Cami, Hırsızlık, Cami, Hırsızlık, Cami, Hırsızlık

Cami, Hırsızlık

Camide öyle bir şey yaptı ki

Camide öyle bir şey yaptı ki

13.9.2018 22:02:00

Cami de öyle bir şey yaptı ki

Adıyaman’da A.B.’nin, Ulu Cami ’de uyuyan Suriyeli Muhammed H.’nin cep telefonunu çalması güvenlik kameralarına yansıdı.

Devamını oku: Hurriyet.com.tr »

Patara'da tarih gün yüzüne çıkarılıyor

2020 turizm yılının teması olarak belirlenen Patara Antik Kenti'nde kazı ve restorasyon çalışmaları sürüyor. 600 yıl önce yıkılan deniz feneri de onarılarak eski günlerine döndürülüyor.

Cami dinlenme yerimi lan pezevenk suriyede muharebe meydanından kaçıp camide yatan hainin duasını allah kabul edermi ulan eşşek oğlu eşşek Acaba Ne Yaptı? TIKLA da öğren..... Camilerin haline bak biri uyumaya digeri hırszlıga gider yazık

'Namazda Bereket Sporda Hareket Var ' Diyen Cemaat, Camide Spor YaptıHatay İskenderun'daki bir gençlik merkezinin 'Namazda bereket, sporda hareket var' adlı projesi kapsamında, sabah namazına giden cemaat, namazlarını kıldıktan sonra antrenörle cami içerisinde spor yaptı.

Ahmet G.'nin, normal sınırın iki katı alkollü olduğu saptandıOtomobilde darp edilen kadını çığlıkları kurtardı!

Şüpheli T.E.’nin yakalama çalışmaları devam ediyorVan'da bir minibüste 73 kilo toz esrar ele geçirildi VAN'A HAVA ALANI YAPILDIĞINDAN BERİ UYUŞTURUCU TRAFİĞİ DE ARTTI....HER NEDENSE....KAR YAĞDİ ULAŞIMIMIZ DURDİ.... Devlet ne zaman reçeteli esrar satacak kanser vs bir çok hastalığa gelen birşey nasıl yasak olur? Dünya uyandı ilaç şirketleri insanların genetikleriyle oynadı. biz demiyoruz millet içsin Ülkede esrar kısmi olarak yasal olsa terör 3 seneye biter operasyona bile gerek kalmaz

Dolar/TL 5.50'nin altına indiHaberin detayları için tıklayınız Oh oh iyi 3 olur bu gidişle Dolar benim altimda kalsa fayda yok. Dolarımız yok. elhamdülillah Allah'ımız var. Düşüs dedigide 5.48 den 4.78 o kadar düşme lan dolar ölürsün

Polis, Emine B.'nin intiharıyla ilgili soruşturma başlattıHalası yemek yapıyordu... 17 yaşındaki genç kız neden öldü?

Gözaltına alınan sürücü Salih G.'nin alkollü olduğu belirtildiÇarpan sürücü alkollü çıktı! Kazazedeye yardım: 2 ölü!

FETÖ itirafçısı Gökhan E.'nin ifadesi ortaya çıktı'Adil Öksüz güvenli bir yere aktarıldı, yanlış yerde arıyorlar' Konya da oldugunu misirdaki sagir sultan bile biliyor. Merkezleri konya!!!. acaba cıdden arayan var mı ?

Ders çalışmıyor diye babası tarafından dövülerek öldürülen Mertcan Y.'nin karnesi ortaya çıktıBabası tarafından dövülerek öldürülen Mertcan'ın bütün dersleri 'Çok İyi' Hatay'ın İskenderun ilçesinde ders çalışmıyor diye babası tarafından dövülerek öldürülen çocuğun karnesi ortaya çıktı. Çocuğun bütün derslerinin 'Çok İyi' olduğu görüldü. 2 Ocak Çarşamba günü babası Mehmet Ali Y. tarafından... Diyelim ki kötü... yahu bir vahşetin nedeninin olmadığını kanıtlamaya çalışırken vahşeti de meşrulaştırmış olmuyor musunuz Kısasa kısas yoksa bu canilerin ardı arkası kesilmez. O serefsiz caniyide doverek oldureceksin ki,, dise dis kana kan olacak. IDAM sart bu devlete

12 yaşında ikiz çocuk doğuran E.Ş.'nin babası konuştu!İZMİR'in Tire ilçesinde, üvey ağabeyi Baki Ş.'nin (35) cinsel istismarı sonrası ikiz bebek dünyaya getiren 12 yaşındaki E.Ş.'nin babası İ.G., İstismarı kimseye söylememesi için ölümle, organlarını satmakla ve yakmakla kendisini korkuttuğunu anlattı. En...

Türkiye Varlık Fonu Yönetimi A.Ş.’nin yeni yönetimi belirlendiDaha fazlasını gör