'Galatasaray hiçbir zaman hak etmediği bir şeyi almadı'

'Galatasaray hiçbir zaman hak etmediği bir şeyi almadı' 'Başkaları bağırır, çağırır; bu da bizi ilgilendirmez' Fatih Terim'den Ziraat Türkiye Kupası zaferi sözleri...

16.5.2019

'Galatasaray hiçbir zaman hak etmediği bir şeyi almadı' 'Başkaları bağırır, çağırır; bu da bizi ilgilendirmez' Fatih Terim'den Ziraat Türkiye Kupası zaferi sözleri...

Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, 3-1 galip geldikleri Akhisarspor maçını yorumladı ve 'Kupayı, Galatasaraylılara hediye ettiğimiz için son derece mutluyum' dedi. Terim, Akhisarsporlu oyuncuların hakeme yönelik tepkileri için de, 'Başkaları bağırır, çağırır; bu da bizi ilgilendirmez. Galatasaray hiçbir zaman hak etmediği bir şeyi almadı.' ifadelerini kullandı.

Pazar günü oynayacakları ve sezonun şampiyonunu belirleyecek Başakşehir maçı için ise Terim şöyle konuştu,"Pazar günü güzel bir gündür hatfa sonudur. Bizim cumartesi pazarımız yok ama. Önce kupayla bir güzel eğlenelim onun keyfini sürelim. Çünkü herkes bizim niyetimizi biliyor. Bu hafta mümkünde 2 kupa almak istiyoruz. Oyunculardan gelen bir teklif var. Florya'da yatmak istediler. Sabah bırakın dediler. Selçuk ve Muslera geldi. Hep beraber orada kalacağız. Konsantrasyon var. Pazar gününe kadar fiziki olarak oyun içinde yorgun oyuncuları hazırlamamız lazım. Onu da kondisyoner arkadaşlarımız halledecektir. Cumartesi-çarşamba-pazar üç final oynayacağız, ikisi geride kaldı çok şükür. Sırada son maçımız var. Onu da hallederiz."

Devamını oku: NTV Spor

Bu senenin kupasını almıycaklar yani kral hareket 😂 ntv Bizde inandık buna öyle mi şike olaylarında fransanın yolunu tutan yönetici ve hiçbişi yspmayan gslişeri unutmadık, aldığınız kupalar adil değil yakışmıyor Sizlere. hangi ülkenin bir takımı rakip takımın sözde şike olayı için başka bir ülkede lobi yapar!

Siktir gitttt Türkiye nin en kirli ve şaibeli takımı Galatasaraydır, futbolun İsrailidir Bu piçi küfredelim diye mi sürekli gündemde tutuyorsunuz ntv Ve fatih terimin hocalığını yaptığı hiçbir şampiyonluğu kaybetmedi tebrikler fatih hocam. Hakettiği bir şey aldiginida görmedik. 100 yıldır fener den aldıklarını hak ediyor.fenerde hakkını vermiyor değil. 6_ 0 Vs .Vs. Vs.

GERÇEKTENMİ?

Fatih Terim: Emre Akbaba için Galatasaray için çok üzgünüz Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında alınan 3-2'lik Çaykur Rizespor galibiyetinin ardından, kaval kemiğinin kırılması sebebiyle oyundan çıkmak zorunda kalan Emre Akbaba için, 'Emre için Galatasaray için çok üzgünüz. Emre, dönmek için çok çaba harcadı,...

Son yıllarda değil... Var o .c SİKTİR ORDAN GAVAT. aldığın ne 😆🤔haftalarca ağlayan adam gitti melek 😇 yüzlü adam gelmiş çıkıp hakemlerle ilgili saatlerce konuşsana futbolu bitirdiniz.... Tanıya 8 tane ankara gücüne at zlatana çeki ver hak et siee Yeter artık gerçekten bari şu lağım ağızlarınızı kapatın,bu ülke her türlü hırsızlığı her türlü haram yiyenleri sineye çekti,merak etmeyin 1 ay sonra sizi de unutacak,bilmem kaçıncı şampiyonluk şöyle kral vs yazacaklar utanmadan ama bari ağzınızı kapatın,Allah cezanizi versin!

Evet bu doğru. Hiçbir zaman şerefli alın terli bir şampiyonluk alamadı fatihterim Alayına kapak olsun 👍🏻 ntv Yersen tabi kudurun

'Kolay değil, 8-9 günde 2-3 tane maç oynayacağız ve hepsi final' Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim, Çaykur Rizespor maçından sonra açıklamalarda bulundu. Hırsıza penaltıyı sorun penaltıyı😎 İkisi de gider inşallah da kurtuluruz Utanmaz adam

HIRSIZLAR HAKEMLERİN ARKASINA SAKLANMİŞ MASUN NUMARASI YAPIYOR. GS Hehfhdhshshahhshs Komik Denizli,rize,2011 yılları size bir şeyler hatirlatmiyormu. Bence 5 tane kupa aldı haksız yere siz haram zadesiniz Yoksa öyle bir durum mu var? Gocunma var. Yalancıyı s.kmiyorlar ya Hak etmegin anlamını tam olarak bilmiyor herhalde

Ters algı oluşturmakta bu Ğs kulübü ve elemanları gibisi bulunmaz. Doğrusu şudur; Hakkımızla elde ettiğimiz tek başarı yok. Başta fetö olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür ederiz. Dil sürşmesi oldu arkadaşlar sakin 6alatasaray hiç bir zaman hakkı ile kazanamaz demek istedi normalde

'Organize ancak amatör bir kötülük gözlemliyoruz' 'Organize ancak amatör bir kötülük gözlemliyoruz' 'Dikkatli olun, uyanık olun' Ziraat Türkiye Kupası finali öncesinde Fatih Terim'den önemli açıklamalar 👉 Hocam yargı dagıtıyor falan filan ..yine ağlıyor Hakemi baskı altına alma işlemi başlamış bile sn. imPARAtor bey Yenilen pehlivan güreşe doymuyor Hocam napcan :)

Yaa, hee he... Gerçeklerin bir gün ortaya çıkmak gibi kötü huyları vardır... Yaptığınız tüm pislikler ortaya çıkar. Bekleyin..! Burda gsnin başarısına laf eden embesiller siz istediniz diye gs nin şerefiyle kazandığı kupaya leke gelmez biliyoruz it gibi kuduruyorsunuz kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş g.sarayın kazandığı ananızdan emdiği sütten milyon kat helaldir

Daşşak geçiyor utanmaz herif 1992/93 sezonu 8:0 ankaragücü ve kaleci zaladin ülkeden kacisi hemde ilk yari bittiginde ikinci yari saha degil direk havalimanina kosmasi, 1984/85 sezonu malatya ya gönderilen arabalar, 1996/97 sezonu vahap beyaz ve ahmet cakar!parayla sampiyonluk ne kadar kolay serefsizsin gs!!

Doğru soru: nezaman hakederek aldı? Cevap:hiçbirzaman Haram tatlı olsa gerek.. 😂😂😂😂😂😂 İnsan ve toplum psikolojisi açısından çok temel bir meseledir inkâr… Çünkü “var” olan sorunların nasıl halledilebileceğinin temel ipuçlarını verir. Eğer ortada bir “inkâr” varsa meselenin daha da büyüyeceğine, güçleneceğine hükmedebilirsiniz…

Senin tarihin bunlardan ibaret. Bu aciklaman bile yeterli

Fatih Terim açıkladı: Futbolcularımdan bana bir teklif geldi Fatih Terim açıkladı: Futbolcularımdan bana bir teklif geldi Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Akhisarspor'un hakem Suat Arslanboğa'nın kararlarına gösterdikleri tepki ile ilgili konuştu. Fatih Terim, Galatasaray futbolcularının kendisinden istediği bir talebi paylaştı. Utaniyoruz kupayi verelim mi dediler Futbolcular: hocam biz sizin kadar geniş, şeref yoksunu değiliz. birazda hakkımızla kazanmayı denesek?

Tabi, biz hiç maçı izlemedik, Allah aşkına kaç pozisyonu vardı penaltıya kadar, ne oynuyordu gs. Futbol cahilleri, verilen penaltılar doğru. Bir tane GSn verilmeyen var maç içinde hakemin aldığı kararların %95 i doğru? Siz salak mısınız hala neyin algısı bu? Yenilen pev. misali kazandık,hakkımızla kazandık.Tebrik edin tebrik,böyle bir algı,hak yenme,çamur atma görmedim ben..

Yalancının.... Bunlar şerefsiz namussuz...sözün bittiği yer... Karaktersiz yüzsüz serefsiz fetö bitti şampıyonluklar daha da arttı siz başarısızlıklarınıza başka kılıf bulun bi zahmet Siktir ordan şerefsiz Tutturmuşlar hakem dıye hakemlerde hata yapabilir dıyen kendılerı degılmiş gibi hazmetmek zor tabi kupa 18 tane olunca

Yanlış hakkiyla bir sey kazanamaz olacakti.Heleki sen varsan hakkinla kazanamazsin milli takımda,Milanda seni koruyup kollayan hakemler olmayınca ne yaptigini gorduk.Tudoru gonderenler Tudordan daha basarisiz oldugunu görmedi. Yalancının?oç

Terim, rekora ortak Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, kariyerindeki 3. Türkiye Kupası'nı kazanarak bu kulvarda en çok şampiyonluk yaşayan teknik adamlar arasına girdi. Okadar! Fenerbahce Besiktas vs. Kebapçı Seloda ortak BU ÜLKEDE FETÖ DÜZENİ TAM YIKILMADAN GS TERİM ÇAKAR TOROĞLU SABRİ ALBAYRAK GİBİ FİGÜRANLAR GİTMEZ

Dogru diyon terim 4 yil ust uste feto ile sukur lu kadron ile 3 yil fenere sije ayagina avrupa men yine feto ile dun ise hakem ile hak etmediginizi almadiniz dogru diyosun Yalancıyı ne yapsınlar... Müzeyi boşaltsın o zaman bir zahmet ntv Bu ntv ve ntvsporda pavyon fedaisinin maaş bağladığı adamlar var. Hah işte bu haberleri ve twitleri onlar yapıyor.

🤣🤣🤣 Yalancının Hirsizlik yaparken de bir enerji harcaniyor tabi. Dogru. Şuan elinde S İ K T İ R L A N ! ! ! fatihterim haram olsunn

Galatasaray kazandı, Fatih Terim tarihe geçti! Bir rekor daha Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Akhisarspor'u 1-0 geriye düştüğü maçta Sinan Gümüş (p), Sofiane Feghouli ve Mbaye Diagne'nin golleriyle 3-1... Şaibenin tarihi! Böyle tarih babamda yazar Hakemlerle güzel başarılara imza atıyor. Karaktersiz herif

ntv Yalancıyı Aynen mübarek Hayatımda hiç nefret etmediğim kadar bu fetösaray dan nefret ediyorum Allah belanızı versin inşallah 😡😡😡😡😡😡 ntv Tüm kupaları bu sene hakemlerle alıyorsunuz boş yapmayın kör değil insanlar. Kim diyor bunu kendisine söyleyin kudursuuuuuun ntv Sana da bi hassiktir Elindekini yoldaki buldun

Saha düz top yuvarlak maçlar 90dk kazanan heeep gaassaray Hep beraber gotümüzle gülüyoruz bu fatoşa !!! ucan arif in kazandığı penaltıları unuttunuz mu?

Fatih Terim: 'Herkes bizim maçları konuşuyor' Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Çaykur Rizespor maçı sonrası yaşanan hakem tartışmalarına da değindi. Terim, 'Organize ancak amatör bir kötülük gözlemliyoruz' dedi. Konsantrasyonumuz derken mhk ve hakemlerden bahsediyor yanlış anlaşılma olmasın. I love you hocaaaaaammmm Üç kağıtçı olursun herkes seni konuşur fetösaray

ntv Utanmada kalmadi eskiden utanir bariz hatalar olsada falan denilirdi surat olmus kösele. ntv dogru hak yiyerek aldi ntv Adaletsiz Tff ve Hakemler, adaletsiz KUPALAR KUPALAR ağzınızdan burnunuzdan gelene kadar sevinin.....!!! Bırakın ağlasınlar hocam kendi başarısızlıklarını örtmeye çalışıyorlar sadece

Fransızlar hep kazanır.... ntv 8-0 Ankaragücü ? Sayısı bilinmez arif erdem penaltı skandalları? Uzayda mı yaşıosunuz siz ? Allah kimseyi kazanmaya giden her yolu mübah gören, alaçatı kebapçısından dayak yiyen milli antrenör ! karaktersizliğine terketmesin.. ntv Ahahaha güzel espri 😅 Yalanınızı.... ki almadı 😡😡😡😡😡😡

Hadi ya orosbu ya git sor sen orosbumusun diye hayir hayat kadiniyim der.. bunlariki bu hesab

Fatih Terim: Organize ama amatör bir kötülük görüyorum Ziraat Türkiye Kupası finalinde oynanacak Akhisarspor-Galatasaray karşılaşması öncesi basın toplantısı düzenlendi. Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. Biz daha yeni başladık ondandır, usta. uza paralı köpek uzaaaa profesyonel kötü nası oluyo aq onu da sen bildiliğin için amatör kötüleri hemen anlıyosun

ntv Ulan sen teknik adamlığa başladığından beri herseyiniz haram . ntv Hak ediş buysa haklısınız herşey masada hak etmiş zaten ntv Hırsız GS! ntv Yürü git mübarek Ramazan günü beni orocumdan etme 😂😂😂😂😂😂😂 Belli Bisuru uruspu toplanmis agliyo Haramcı pislikler hakemlere nekadar yedirdiniz şikeci oc

Ulan daha 3 gun once 3 puan aldın Rize den. Ne yuzsuz iinsanlarsınız be Tabi tabi

Fatih Terim, TFF'den kazandığı 5.2 milyon TL'lik tazminatı bakın nereye bağışladı Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Türkiye Futbol Federasyonu'ndan kazandığı 5.2 milyon TL tazminatını dün itibarıyla Çocuk Esirgeme Kurumu'nun hesabına yatırdı. Tepki yemeseydi 'sette ottobre cornos peçale' olmuştu o para.. *** Spoiler *** Cocuk esirgeme kurumuna Boşuna imparator demiyorlar kralsın

ntv çıldırın lan fenevliler..kümede kaldınız konuşmaya başladınız YALANN Yalanciyi sikmiyolar ya Seneye şampiyonluk istiyoruz Ordan bir hakem verir misin, kaç para borcumuz Sesli guldum Alay ediyor resmen ntv Hak ve gs zıt anlamlı kelimeler Fetonun sayesinde 7 şampiyonunuz var gazoz kupaları hariç hainler

Fatih Terim, Sözünü Tuttu! Tazminatı Çocuk Esirgeme Kurumu'na Gönderdi Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Türkiye Futbol Federasyonu'ndan aldığı 5,2 milyon TL'lik tazminatı Çocuk Esirgeme Kurumu'na gönderdi.

Elinde duruyor ya.elindeki bizim eşeğin ziki değilse tabi Bak bunnarda senin fikrinde demi Haram yemek alışkanlık yapmış bunuda narmal olara görüyolar haram zadeler Ya he he yedik bizde Konustugunuzla kalacaksınız varsa bir durum klüpler dava açsınlar Galatasaray’a kim diyor bunu Decoderlari beinsports a iade edin. Bunun yerine cok istiyorsaniz tiyatro salonlarını doldurun beinsportuyelikiptal

Niye Aziz Yıldırım'a saldırıp gitsin dedikleri belli oldu ortalıkta at koşturmak icinmis emek hırsızı 6.S. Sikeci 6.S fetocu 6.S ntv Emin’im öyle 😊 Görsel olarak bir Final maci bos tribünlerin önünde oynanmasi tam bir rezalet. Almanya veya Ingilterede 70.000 bilet satilirken taleb 500.000 ve daha yüksek taleb oluyor. Biz 28.000 dolduramiyoz, biletlerde gercekten ucuz! Neden Galatasaray Tribünü TV‘de görülen taraf degildi?

Fatih Terim'den Emre Akbaba'ya ziyaret Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, sarı-kırmızılı takımın Çaykur Rizespor ile oynadığı lig maçında kaval kemiği kırılan ve ameliyat edilen Emre Akbaba'yı ziyaret etti. Bu ayaktan daha hayir gelmez pozu olmuş. Bir babanın evlada çağresizce sarılması 🙁 2 gün sonra yapılan ziyaret :) Ne kadar anlamlı değil mi? 😂

Senin babanin adini sorsak adanada ne derler cok iyi bilirsin söyletme şimdi 3kagitci.. Tam komedi:)) neredeyse tüm futbolcuları fetöcü olan takım söylüyor bunu ntv Çünkü hep çaldı ntv Sonuna kadar hak edilmiştir.Aglayacaklarina top oynamayı öğrensinler önce hakeme çamur atmak en kolayı. ntv Yıllardır izlenen aynı tiyatro, en kritik olan son 2 maçda rakip takım 10 kişi bırakılıyor ve 2 penaltı, sayenizde Türk futbolunun geldiği nokta birde utanmadan haktan bahsediyorsunuz yazıklar olsun. 4 büyükler her zaman kollanıyor

ntv Adam şikeyi hak görüyor tarihin böyle saibelerle dolu be yav he he basli basina her noktasina kadar şaibeli kuluptur bahsi gecen.. Haram yemeğe öyle alışmışkı artık herşey normal geliyo tabi . Hırsız,ama sen şimdi bunuda anlamazsın EMEK HIRSIZI

Yalancıyı .... ? 😂😂😂 Aynen haklisin tff ve mhkyi suanki tava getirmek uzun iş bunu hakettiniz Valla hocam kusura bakma.Ülkenin tüm kurumlarına sızmış,çıkarlarına dönük olarak kendine yakın kişilerin başarısı adına soru çalmış-kumpas kurmuş-ayak kaydırmış bir örgütün,Hakan Şükür-Arif Erdem lehine kılını kıpırdatmamış olması akla ve mantığa aykırı. Elbet o yıllar aydınlanır

Aynen zürafa sokak komple bakire Bunlar anlamaz hocam işlerine gelmiyor dertleri adalet değil Neremizle gülsek bilemedik şerefinle oyna hakkınla kazan...başka diyecek söz yok.avrupada görecegiz defolu gese yi

Yorum Yaz

Thank you for your comment.
Please try again later.

Son Haberler

Haberler

16 Mayıs 2019, Perşembe Haberler

Önceki haber

Galatasaray'da kupa coşkusu

Sonraki haber

'İkinci penaltı kararı çok ağır oldu'
Galatasaray'da kupa coşkusu 'İkinci penaltı kararı çok ağır oldu'