Ayasofya Camii, Kurban, Sevinç, Togo

Ayasofya Camii, Kurban

Ayasofya'nın ibadete açılması kararı Togo'da sevinçle karşılandı

Batı Afrika ülkesi Togo'da, Ayasofya'nın ibadete açılması kararı sevinç ve memnuniyetle karşılandı. - Anadolu Ajansı

11.7.2020 21:40:00

❝Afrika'nın ve tüm İslam aleminin lideri Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Allah razı olsun. Bizi çok sevindirdiler, Allah da onu sevsin❞ Ayasofya'nın ibadete açılması kararı Togo 'da sevinç le karşılandı

Batı Afrika ülkesi Togo 'da, Ayasofya'nın ibadete açılması kararı sevinç ve memnuniyetle karşılandı. - Anadolu Ajansı

Ayasofya'nın yeniden cami olarak ibadete açılması kararından ötürü dualar edildi.TogoNur Derneği mensupları, Ayasofya'nın ibadete açılması dolayısıyla kurban kesti.Afrika'nın ve tüm İslam aleminin lideriÜniversite eğitimini Türkiye'de tamamlayan lise müdürü ve dernek başkanı Muhammed Canili, Fatih Sultan Mehmet'in mirası olan Ayasofya tekrar cami olduğu için şükrettiklerini belirtti.

Türkiye’nin toplam 27 milyar lira ödediği S-400 ve F-35’ler ABD’ye takıldı Cumhurbaşkanı Erdoğan, kalp krizi geçiren yeğenini ziyaret etti Hakkari'de zırhlı araç devrildi: 2 polis şehit Devamını oku: ANADOLU AJANSI »

Yerli COVID-19 aşısının takvimi

Ankara Üniversitesi Kanser Araştırma Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Akbulut, her şeyin yolunda gitmesi halinde, 2021 Mart ayında aşıyı piyasaya vermeyi planladıklarını söyledi.

Fotoğrafta sevinç arıyorum,gören işaretlesin 🧐 Adamlara zorla fotoğraf çektirilmiş sanki,çok mutsuzlar niye ki? Peki Togoluların bundan haberi var mı? Togo Abd'den sonra en büyük ekonomiye sahip dünya devi. Çok güzel ilişkilerimiz var. Maşallah. Togo neresiydi Kendin çal kendin oyna🎉🎊🎉🎊🥴🥴🥴 bunu arabistanda sokakta yüksek sesle söylemeyin dayak yersiniz.

Togo nerede desek haritada gösteremezsiniz mk çok önemli gelişme Atma kardeşim. Sallama. Siz böyle dedikçe adam gerçek sanıyor, uğraşıyoruz sonra. Gaza getirmeyin. Bundan Afrika'nin haberi var mi?:) Açlıkla, hastalıklarla, yoksullukla, katliamlarla boğuşan çaresiz insanların dini duygularını istismar etmekten utanmıyorlar! Ah, şu 'Beyaz ve uzun adamın dini' ne kanmayın. Onun paradan başka Tanrısı yoktur!

Üç koyuna, dünya lideri desinler! Tüm Afrika açlıktan kurtuldu bu kararla, ayrıca islam alemi ile bundan sonra kimse aşık atamaz. Bes para etmezsin A.A. Anca Neden? Cok merak ediyorum? Cidden neden? lagrimacanta Togolular: 'oya soyfa kim?' Götüm MIT gene 100 dolarları saçmış Haberi okuyunca , zaytung okudum sandım. Ne acı

kadiraltinisik Zaytung kıskanacak aa'yı valla... 2 tanklı Togo yanımızda oh çok şükür. Bana keçiyi kesseler de bir an önce yesek diyorlarmış gibi geldi. Türküm diyip togolu kadar olamayanlar var ya ona yanarım Liverpool 'da premier lig şampiyonluğu ile birlikte ayasofya kutlaması da yapıldı. You'll never walk alone 'un ardından dombıra 'yı da söylediler.

31 Mart gecesi Ekrem Başkan öne geçince dükkanı kapatıp giden resmi ajansımız 😁😁 Tam bir ayrani yok icmeye durumu Zaytung sandım güldüm, sonra gerçek olduğunu görünce ağladım. İstanbul’u haritada göstersinler... vazgeçtim kendi ülkesini haritada göstersinler... ondan da vazgeçtim, doğum kontrolünü veya çocuklarının sağlıklı gelişimi için alması gereken besin miktarını söylesinler ben ikna olurum

Kıtlık bitti artık ayasofya ile birlikte... Ulan AA... Ulan AA... Yüzlerinden belli baya sevinmişler. Size giden vergi kenefe gitse keşke anadolu ajansı, yazıp yazıp sildim, seninle artık alay bile edilmez o derece rezilsin. togolular bile bilmiyodur haritada ülkelerinin nerde olduğunu 🤦🏻‍♀️ Togo neresiymiş? Bu kadar ezberi ne zaman öğrettiniz. Liderlerini alıp götürsünler.

Türkiyenin tarafsız olması gereken resmi haber ajansının iktidar yanlısı maymun gibi daldan dala zıplayışını hayretle izliyorum. (Maymunlardan özür dilerim) Suriyeliler hala bir sey yapmadilar? Zaytung sandım AA'ymış.. 😂😂 Yahu bir karar aldınız şimdi sıvamayın böyle saçma haberlerle Togo'da Ayasofya'nın ne olduğunu nerede olduğunu bilen kaç insan vardır, varsa da bunlar keçi ve Türk bayrağıyla poz mu verir hayret yaa

Resmi dili Fransızca olan Togo? Afrika'nın ve tüm islam aleminin lideri mi:)) Togolu 3-5 müslümanın söylediği bile hoşlarına gitti diye haber oluyor inanılmaz shfjshsjs geriye bi tek istiklal madalyası kaldı desenize.. Zaytung anca sizin getir goturunuzu yapar ahahahaha Şaka mısınız? Hahahahahahwhahsh :))))

Yazik lan, arabalari olsa konvoy da yaparlarmis Yandaşlar haritada togo’yu bulabiliyor mu :) Tika midir nedir bi kurulus var o toplamistir 7-8 kisi, yoksa baldiri ciplak Togo’lu napsin amk Aya Sofya’yi Ayasofya değiştirmeden önce Togo gündemi: Yaygın yolsuzluk iddiaları yaşanan, muhalefetin sonucu kabul etmediği seçimin ardından, Başkan Faure Gnassingbé yemin ederek 4.dönemine başladı. Gnassingbe, göreve 2005’te, 38 yıl iktidarda kalan babasının ölümü sonrasında gelmişti.

Hahahhhaahahasss Dedi fetö’nün Türkçe öğrettiği Afrika’lılar.. ya şu fotoğrafa bakıp ancak utanılır. 'Sen Togo'sun, büyük düşün' Togo' da yollarda davul zurna ile eski usul tellal mı dolaştırdınız duyulsun diye ? İnternet olmayan ortamda nasıl duydular ? İstanbul nere bilirler mi ? şimdi bu insanlar cidden bu 2 masumu neden kesecek ? SULU ŞAKA MISINIZ YA?

Aynen knk. Yatacak yeriniz yok ya. Sizde utanma arlanma namus ve şeref adına eser kalmamış. Büyük ihtimalle yalan haber. Biran zaytung haberi sandım sonra Anadolu ajansı olduğunu görünce zaytung bile normal geldi 😊 Tum İslam alemi mi? Gazze için ağlayıp İsrail'e ödül alan Uygur turkleri sevip cinden kredi alan lider mi olur?

Ahahahahahah Anadolu ajansi yine algi operasyonlari yapiyor sorsan Anadolu ajansin mudurune bu yeri bile gosteremez Afrikada cok guluncsunuz. 😂😂😂😂👏 Allah c.c. razi olsun. Togo bile 1 sporcu ile ve o listede adını ilk defa duyduğum ülkeler olimpiyata sporcu göndermiş sözde dünya lideri KKTC yi bu listeye niye koyduramıyor acaba... Pardon onu yaparsa oylara etkisi olmaz demi... O başka showlar peşinde...

Togo da g*tnü yıkayan insan yüzdesi ne kadar efenim ? Togo müslüman ülke değil neden trollüyorsun adamları ey AA JosefGermenler “Fetö was here” Komik. Fetönün kurduğu yurtların bir benzeri. İktidarla bağlantısı olan cematçi okul müdürü toplamış yurttaki öğrencileri sözde kutlama yapıyor. Ismarlama kutlama. Bu siyasal islamcılar gerçekten komik.

Ayasofya'da zaten kılınmakta olan namazı , tekrar kıldırdık...! Şimdi sıra ŞAM da.. Nur derneği miiiii akıllanmak yok heralde yola devam Ne saçmalık bula bula bunu mu buldunuz? Togo neden bu halde şimdi şaşırmıyorum. Adamlar keçiyi kesip yiyebilmenin sevincinde daha çok Yalnız başbakanları Omar Bongo, dayısına zebra çarptığı için törene gelememiş galiba!

Böyle sevinç görmedim🤒 Muhtemelen süt keçisi dağıtım töreninden bir kare.. Bu değil arkadaşlar, parodi bir hesap. (İnşallah öyledir) İslam aleminin bundan haberi var mı peki? Diplomasız sahtekar olsa olsa sizin gibi davarların lideridir... Diplomasız çapsıza o kadar gaz veriyorsunuz ki, adam uçuyor amk.. Togo'yu iyi tanırım ve bu haberin gerçekle hiç bir alakası olmadığını çok iyi biliyorum. Sizin lider dediğinizin aslı bu resimde saklı.

Bu twitin ekran resmini kopyaladım ve bu rezilliği herkese ders olarak anlatacağım ... Fakır imanlı olmak gururdur Mütkbir ve şımarık avrupa yalakacisi Olmaktan iyidir kızlar oyunda dagıttı merGNEY78670531 1 togolo 1000 chp liye bedeldir En yakın anket bile %30 altı gösteriyiyorken siz dünya liseri Diye reklam yapmaya devam edin

Afrika'nın 'öteki yüzü'...şunu da ajans diye geçtin ya! Habercilikte son nokta! Yalancıyı s....lermi Diyanet kapatılsın çünkü mal ve ahmak yetişiyor Yanında da mavi tik var onu bile kopyalamış troller. Artık açlık susuzluk sorunu kalmamıştır Togo'da Muhabirin g*tünden uydurduğu haber. Anadolu ajansı'nda çalışanların tamamı ak partililerden oluşuyor. Devletin değil de hükümetin ajansı. Bu sözde haberi tuvalette s*çarken yazmadıysa ben de bir şey bilmiyorum.

reiz togo yu da camiye çevirsin :) Ya siz harbi harbi AA mısınız alooooo huuuuuuu ABD’nin Kudüs kararını destekleyen Togo Cumhuriyeti!!!!! Adınızı Zaytung olarak değiştirin. Togo nere! Masadamiyiz? Bunu duyan hejan kabilesi masai mara da aslan kesip , davullu zurnalı kokteyl verdi :) İslam aleminin lideri😁 İslam'ın bundan haberi var mı acaba?

A haberi geçeceksiniz ha gayret👏👏👏 milletle alay etmenin bedeli cok ağır olur AA. Erdogan Islam aleminin lideri nereden oluyor? Islam ulkelerinin %50sinin düşman olduğu birine bu denir mi? Beyninizin icindeki sacmaliklari togolular söylemiş gibi yazmakta neyi nesi?şakşak dan baska birşey yok haberlerinizde

Togo’ya noluyo ki onu anlamadık🤣 aynı hiç değişmemiş hiç akıllanmamış, yalan habere devam kurucunuz Mustafa Kemal ATATÜRK ama kulluk ettiğiniz kim belli Lan siz var ya Zaytung’u geçtiniz. Gidicem Togo’ya, sorcam insanlara Ayasofya’yı, Tayyip’i tanıyo musunuz diye Bunları hangi şehrin hangi köyünde buldunuz da Togolu diye yutturuyorsunuz malAKlara?

Doğruyu söyleyin ne dediniz de kandırdınız insanları? Togo mu 😂😂😂 Parodi hesap mı bu? Hem de tüm islam aleminin lideri 🤔🤔 Siz once halki doyurun Kainatın lideri yazmayı unutmuşsun AA Önce icecek su bulsunlar kendilerine Yazık çok yazık.Ekonomi konuşulmasın,işsizlik konuşulmasın,oy kaybı önlensin diye yapılmış siyasi bşr manevra.Ama bunlar erimeyi önleyemecek millet geçinemiyor.

Milletle dalga geçmenize,gerek yok. Siz ònce aç karninizi doyurun,kiçiniza don alin.sonra başka ūlkeler için sevinin... Acaba Anadolu ajansında Zaytung ekibi mi var 🤔 Bence bu güzel insanları alalım, yorumlarda mal mal konuşan ve ülkeye zerre faydası olmayan solcuları verelim. Ülke daha yaşanabilir bir yer olur böylece

Vergilerimiz haram olsun. Afrikanında lideriyiz yani hay allah Önce aç karınlarını doyursunlar Togolu kardeşlerimiz yıllardır bu günü bekliyorlardı,allah razı olsun Zaytung zannettim önce, devletin ajansıymış 😁😁 Dünya Sayın Erdoğan ı kabulleniyor,dua ediyor bir tek bizim içimizdeki hainler kabullenemiyor.

Mesela Yunanistan’da da çok yanlış olduğuna dair paylaşımlar da bulunuldu. Bunu haber yapabilir misiniz evirmeden çevirmeden ? Yapamazsınız. Ha bi de gazeteciydiniz di mi 🤣? Togo’da sevinçle karşışandıysa tamam o zaman.. Dost ve kardeş ülke Togo 🇹🇬 nun desteğiyle aşamayacağımız zorluk yoktur biiznallah.

Zaten togo dakiler sevinsinler diye açtılar ayasofyayi.yanliz armudu onlar yiyecek sapı bize kalacak sonradan mee demek yok Bu ajansı zaytung mu ele geçirdi acaba 😂😂 Ayrıca göçmen alımına başlamışlar. Kim bilir o foto neden dolayı çekilmiştir Bunlar da sallamıştır Sizin de işiniz zor... 'Akp’li seçmeni bir arada tutmaya çalışmak' kolay değil ...

😂😂 koptum aq.. Ben namaza başlayacam JosefGermenler togodan gol haberi mi var Togo mu ,Allah Allah bunlara getirisi ne ki gelip namaz mı kılacaklar acep 🤔 🤣🤣🤣 Akp her yerde 😂 Togo neresi yahu.öyle bir yermi var dünyada Artık cumaları ayasofyada kılmak için gelirler Togo “Nur Derneği” 🤔 Hımmm :) Yolun yol değil “A.A.” 😉

Hayatlarında ayasofya yı bir kere duyarmış gariplerim 😂😂😂 Togo size vergi veriyornu? Varol Togo Türkiyede yaşayıp şunlar kadar Türkiye sevdalısı olamayan hep batının hayranı olan o kadar kansız var ki....Ayasofyanın cami olması müslüman olanlar için anlamlı başkaları üzerine alınmasın yada anlamaya çalışmasın anlayamazsınız..

Şu an akşam yemeği için Togo'dayım öyle bir olay yaşanmadı JosefGermenler Togonuzu skim Ülkenin nüfusu 8 milyon var yok onunda %20 si müslüman 🤣🤣 yazacağın haberi ayrı başlığı ayrı seveyim çocuk. Malezya, Endonezya, Pakistan falan kutlar hani dip not Togo geçersin anlarım. orası neresi birader? Ölmeden ulaşabiliyor muyuz oraya AKadolu sicansı?

Dini imanı para olanlar yine kendi belli etmiş yorumlarda Genelde böyle yoksulluğun pençesinde kıvranan ülkeler öyle bir tezahürat yaparlar ki zannedersin uzaya roket attın. 😂😂😂 lan togo Türkiye'yi haritada bulamaz ayasofya'yı nerden bilsin bir kerede doğru haber yapın Allah rızası için Togo diye ülke mi var la? Tongo olmasın?

En demokratik, kaliteli,.zengin ve Allah'ın çok sevdiği ülkeler bizimle. Togo, Tongo, Ciguli gibi ulkeler. Ulan akpli birisi haritada Togo'yu 45 dakikada bulamaz aq. Allah sizden de razı olsun kardeşlerim, yarrağınız kadar yüreğinizinde büyük olduğunu göstermiş oldunuz. Verdiğinz desteği unutmayacağız Anadolu ajansinin dustugu durum.. Ugru dundarin durumundan farksiz yazik

JosefGermenler Parodi hesap mı diye inceledim. Gercekmiş Ulan togoda olmasa like alamayacağız 100 kişiye sorsan 1 kişi yerini bilmez 😂 Bir de kurban kesmişler hallerine bakmadan Şu resmî haber ajansının haberine bak yahu! Zaytung sizden daha kıymetli Kıçında donu olmayan kabile ülkesi, niye sevindin. Ne fayda sağladı sana

Şu habere bak resmen dalga geçiyorsunuz bizle. Başka açıklaması olamaz. birolakbaba Onlar adına çok sevindim. Adamlar yıllardır perişan oldular ayasofya cami olsun diye. Çoğu yemeden içmeden kesilmişti. bundan sonra Afrikada açlık adına birşey kalmaz daha. Ulen hiç güleceğim yoktu ilahi Togolu kardeşlerimiz

siz anca togo ya hitab edersiniz bu kafayla !:) ' tüm İslam aleminin lideri Cumhurbaşkanı Erdoğan' 🤣 JosefGermenler Togo Afrika'nın en önemli ülkesi, insallah uzay da beraber maden çıkarıp, mars gezegeninde ilk mescidi beraber açacağız. O keçilerin birini mars mescidi için ayırın. birolakbaba Koyunlarda orda..

Nerenin ilçesi Afrika'da kartlar yeniden dağıtılıyor. JosefGermenler MiraLincess Tabi tabi oyyok AristideBanceVU tam senlik tivit gece bunu rtlersin Helal olsun size. Teee Togo ya gidip, özel röportaj yapmışsınız. Keçileri de siz mi verdiniz...

Ayasofya kararını vatandaşlar sevinçle karşıladıAyasofya'nın cami olarak ibadete açılması kararını vatandaşlar tekbirlerle ve Türk bayrağı açarak sevinçle karşıladı.

Son Dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ayasofya'nın ibadete açılması sonrasında Millete Sesleniş konuşması yapıyorSon Dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ayasofya'nın ibadete açılması sonrasında Millete Sesleniş konuşması yapıyor Son dakika: Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ayasofya'nın ibadete açılması sonrasında Millete Sesleniş konuşması yapıyor. Tamamı: Haberler Niye aynı şeyi iki kere yazıyonuz salakmıyız biz

Nevşehir'de Ayasofya kararı nedeniyle vatandaşlara ikramda bulunulduNevşehir'de Ayasofya'nın yeniden cami olarak ibadete açılması dolayısıyla vatandaşlara şerbet, tatlı ve kandil simidi ikramı yapıldı. AyasofyaCamii asgariyap koş koş koş Onlar zaten soyulan halkın parasıdır, yağmalanan ülkenin halkını bal şerbetle tatlandırıyorlar. Helal olsun Nevşehir. Diğer illeri de görelim.

Son dakika... Ayasofya kararı Yunanistan'ı çıldırttı!Son dakika haberlerine göre Ayasofya'nın yeniden ibadete açılması ile dünya gözünü Türkiye'ye çevirdi... Kıskanmışlar mı? 🤣😂

Ayasofya kararına dünya nasıl tepki verdi?Ayasofya'nın müze statüsünden çıkarılıp ibadete açılması kararına yurt dışından peş peşe açıklamalar geldi. Yunanistan kararı kınadığını belirtirken, UNESCO'dan yapılan açıklamada Cibuti havalara uçmuş Somali ilk defa cok mutlu Afganistan artık daha umutlu... Size verdiğimiz rahatsızlık bizim için mutluluktur... Kimse şeyine dahi takmadı. Sözde kafire karşı büyük adımdı ama kafirde yel etkisi yapmadı. Ama kâfirin başkanı çıksa 1 kelime ile ülke ekonomisinin içinden geçebiliyor. İşte güç budur

Ayasofya için tarihi günİstanbul'un simgeleri arasında yer alan Ayasofya'nın yeniden ibadete açılıp açılmayacağının kararı bugün açıklanması bekleniyor.