Rıdvan Dilmen'den Galatasaray-Başakşehir maçı yorumu

18.5.2019

Galatasaray mı, Medipol Başakşehir mi? Rıdvan Dilmen, Süper Lig'deki süper finali yorumladı 📽️

Devamını oku: NTV Spor

Eğerli şeref ve haysiyetiniz varsa az birşey yayın ahlakınız varsa %80 inin açınımını yapın yayınlar elinizde şu maçlarda gs lehine şunlarda aleyhine buda %80 eder deyin yoksa o şeytan herife GS aleyine algı yaptırtmayın bende bu ülkenin vatadaşıyım benimde o kanalda hakkım var

Rıdvan Dilmen'den Galatasaray-Başakşehir yorumuben uyandım kabul ama futbol aşkım uyanmadı doğrusu beden diri fakat ruhum nerde bilmiyorum Rıdvan abi seni okadar severdik yaptığın oluyor mu şimdi.destek olmak gereken yerde kaçıyorsun.sende yayına bağlansa idin laf ile destek olsa idin o bile yeterdi efsaneligin 10 kat artardi.ama şimdi 100 kat eksiye dogru düşüyor.yanlsi yapıyorsun.. Tiyo varmi seytan ridvan?

Rıdvan Dilmen: Fenerbahçeye 7 tane ilk 11 oyuncusu isterimÜnlü futbol adamı Rıdvan Dilmen, Fenerbahçe-Akhisarspor maçını NTV ekranlarında yayınlanan %100 Futbol programında yorumladı. ne 7 si 11 Yandexe gir gelirler 😂 Sinan ve eren var hemde bonservisi yok

Rıdvan Dilmen: Bundan sonra nasıl ceza vereceksin?Rıdvan Dilmen, %100 Futbol'da Trabzonspor-Beşiktaş maçını yorumladı. Sonunda doğruyu konuşmaya başlamış. Rıdvan Dilmen i is te mi yo ru zzzzz

Rıdvan Dilmen: Bu kadro Rus ruleti kadrosuRıdvan Dilmen, %100 Futbol'da Trabzonspor-Beşiktaş maçını yorumladı. 🤣🤣🤣 Yanlışşş....bu rus ruleti deyil onda şansın olabilir bu laz ruleti mermi namluda direk kafaya şans sıfır.zaten takım(BJK)sezonu kapatmış ATİBA hariç rıdvan hocam, GS maçındada çok kötü bir kadro ile çıkmıştı. sabaha kadar oynansa o maçı GS kazanırdı. hakem GS nin galibiyetinde bir rol oynamadı. kaybetmemek için çıktı ama kaybetti. olay bu akdar basit. hakeme kimse bahane bulmasın...

Rıdvan Dilmenden flaş transfer yorumu: Başka bir takımla anlaşmış...Usta yorumcu Rıdvan Dilmen, Trabzonspor - Beşiktaş maçının 90 dakikasını NTV ekranlarında yayınlanan %100 Futbol programında değerlendirdi. Evt belli etti lan şeytan sen fenerı yorumlasana ney ısınız var galatasaraylın azınıza almayın galayı yakar azınızı gala basıp gecer 👍👍👍

'... Premier Lig temposunda''... Premier Lig temposunda' Rıdvan Dilmen, Trabzonspor-Beşiktaş maçının ilk yarısını yorumladı... Rıdvan Dilmen i is te mi yo ru zzzzz

'Ne VAR kaldı, ne yok kaldı; rezaletler yaşandı'Rıdvan Dilmen ve Murat Kosova ile %100 Futbol... 'Tilki vaaza başladı mı gözünüz kümeste olsun' Galatasaray düşmanı bir kanal ve onun şeytan yorumcusu Bi sus be! burdan futbolu yöneten yetkililere sesleniyorum bu herif ve bunun gibiler televizyonlardan uzaklaşmadıkça, futbolun yakasından düşmedikçe ülkede futbol düzelmez çok açık net. İstedikleri gibi haftalık algı oluşturuyorlar başka birşey yok! TFF_Org

Galatasaray, 15 Yaşındaki Rıdvan Kızıltoprak'a Talip OlduGalatasaray, Zonguldak'ın altyapı takımlarından Kozlu Taşkömürüspor'un 15 yaşındaki genç sol bek oyuncusu Rıdvan Kızıltoprak'ı transfer etmek istiyor.

YSK yerine saray gerekçe açıklıyorRıdvan Dilmen ne yazık ki tetikçiliğe soyunuyor. İlişkide olduğu iktidar temsilcilerinin dümen suyunda hep. Rıdvan Dilmen son olarak Ekrem İmamoğlu'na verilen desteğe takmış kafasını. Can Ataklı yazdı... Lakabı onun için çok kötü ŞEYTAN Federasyon başkanlığında GÖNLÜ olan 👿 Hükümete yakın ilerliyor ama geldiği takıma baaaak düştüğü duruma bak! Fenerbahçe camiasına adım atamayan, iktidar köpeği. Kemiksiz, şahsiyetsiz, onursuz, yalama. Dereağzına girişi yasak, bir tane fb li arkadaşı yok, nankör şakşakçı.

Şimdiki zamanın hikayesiTarih arası manzara - Rıdvan MenekşeAntalya’nın tarihi semti Kaleiçi muhteşem bir manzaraya ev sahipliği yapıyor.

Rıdvan Dilmen'den Galatasaray-Başakşehir yorumuben uyandım kabul ama futbol aşkım uyanmadı doğrusu beden diri fakat ruhum nerde bilmiyorum Rıdvan abi seni okadar severdik yaptığın oluyor mu şimdi.destek olmak gereken yerde kaçıyorsun.sende yayına bağlansa idin laf ile destek olsa idin o bile yeterdi efsaneligin 10 kat artardi.ama şimdi 100 kat eksiye dogru düşüyor.yanlsi yapıyorsun.. Tiyo varmi seytan ridvan?

Yorum Yaz

Thank you for your comment.
Please try again later.

Son Haberler

Haberler

19 Mayıs 2019, Pazar Haberler

Önceki haber

Rıdvan Dilmenden flaş transfer yorumu: Başka bir takımla anlaşmış...

Sonraki haber

Karaman, Şenol Güneş'in başarısına ortak oldu