyük hobileri arasında canları sıkılınca sahneye çıkıp atip tutmak .ahanda örnek 🤨 suleymansoylu bu, inanmayın. Ne zaman😠 Diyosuuunn:)) Soylu Seni Sayesinde yüzde 29 Artı 👎👎 Bu azalmış hali ise ... Aynen.... Eski adam karısı başkasına yan gözle baktı diye vuruyordu. Artık deccal ahlakı sayesinde afam karısını para için komşusuna peşkeş çekiyor dopannpiçi de sahiplenmeye çalışıyor. Hele ki aksaraylıların Türklere ait kestaneleri başkalarına peşkeş çekme işleri var ki...

Allah akıl fikir versin yalanın ustalık eseri bu olsa gerek... TÜRKİYE: OK 😂😂 tövbe tövbe ya ben farklı ülkedeyim ya da bunlar 😂 2020 yılının sonunda geçmiş yıllarla bi karşılaştırma yapılsın emin olun bu sene daha çok kadın cinayetleri görmüş olacağız Doğru amerıkada İngiltere’de . Ekonomik kriz dolayısı ile yuvalar dağılır , insanları gruplara ayırdıkları için millet cinnet geçiyor ... bunların sebebi bu halk .Türkiye

Papua yeni gineden bahsediliyor olabilir.. Yalanistan cumhuriyetinde mi 🤔 Yalana doymadınız İslah olunuz diyeceğim ama olmaz artık Cehennem umarım vardırYaşasın sizler için cehennem 👎 Mı? Nerede Damat ayrı.. bu ayrı Erdoğan, bu değişik tipleri Nerden bulup bakan yapıyor..!? Hangi ulkede .daha dün dalamanda bir kadın esinden ayrilmak istedigi icin pompalı tufekle cocuklarinin gözü önunde olduruldu istanbulsozlemesiyasatir kadincinayetlerinidurduracagiz

Haklısın sn Soylu bu Tweet atarken kanalımız Atv bir kadın cinayeti diye haber geçiyor siz Türkiye Cumhuriyetinin bakanı değilsiniz galiba Yalannnnnnnnnnn Çocukmu kandırıyorlar bunlar gerçi çocuklar bile inanmaz. geçen haftaya göre herhalde Hangi ülkede yaşıyor bu vatandaş biz de gidelim Berat ile fazla takılıyor...

Müge Anlıyı içişleri Bakanı yapalım...Türkiyedeki işlenen suçlara ve cinayetlere daha hakim... Yalanını s.... kadinmeclisleri KadinCinayeti What? 😂😂🤣🤣 Kadın cinayetleri bir ūlkenin gerçeği yapılması bile utanç verici ve bu verilerin istatiği yapılan alan oluşturması bolca katil yetiştirildiğinin tescilidir,devlet bunu önleyemiyor istatiğe bağlamak çok vahim durum

Hangi ülkede? Her dedikleri gibi, gerçek payı %0 hamdolsun Evet. Öldürülenlerin çoğu kayıtlara intihar olarak geçtiği için doğrudur SOYSUZ şeref yoksunu. Senin de Erdoğanın da Allah belasını versin. Binlerce katledilen kadının ahı üzerinize olsun. İsveç’te mi? Siktir pezevenk Evet, tabi Hangi ülkede acaba zira Tûrkiyede hiç artmadığı kadar arttı.

Hangi ülkede azalmış? Biz televizyonlarda hangi ülke haberlerini izliyoruz 🤔 Biz galiba farklı ülkelerde yaşıyoruz çünkü bizim ülkemize ait bi veri değil bu ... Ne zaman oldu bu büyük olay...kaçırmışız.... Azalmış hali buysa cok iyi ya efendim... Bunlarda herşey tersine işliyo resmen dalga geçiyolar algılarla

😳 ..herşeyiniz yalan..milletvekilinin evinde ölü bulunur intihar dersen, 9. Kattan atılır kendi düştü dersen,4. Kat penceresinden atılır kendi atlamış dersen cinayet azalır tabi..sahtekarsınız..! Nezaman? şaka Demekki yuzde 70 daha var peki kac kadin daha ölerken ölmek istemiyom diyecek ne yaptiniz Norveç’te

nE Düne göre mi? Yoksa geçen yıla göre ise vah ki ne vah? Kafası güzelmiş. Nereden almış? Link bıraksın. Muz cumhuriyetinde evet ama Türkiye'de durum nedir? İsveç'te mi? Müge Anlı izlemiyor sanırım

Bakan Soylu açıkladı: Kırmızı listeye bir çizik dahaİçişleri Bakanı Süleyman Soylu , Twitter hesabından yaptığı paylaşımda iki önemli habere işaret etti.

Son dakika haberi: Bakan Soylu duyurdu: Kırmızı kategoride aranan terörist etkisiz hale getirildiSon dakika haberine göre; İçişleri Bakanı Süleyman Soy, kırmızı kategoride aranan teröristin etkisiz hale getirildiğini duyurdu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu: 'Diyarbakır Annelerinin 18. kavuşması inşallah yarın gerçekleşiyor'

Bakan Soylu paylaştı! Türkiye'ye iki güzel haberSon Dakika Haberi; İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medyadan yakında Diyarbakır Annelerinin 18. kavuşması olacağını ve Kırmızı Kategoride olan bir teröristin daha öldürüldüğünü açıkladı.

Son dakika haberi: Bakan Soylu duyurdu: Kırmızı kategoride aranan terörist etkisiz hale getirildiSon dakika haberler - Son dakika haberine göre; İçişleri Bakanı Süleyman Soylu , kırmızı kategoride aranan teröristin etkisiz hale getirildiğini duyurdu. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu , kırmızı kategoride aranan PKK'lı teröristin etkisiz hale getirildiğini bildirdi. Soylu , Twitter'dan yaptığı...

Tekme tokat dövülen kadın şikayetçi olmadıİzmir'in Buca ilçesinde bir kadın , erkek arkadaşı olduğu iddia edilen kişi tarafından sokak ortasında dövüldü. Dayak olayının görüntüleri, sosyal medyada paylaşılırken, adı öğrenilemeyen kadın ın, şikayetçi olmadığı bildirildi.

Sokak ortasında dövülen kadın şikayetçi olmadıİzmir’de, erkek arkadaşı olduğu iddia edilen şahıs tarafından dövülen kadın şikayetçi olmazken, o anlar ise kameralara yansıdı.