BBC Türkçe'nin yalanı ortaya çıktı! İşte 'geçinemeyen' kadının gerçek hali | Video

Haberin devamı...

22.2.2020

BBC Türkçe'nin yalanı ortaya çıktı! İşte 'geçinemeyen' kadının gerçek hali...

Haberin devamı...

BBC Türkçe'nin yalanı ortaya çıktı! İşte "geçinemeyen" kadının gerçek hali | Video BBC Türkçe'nin yalanı ortaya çıktı! İşte"geçinemeyen" kadının gerçek hali | Video 21.02.2020 | 22:45 BBC Türkçe’nin ‘Geçinemeyenler’ başlığı ile yayımladığı algı operasyonu içerikli haber serilerinin doğruyu yansıtmadığı ortaya çıktı. BBC Türkçe haber sitesi, ‘Geçinemeyenler’ başlığı ile ülkede ekonomik durumun kötü halini yansıtan dizi serisi yayımlıyor. Bu haberlerde aileler ile röportaj yapılırken ekonomik koşulların kötü hali altı çizilerek vurgulanıyor. Ancak bu ailelerin gerçekte pek de maddi durumları kötü gibi durmuyor. İşte BBC Türkçe'nin algı operasyonu haberi ve gerçekler... Sıradaki Devamını oku: Sabah Gazetesi

HE Emine'nin 50bin$'lık çantası hangi maaşla alındı bunu da haber yapsana? bunu paylaşan şerefsiz onursuz itoğlu it inşallah yiyecek ekmeğe muhtaç kalırsınız. gün gelecek devran dönecek. yemin ediyorum sizin bokunuzda boğuluşunuzu izleyeceğiz. bizden merhamet dinleneceğiniz günler gelecek. size merhamet edenin anasını sikim.

Aloooooo kadın bir (1) etkinliğe katılmış, eğlenmiş. Haber başlığına bak bir de “bbc yalanı”.. Millet İsviçre seviyesinde yaşıyor sıkıntı sıfır. Herkes geçinebilecek durumda. Masallah ülkeye ekonomiye canım. Yazan: Saraydan beslenenler grubu Gecinemeyen düğüne gidemez mi kadın her yerde fakiriz diye reklam mı yapsin?! İstiyorsunuz ki herkes sizden Makarna falan dilensin..!

kadıncagız belki de ömründe ilk defa kiralık bir yatta yapılan düğün,nişan artık her neyse ona katılmış gelip burada onun uzerinden hedef gosteriyorsunuz...Gerçi siz simit hesabıyla asgari ücret güzelleyen tiplersiniz... Çürümüşsünüz! 🤣🤣 geçinemiyorukslslskfjfkslsl 🤣🤣 Haysiyet cellatları. Siz yalakalıktan kazandığınız haram paraları yerken, bu kadın alnının akıyla kazandığı parayla, belli ki özel bir kutlama yapılıyor buraya katılmış. Belki de bir bekarlığa veda, belki de kendisi davetli. İnsan müsvetteleri sizi

Sabah sabah ilk girdiğim yerde rulo halindesin zavallısın sabah cidden zavallisin

Balat'taki tacizde yeni gelişme!Balat'ta tacize uğrayan kadının ifadesi ortaya çıktı

Pelikan medyası Sabah; sizin yapacsğınız haberciliği sikiyim AkpCocuklari varken muhalif birisi yata binip poz vermiş. korkuuuunc Yata bir tek AkpCocuklari mı binebilir? Bu haber doğru olsun veya olmasın, Türkiye’de 16 milyon kişi yoksul, 18 milyon kişi ise yoksulluk riski ile karşı karşıya. Bu haberi yapmakta saçma, yalanlamaya çalışmakta saçma. İkisinin de bir değeri yok, görünen köy böyle bir haber gerektirmez!

iğrenç mahluklarsınız. devir sizin devriniz anladık ama Allaha nasıl hesap vereceksiniz? şu gazeteden kazandığınız para için iftiraya, insanları hedef göstermeye değer mi? tarih sizi çok kötü hatırlayacak Siz ne yazarsanız ne paylaşırsanız paylaşın şahsen ben tam tersine inanıyorum o yüzden sıkıntı yok..

Ne var lan bok haberi be buldun? Aşağilık herifler Fotoğrafların hepsinde aynı kıyafetle aynı davette. Siz bir nişana düğüne davete giderken para vererek mi içeri giriyorsunuz? Ha diyelim ki kadın zengin, peki söyledikleri gerçek olmayan şeyler mi? Ulan bu ülkede insanlar kendini yakıyor artık yakıyor amınakoduklarım

Şişli'de bebeğin çöp konteynerine bırakılma anı kameradaŞişli'de temizlik işçileri tarafından bulunan bebeğin çöp konteynerine bırakılma anına ait kamera görüntüleri ortaya çıktı.

Bu resimdeki lerin de yatları katları var. Sırf Reis i zor durumda bırakmak için çöpten ekmek yiyiyorlar. Gerizekalı Akp zihniyeti anca böyle yorum yapar kendi gerçek halinize bakın yobaz karaktersizler Gazete diyen insanların... 😡 Sahtekarlar o kadını tanıyoruz Gerizekalılar. Zihniyetinize sokayım. Aç lan millet, aç. Millet ay sonunu getiremiyor kredi kartları ile dönüyor ki çoğunun kredi kartı kredileri patlak.

Fotolar hepsi aynı günden bir gün yaşamış kadın hadi bu zengin yalan söylemiş olsun bu ülkenin gerçeğini gizlemiyor siz yavşak medya yokluktan kendi canını kıyanların ailelerine, asgari ücretle çalışanlara bakın lağım medyası artık nasıl yaşayacağınızı şaşırdınız Sıradan bir insanı bile hedef gösterebilecek alçaklıktasınız.. Safahatınız batsın...

Göt yalama görevi başarıyla tamamlanmıştır. yalak sabah gazetesi sana saman nereden geliyor. Bari kadinin ayligini üzerine kayitli tapulari yatlari arabalarin plakalarini ne yayinlayinda inandirici olsun. Yok bunlar yokta sadece resimse zaten sahtekarsiniz.

Osman Kavala'nın ifadesinden yeni detaylar ortaya çıktı! PKK sözleri sorulduİstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 15 Temmuz soruşturması kapsamında mahkemece tutuklanan Osman Kavala'nın ifadesinden yeni detaylar ortaya çıktı.

En azından kimse kanmadı bu algı operasyonuna. Artık işlevin yok havuz medyası akkkkp li tanıdığının yanına gitmiş gibi yat parası olmaz bu kadının Lağım medyasının gazeteci kılığına girmiş lağım fareleri,milleti boşverin de çocuklarınızın yüzüne nasıl bakıyorsunuz? Herkes çok zenginmiş, geçinememe diye birsey yokmuş, dagilabilirsiniz

sabah gazetesi sen ne boktan bi gazatesin aq 40 günlük bebeğe tek taş yüzük takanlarla, 15 kişilik toplantıya 1.5 milyon lira harcayanları da böyle haber yapmış mıydınız? Boynu tasmali sabah paçavrası insan musvetteleri attigini iftiralar aldiginiz veballer birgun sizi tirmalar inşallah Lan mal! Bi Ferrari'nin onunde fotograf cektirse onun mu oluyor. Okuzler ya😄

Sanki gazeteymiş gibi haber de yaparmış pampam Sizin için harcanan kağıda, sizin için harcanan elektriğe yazık ulan...

Osman Kavala’nın ifadesinden yeni detaylarİstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 15 Temmuz soruşturması kapsamında mahkemece tutuklanan Osman Kavala'nın ifadesinden yeni detaylar ortaya çıktı.

Lağım medyasi, sahibinin sedi Tekneyle gezmek siz elit İslamcı zenginlerin hakkı tabi. Turk milletinin sıradan bir yurttaşı gezerse gözünüze batar Sabahı okuyan varmı DHA ya Keşke herşet fotoğraflarda görüldüğü gibi olsa.... Fotoğraflardaki gibi hep mutlu olsak gülsek... Bir insan fakir yoksul diye eğlenemezmi fotograf cektiremezmi guzel yemekler yiyemezmi? Yat onun mu? Restaurant onun mu?

Çalışanların suçu yok ekmek parası için mecburlar baştaki şerefsiz kim ise ona söveceksiniz gazetenin patronuna. Seni gazete diye alıp evime sokmuyorun ancak kuşlarımın altına seriyorum sıçsınlar diye bu arada o gazeteleri berberimden alıyorum ona da bu şekilde söylüyorum 🤣🤣🤣 Bu sayfanın sabahın çalışanlarının maaşlarını alamadıkları gün oh olsun demezsem namerdim

Onursuz, haysiyetsiz, vicdansız yaratıklarsınız. İnsanlar fakir diye 1-2 gün gezemez mi onuda mı çok gördünüz, 100-150 liraya tekne turları oluyor bunlara katılan zengin mi sayılıyormuş.

Son dakika haberi: Kan donduran olayda şok gelişme! Cinsel ilişkide boğuldu denmişti, korkunç gerçek ortaya çıktı…Sırt çantasını alıp uçağa binerek dünya turuna çıkan 22 yaşındaki Grace Millane ile ilgili son dakika gelişmeleri yaşanmaya devam ediyor. 1 Aralık 2018 tarihinde Yeni Zelanda’da yaşadığı bir çöpçatan sitesinde tanıştığı bir kişiyle çıktığı randevunun ardında kayıplara karışan genç kızla ilgili...

Ekonomik koşullar çok mu iyi alçak yandaşlar, 2300 lira alıp kira faturalara 2000 lira ödüyor insanlar, sizin gibi saraydan kemikle beslenmiyorlar. Karakter yoksunu gazetecilik ödülünde rakibiniz yok. Halkın gözünde Zabah gazetesi nasıl mı? İzmirde gazete bayiilerinde Zabah gazetesini göremezsiniz, bayiiler utancından en altlara ve en arkaya saklıyorlar, o da üc dört tane...

zenginlerin yanında çalışan insanlar bazen onların verdiği lüks markalı eskileri giyiyor şimdi onların fotosunu instgrama koysa zengin mi diyeceğiz? onların nazik davetiyle eğlencelerine katılıyo zengin mi diyeceğiz? fakirler eğlenmesin giyinmesin sesi çıkmasın gebersin size göre anladığım kadarıyla kadın bir tatil fotoğrafı ve bir de davet edildiği yerden nispeten hoş giyinerek aynı günden birkaç fotoğraf atmış aman tanrım YALANINI ORTAYA ÇIKARTMAK DİYE BEN BUNA DERİM!!

Her şey beklenir bu siyasal islamcılardan Kadin temizlik iscisi. Siz ne ahlaksiz bir basin grubusunuz Bu aşağılık bi haber... Yaparken, yazarken, paylaşırken hiç mi utanmadınız? İnsan eşinin dostunun düğününe, gününe de mi gitmesin? Sizin fakirlik dediğiniz açlıktan ölmek sanırım. Algı operasyonu konusunda elinize kimse su dökemez ama BBC'nin 'yalan' haberi ülkedeki ekonomik sorunları yok etmez! Son 1 yılda çoğunluğu ekonomik sıkıntıdan onlarca insan intihar etti ya da intihara kalkıştı! Siz bu intiharları ya da sebeplerini hiç haber yaptınız mı?!

Fetonun ogrencilerinden ne bekliyorsunuz,en iyi yaptiklari is iftira yalan dolan.Fetoden de en iyi ogrenip uyguladiklari sey bu.

İncirlik Üssü'ne 5 kargo uçağı birden geldi! Gerçek ortaya çıktıAlmanya'dan kalkarak İncirlik Üssü'ne doğru uçuşa geçen 5 ABD kargo uçağı dikkati çekti. Bir süre sonra ise Patriot yorumlarına neden olan uçakların gerçek hedefi belli oldu. Uçakların Türkiye hava sahasını kullanarak Irak'taki ABD üslerine gittiği öğrenildi. Yalan yazmayın mücrimler başliğa Hep vaktiyle yapılmak istenen uçak vs savunma hamlelerinin nasıl içerden ihanetle ve dış baskıyla engellendiği anlatıp hainlere ve düşmanlara kin kustuk. Ama baskılara rağmen bir uçak bir hss yapma dirayetini vaktiyle gösterememiş dedelerimin de ..................

Tuvalet kağıdı olarak bile kullanılmayacak kadar kirli Bu paçavranın gerek yazılı gerek dijital haberlerini ciddiye almamak en doğrusu.. Kuru ekmeğe muhtaç kalın inşallah. Nasıl soysuzsunuz belli değil! Çok iğrençsiniz, paçavra diye bile sokmam sizi eve. Size de sırada gelecek algı gazetesi Pislik yalancı sabah gazetesi ama sizinde saltanatınız bitecek ve halka hesap vereceksiniz

Tez vakitte sabah gazetesinde emeği geçen herkesin sefil olmasını dilerim allahtan. Bu kadar rezil olmayı herşkea başaramaz. Ancak şeref, ahlak ve onurdan yoksun olanlar bu kadar alçak olabilir. Allah alçaklığınızı daha çok rezil olmakla şereflendirsin. Gazeteciliğin ve hatta insanlığın yüz karasısınız. El insaf yahu.

size göre herkes mutlu mesut geçiniyor değil mi bu ülkede? orosğu çocukları Amnkdgmn sahtekari yatacağınız yer yok sizin

Terbiyesizsiniz! Size göre temizlikle para kazanan biri gezemez tozamaz haddini bilmeli evinde oturmalı lüksleri olamaz di mi? Öyle olsun istiyorsunuz çünkü! Faşistsiniz! İktidardan bir düşün çaldıklarınız sizden geri alınacaktır. Zaten intihar edenlerde yalandan ediyor butun kainat yalan dolan bir tek sizin haberler dogru inandiginizi soylediginiz Allahtan korkun diyecemde siz nerde inanc nerde

Sizin yaptiginiz gazetecilik degil yavsaklik. Ulkenin tum imkanlarini sizin haramzade cocuklariniz yesin. Yatlar, katlar kumar partileri daha bilmem ne pislikler... Hem de halkin parasiyla. Ama halk sadece calissin, bir tatile bile cikamasin, yillik izinlerinde de evinde otursun. yandaşların saltanat sürmesi için fakirlerin şükretmesi gerekiyor.vapura kınaya da gitmeyeceksin.sadece yandaş hırsızların karıları,kızları,çocukları,torunları nasıl ülkenin fakirin fukaranın parasıyla eğleniyor yiyor içiyor onu alkışlayacaksın

Tekne kiralayıp doğum günü düğün eğlencesi tarzı bir şey yapılmış belli ki dar gelirli diye katılmayacak mı davet edildiği yere anlamadım. Yahu hadi videodaki kadın oyuncu olsun senaryo olsun ne fark eder böyle hayatların olmadığını mı sanıyosunuz? Türkiye’de herkes ferah yaşam içinde filan mı sanıyorsunuz. Akıl tutulması için bile bi akla fikre ihtiyaç var sizde o bile yok.

Millet yilda 1 kez tatile cikip 10 ay taksit ödüyor. 1 hafta için 10 ay zorlanıyor. Bu da mi haklari değil Sabah gazetesini esefle kınıyorum. Videonun tamamını izledim. Sabah gazetesi bir bok çukurudur.

hoşt be gazete Size lağım mdyası diye boşa demiyorlar. Insanların yılda bir bile olsa eğlenebilmesini lüks sayıyorsunuz. Sizin gibi yandaş aşşağılıklar haksız yere zenginleşirken, halk daha fazla fakirleşiyor. Siz medya değilsiniz, Akp nin propaganda aracısınız. Mızrak çuvala sığmıyor mu? Aslında buna hukukta ceza yokmudur

Tamamı burada Sabshın yalanı. Haberi yapan ve yaptıran insan değilsin Allah hayatında sana da sevdiklerine de bir daha gün yüzü güldürmesin Evveliyatın belli, gerisi kısmetli eeyy sabah Sabah sen ne biçim bir illetsin.Allah sizin gibileri bu ülkeden def etsin Sabahı görmeyesin sabah! 😠😠😠😠 Alçaklık artök gazete olarak çıkıyor. Kokuşmussunuz .

Çirkinsiniz, hakettiğiniz yerde, çamurun içinde debeleniyor ama hala çıkmıyor çamur sıçratıyorsunuz ortalığa.. Kimse takmıyor sizi neyse... Böyle bir hayat yaşamak istediği için sitem ediyor. Şükür gerek Sabah sabah guldurdunuz beni :) CHP Türkiye’yi rezil edeceğine kendini rezil ediyor Türk milletini Türk halkını rencide edeceğine kendileri rencide oluyorum ben acıyorum bunlara bunlar ne biçim insan bunlar İsrail malı bunlar yunan malı bunlar ne ya bunlar ney yazıklar olsun ki yazıklar olsun ki insansınız

Türkiye’de Ekonomik nedenlerden dolayı İntihar edenlerin sayısı hızla artıyor . 'Geçinen'lerin gerçek halini görmek istiyorsanız AkpCocuklari na bakın. bu insanlar gezmesin mi? sizin gibi akpli puştlar hayvan gibi para saçarken insanların tatilleri mi battı? köle mi olsunlar sizin için şerefsiz puştlar

Aptal gerizekalı beyinsiz ajansinjz Yatacak yeriniz yok orospu çocukları gariban hiç mi bir yere gitmesin Amk lağım medyası abv. Geberirsiniz en kısa zamanda umarım

Belki de gerçekten yalan. Ama siz “bakın fakir değilmiş zenginmiş gördünüz mü” diyerek bunun haberini yapacak kadar şeref yoksunusunuz sözde gazeteye bak arkadaş. Onurla çalışan birisine , düğüne kınaya gitti diye yatları katları varmış muamelesi yapıyor. Harbiden çürümüşsünüz siz. İnşallah en kısa sürede sizden de size bu haberleri yaptıranlardan da kuruluruz. İnşallah size dava açarda yat alacak parası olur .

Yaptığınız bu haber etiklik kurallarına sığıyor mu?Bir insanı hedef gösterip;olduğu durumundan daha beter bir hale getirmeniz ne vicdana ne ahlaka ne insanlığa sığar..Yazıklar olsun!Bari yaptığınız hatayı düzeltin,özür dileyin sabahgazetesi İyice araştırıp öyle haber yapın..! Sabah Okumayın , fırıncıdan isteyin berberden isteyin sofra kağıdı olarak kullanın hatta tuvalet kağıdı yapın bokunuzu silin gerisi israf olur

Sabaha göre 5 dairesi 1 Mercedes'i varmış kadının. Yalancı BBC. Sizden buyuk yalanci yok. Alcaklar Yuh olsun size! Çürümüş leş gibi birşey olmuşsunuz! Allah (cc) tez zamanda mustehakınızı versin. Allah (cc) tan korkmaz kuldan utanmazlar. Umarım yiyecek ekmek bulamazsınız onursuzlar sizi Gazete mi tuvalet kağıdı mısınız? Şu soruya bi cevap verin ona göre konuşalim 😂

siz gerçekten iflah olmaz saygısızlarsınız sizin belirlediğiniz ölçütlere göre mi yaşıycaklar insanlar ne kadar nefretçi ne kadar iğrenç bi haber bu

He zabah he ŞU hiç düşünülmemiş bir kişi veya aile yoksulsa onun tüm tanıdıkları, akrabaları yoksuldur anlamına gelmiyor. Adamın teki yoksuldur fakat bir tanıdığı varlıklıdır lüks bir düğün yada kutlama yapar onuda çağırır o da gider ve sosyalmedyadan paylaşır normal birşey çoğu insan yapar kendi bokum, ayva kokum! siz milyoner süslümanlara bir bakın bakalım, milletle ta$$ak geçiyorlar!

bu kaltak pkkli Bu kadar mı düştünüz reziller... Velev ki bu kadın haber kanalı için bir figüran olmuş olsun. Türkiye'de böyle insanlar yok mu. Tek göz evde çöpten ekmek toplayıp yemek yiyen insanlar var. Nasıl bir düzeni savunuyorsunuz.Bu düzen ölene kadar karnınızı doyuracak değil ya. Halk düşmanları medya.

O rus bu evladı gazetesi Kendine hala “gazete”diyorsun değil mi🤮🤮🤮🤮 Bu figuranlar hep olacaktır! Tek kelime reziller... Ülkenimizde geçinemeyen insan mı var yahu insanlarımız canı sıkıldığı için fakir dolanıyorlar.😂

Belliki bir davete katılmış Bu onun zengin olduğunu göstermez Ya ekonomi mükemmel zaten, her şey harika. Uçuyoruz tutanımız yok. Ya ben şimdi Almanyadayım, benim yabancı arkadaşlar hep diyoki biz hep size gıptayla bakıyoruz. Sizi çok kıskanıyoruz. O yüzden sizin gelişmenizi istemiyoruz. Garibandan elinizi çekin artık, bu haberi yapan sabah çalışanı hiç utanmıyor mu sokağa çıkınca

Lağım çukuru gibi kanalsiniz. Hayat çok pahalı, 2 odalı ev almayı bırak kiramızı ödeyemiyoruz,artık hükümet ekonomiyi düzeltecek politikalar üretsin. Uğrunuza kesilen ağaçlara yazık ... Ben bu kadar curumus bir gazetecilik hic gormedim desem yalan olur medyanin tamami kokusmus. Nee yatı mı varmış Ne yani Türkiye’de anlattığı şartlarda yaşayan milyonlarca insan yok mu diyorsunuz ?

Yalancı sahtekar Ahlaksızlar

Nasıl bir kötülüksünüz, arsızsınız, kiralık bir yatta yapılan kına gecesinin fotoğrafları ile bir garibi böylesine linç etmek. Siz bu halinizle çocukta seviyor musunuz? Sabah yüzü göremeyesin inşallah... Ergenekon part II kadın yıllardır evlere temizliğe giden biri.Facebooktan kadının gezi fotoğraflarını böyle alçakça haberler yapmışlar .Günlerdir linç ediyorlar,mesaj atıp tehdit ediyorlar , niye yoksuluz dedi diye ısrarla iftira atiyosunuz

Allah bin türlü belanızı versin sizin. Öyle bir gün gelecek ki... Geçim sıkıntısı nedeniyle kendini yakan asanlarıda göstersene...ulan ağız dolusu kötü söz söylesemde rahatlatmaz size olan öfkemi... Karşında bbc var sizin gibi üzerime işediler yok camide içki içtiler demez bunlar Ulan insanlar gecinemiyor be .. sız neyın kafasındasınız ..

Para kazanicam diye ne ahlakiniz kaldı ne onurunuz bugünlerde geçecek elbet kimin iti olacaksınız o zaman bakalim Yapın yapın bu yayınları, geçinemiyorum diyen insanların düğüne gittikleri fotoğrafları da evden çıkmaya hakkınız yok diye yayınlayın. Ne kadar çukurda olduğunuzu daha da belli edin, herkes anlasın. Sizin gibileri tarih yazmadı.

Kanalizasyondan twet atmakta zorlanmıyormusunuz. Sabah bok bile değilsin Lan olum gazete misin gıybetçi misin bi karar ver. Bak dolar 7ye yol almış,10tl mizin hükmü kalmamış,ülke mülteci kaynıyor,enflasyon ekonomimizi perişan etmiş,dışarıda durumumuz fecaat gazeteysen bu gerçekleri yaz yoksa sus iftira atma gıybet yapma vücudunu karıncalar kemiresice!

bu fotoğrafları gidip bulan, videoyu hazırlayan, orada çalışan arkadaşa sesleniyorum! hiç mi utanman yok? aldığın üç kuruş para ile sen de bir düğüne, bir eğlenceye gitmiyor musun? bu ne çeşit bi arsızlık! utanmanız yok sizin! leşsiniz! kokmuşsunuz! püüü! Şu haberi insan olasaniz yapmaya utanırsınız Bir halkın düşmanı medyası olabilir mi? Olduğunun en iyi özeti yandaş medya.Bu halk sizden hesabını soracak bunların.

Son bir seçim kaldı.ondan sonra..... Bu organizmaların kılıf uyduramayacağı bir minare çeşiti henüz icat edilmedi. ‘Onurlu yasam’ cok uzak bir kavram sizin icin degil mi? Yazik

Yani orospu çocukları bu benim 1300 kira 1000 e yakın fatura verip borç batağında sürünmediğimi mi gösterir. Yiyin ulan yyin doyana kadar patlayana kadar İktidar medyasına inanan kalmışsa acilen hastaneye gidip tedavi olsun! Şakaya gelmez coronavitüsten bile tehlikeli bir durum bu!!!😂 Sizin gazeteciliğinize tüküreyim ben! Aldıgınız bütün paralar zehir zıkkım olsun sizin! Burnunuzdan fitil fitil gelir insallah utanmazlar.

Çok yakında o yalancı gazetenizle beraber tarihin çöplüğünde çürüyeceksiniz sizi gazeteci müsveddeleri sizi. Ar damarınız nedir sizin ya yeter artık düşün bu milletin yakasından Çöplüksünüz.. yahu ben en çok orada çalışanların nasıl böyle bir çöplüğe razı olabildiklerini anlamlandıramıyorum, hiç mi onurunuz yok ya

Ekonomi uçuyor değil mi lan sabah? Siktir lan yalanci pic Vallahi sen neyi koyarsan koy, neyi yazarsan yaz bu memlekette kendini yakan da var kendini asan da var. Memleket iyiye gitmiyor hatta çok kötüye gidiyor. O sebeple sizin ülkeyi toz pembe göstermeye çalışmanız geçim sıkıntısı çeken milyonların durumunu değiştirmiyor...

AkpCocuklari Gerçek yatları katları görmek isteyenler bir baksın. Lütfen objektif şekilde inceleyin buradaki paylaşımları.

Bunlar kadar zengin değildir herhalde Paçavra da farksızsınız bu ülkenin başına gelmiş en büyük virüssünüz YANİ GEÇİNEMEYEN YOK MU ÜLKEDE GÜZEL Mİ HERŞEY ? Ayda yılda bir kere 30-40 lira verip tekne turuna çıkmış algı operasyonunuzu sikiyim amg zengin trolleri Sırf size ve ahabere daha çok beddua edebilmek için ateist olmuyorum orospu çocukları.

Bu kadar kansız olmak sizi hiç rahatsız etmiyor mu? İnstagram fotoğraflarıyla zenginlik belirlenseydi, ülkede fakir kalmazdı Fakirler düğüne davete gitmesin, hiç gezmesin tozmasın, evden dışarı çıkmasın. Aşağılık yandaş medya. LağımMedyası Sabah karaPropaganda iftira AkpAhlakı riya yalan İnsanlar hayatında bir defa tatile gider, güzel bir yerde bir kahvaltı yapar. Yaşadıkları o güzel anların da resimleri çekip, bir ömür bununla avunurlar. Hayatının gerçeğine döndüklerinde bir gün dayanmayıp yoksulluğunu, çaresizliğini dile getirir. Siz sarayın yazıcıları da ...

Tipi bozuk sahtekar kadın, yalan ve iftiradan ,devleti küçük düşürmek ve propaganda yapmaktan acilen soruşturma açılıp gözaltına alınması gerekir. Lüks görüntülerde ki tüm kıyafetler aynı .Eğer ispat ederseniz kadın zaten zengin algı için böyle konuşmuş de sizin için ne düşünülürse haktır. Sen hariç😳 sipariş haber mi yapıyorsunuz gerçek anlattığınız gibi değil, toslamışsınız gene...

Evlere temizlige giderek hayatini onurluca surduren bu kadina ettiginiz iftiralarin altinda kalin! Umarim hakkinizda dava acip donunuza kadar alir! Bu kadın fetöcü değilse bende bişey bilmiyorum Zavallısınız, çürümüşsünüz. Düğüne gitmiş? Herkes sizin gibi hırsız şerefsiz değil. Oç lari kadının bir düğünden fotoğraflarıni bulup servis ediyorsunuz. Emine Erdoğan'ın çantasını da yazsaniza aakoç

Hepsi aynı gun çekilmiş nişan düğün fotoğrafları. Düğüne yirtik ayakkabi yamali kiyafetle mi gitsin? Fakirlik anlayisiniz bu sanirim. Size düğünde altin varakli tabak çanak, vatandaşa yamali kiyafet açlıktan kokan nefes.

Vergilerimizle ve emrivaki reklamlarla dönen bi basın grubusunuz önce bunun hesabını verin siz Yalnız fotoğrafların hepsi aynı günden. Kurban gibi kımıldamasın mı maddi yetersizlik yüzünden. Kınaya gitmiş kadın nedir yani? Neyin algısı bu? Temizlikçi bu kadın. Kaldı geçinemeyen 70 milyonun foyasını ortaya çıkarmak. Bekliyoruz...

Kadinin diksiyonuna bayildim Fotoların hepsi aynı gün belliki bir düğün veya nişanda çekilmiş.. bütün hayatını yatlarda katlarda yaşadığı anlamına gelmez! Yine de algı operasyonunuz başarılı.😂 Höst!! Düğüne gitmiş kadın Dişi şeytan'a papucu ters giydirir. İktadarınız sarsılmasın, cukkalarınız eksilmesin diye söylemeyeceğiniz yalan, yemeyeceğiniz halt yok di mi lan Gündelik temizlik işlerine giden kadını linç ettiriyorsunuz şimdi de

Geç bu yalanları yemezler utanmaz başındaki baş örtüsünden utan

Kazık kadar karı utanmadan sıkılmadan pişkin pişkin yalan ve iftira atıyor. Tüm mal varligi arastirmali. El konulmali. Savcilar neredesiniz yiye yiye batirdiniz memleketi...



Son dakika... Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni tedbirleri açıkladı! 20 yaş altına sokağa çıkma yasağı

İzmir Büyükşehir sağlık emekçileri için yurt kiraladı, AKP'li rektör istemedi

Son dakika… İmamoğlu’ndan sokağa çıkma yasağı çağrısı!

İmamoğlu: İBB devletin ta kendisidir, yardım için kimsenin fetvasına ihtiyacı yok

Ultraviyole ışınlarıyla Kovid-19'u öldüren 3 cihaz tasarlandı

‘Dr. Kulis Kuşu’ hesabının yöneticisi CHP’li İBB çalışanı çıktı

Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu’nun adı İstanbul’daki hastaneye verildi!

Yorum Yaz

Thank you for your comment.
Please try again later.

Son Haberler

Haberler

22 Şubat 2020, Cumartesi Haberler

Önceki haber

Sporun manşetleri (22 Şubat 2020)

Sonraki haber

Son dakika: HDP'den CHP'ye çağrı: İttifakı gizlemeyelim!
CHP'nin Kadın Kolu Yönetimi'nden Ayşe Kaya, koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti CHP’li eski vekilden canlı yayında şoke eden skandal hareket | Video İstanbul'da corona virüsü yasağına aldırmayan kadından şok sözler 'Evde canım sıkılıyor, bizi nereye...' | Video Çin'de koronavirüs nedeniyle hayatını kaybedenler için üç dakikalık saygı duruşu İstanbul’da ateşi olan hastalar metroya binemeyecek Koronavirüsle mücadelede kullanılacak solunum cihazlarının ilk partisi ulaştı Son dakika... Yaptırımlarda, 'corona virüsü' deliği! ABD çaresiz kaldı, 6 yıl sonra bir ilk gerçekleşti... MAHMUT ÖVÜR - Korona günlerinde CHP’nin ihraç siyaseti Ronaldo tüm dünyayı özendirdi! Coronavirüs salgınının ardından Bursa'daki adaya teklif yağıyor! Hindistan'da yeni doğan ikizlere Corona ve Covid isimleri verildi Odaklanmada güçlük çeken çocuklar için öneriler Son dakika: Coronavirüsünde korkunç bilanço! Ölü sayısı 60 bini aştı!
Son dakika... Cumhurbaşkanı Erdoğan yeni tedbirleri açıkladı! 20 yaş altına sokağa çıkma yasağı İzmir Büyükşehir sağlık emekçileri için yurt kiraladı, AKP'li rektör istemedi Son dakika… İmamoğlu’ndan sokağa çıkma yasağı çağrısı! İmamoğlu: İBB devletin ta kendisidir, yardım için kimsenin fetvasına ihtiyacı yok Ultraviyole ışınlarıyla Kovid-19'u öldüren 3 cihaz tasarlandı ‘Dr. Kulis Kuşu’ hesabının yöneticisi CHP’li İBB çalışanı çıktı Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu’nun adı İstanbul’daki hastaneye verildi! Türk doktor açıkladı: Corona virüs aşısı fareler üzerinde başarılı oldu, insanlar için onay bekleniyor Her akşam alkışlanan sağlıkçıların öğle yemeği: Domates, salatalık, beyaz peynir… Cumhurbaşkanı Erdoğan koronavirüsle mücadelede yeni tedbirleri açıkladı New York’ta hayırsever ev sahibi 80 kiracısının nisan ayı kiralarını hediye etti Fenerbahçe: Unutmadık, unutmayacağız, unutturmayacağız