Ahmet Ağaoğlu'ndan Sörloth ve Uğurcan Çakır yorumu

'Scout ekipleri Sörloth'u izliyor' 'Uğurcan Çakır'ın bonservis bedeli 25, 30 milyon Euro oldu' Ahmet Ağaoğlu'ndan açıklamalar

24.2.2020

'Scout ekipleri Sörloth'u izliyor' 'Uğurcan Çakır'ın bonservis bedeli 25, 30 milyon Euro oldu' Ahmet Ağaoğlu'ndan açıklamalar

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, takımın yıldızları Uğurcan Çakır ve Alexander Sörloth'un performanslarını değerlendirdi. Uğurcan'ın değerininin 30 milyon Euro'ya yükseldiğini belirten Ağaoğlu, scout ekiplerinin Norveçli golcüyü takip ettiğini söyledi.

Takımda sözleşmesi sezon sonu bitecek oyuncularla ilgili olarak Ağaoğlu, “Bu iş bizim işimiz. Takımın bir bütçesi var. Muhafaza etmek zorunda olduğumuz bütçe var. Önümüzdeki yıl transfer yasağı gibi şeylerle karşılaşmamak zorunda olduğumuz için tüm çalışmalar bu bütçe doğrultusunda yapıyor. O konuda kimsenin endişesi olmasın” diye konuştu.



Devamını oku: NTV Spor

Ya sende bir sus be ,her maçtan sonra 5 milyon Euro koyuyor üstüne,lig sonuna kadar 100 diyecek amk Uguru 15 e anca satarsiniz ediyo ederde belki ama mesele satabilmekte zaten Sezon sonu gönül rahatlığıya satılabilir çünkü arkasından gelenin de ondan pek aşağı yanı yok. Destekli haber yapin ltf. En son 30 mn euro nun uzerinde kaleci transferi ne zaman oldu haberiniz var mi acaba?

Araba piyasasından hızlı yükseliyor fiyatı Satın abi kaça satıyosanız satın türkiye kazansın.. Uğurcan ı 25-30a verirseniz salaksınız. Önümüzde avrupa şampiyonası var ve mevcut kadrodaki en iyi kaleci o. Oradaki performansıyla en az 50-60 milyon eder. 250 bin euro dan fazla etmez o kaleci sallamayin bu kadar

Hayırlısı olsun ama bir kaleci için 25-30 m Euro biraz hayalperestlik gibi geldi 🤔 Bir fenerbahçeli olarak ikiside bana antipatik grliyor. Fenerbahçeye uğurcan ın gelmesini asla istemem mesela. Ama şunu söylemeliyimki ikiside çook iyi. Yolları açık olsun.

Rıdvan Dilmen'den Uğurcan Çakır yorumuRıdvan Dilmen, Beşiktaş-Trabzonspor karşılaşmasının ilk yarısını yorumladı. M.unit. veya reale onlar olmazsa chelse ye gitmeli daha asagısı olmaz keske para olsa besiktasa alsak Maşallah dediğin 25 dk yaşıyor

Başkan yine başladı milyon euro hesabına Ulan ne scoutu ingiltere görmüş adam bilen biliyor zaten ntv Yazıcı da 50 m euroydu, Burak’ı alacak parayı darphane basmamıştı... 2.5 - 3 milyona satarsa öpsün başına koysun sene sonu 10 milyona satacaksın o zaman ne diceksin bakalım Beyler sorloth maalesef kalmaz ligimizde mario gomez gibi olacak sezon sonu diye düşünüyorum

150 milyon euro lannn

Uğurcan Çakır kurtardı, sosyal medya yıkıldı!Uğurcan Çakır kurtardı, sosyal medya yıkıldı! Süper Lig'in 23. haftasında Beşiktaş'a konuk olan Trabzonspor 90+1'de Alexander Sörloth'un attığı golle sahadan 2-2'lik beraberlikle ayrılırken kaleci Uğurcan Çakır'ın maç boyunca yaptığı kurtarışlar geceye damga vurdu. Sörloth'un iki golünün yanı sıra genç kaleci birçok pozisyonda Beşiktaşlı futbolculara geçit vermeyerek takımının 1 puanı kurtarmasında kilit rol oynadı. İşte Twitter'da Trend Topic listesine giren Uğurcan Çakır hakkında yapılan bazı yorumlar....

Rıdvan Dilmen'den Alexander Sörloth yorumuntv 2 sene sonra verebileceğimiz 6 milyonu şimdi hemen vermeliyiz kesinlikle. Vallahi harika bir fikir. Şeytanın bile aklıma gelmezdi. :) ŞEYTANsın ŞEYTAANN. Futbol Güruhu seni Yetişemiyoruzz seri dönüşlerin var Rıdvan hocam

Alexander Sörloth sosyal medyayı salladıAlexander Sörloth sosyal medyayı salladı Maçın henüz başında Beşiktaş ağlarını havalandıran Trabzonspor'un golcü oyuncusu Alexander Sörloth, bordo-mavili taraftarları mest etti. Tamamı: Haberler

Sörloth atmaya devam ediyor!Süper Lig'de çıktığı son 7 maçın 6'sında 10. kez fileleri havalandıran Alexander Sörloth, toplamda 19 gole ulaştı. İSTANBULUN KOCASI Onun ben anasını sikeyim bizi bitirdin be amk Seneye astonvilada cenk takas ediyorlar

'... al sana kağıt helva'Tükürdüğünü yalamak buna denir işte. İyi yala ali ece :)



SON DAKİKA HABERİ: Corona virüs vakalarının tedavisi 'acil hal' kapsamına alındı

Adanalı vatandaşın şaşırtan maske inadı

İngiliz Dışişleri Bakanı Raab'dan Çavuşoğlu'na teşekkür

New York Times duyurdu: Koronavirüs salgını Suud hanedanına sıçradı

Koronavirüs vakalarının tedavisi acil hal kapsamına alındı

Kağıt toplayıcısına kesilen para cezası kaldırıldı

New York Times: Corona virüs salgını Suud hanedanına sıçradı

Yorum Yaz

Thank you for your comment.
Please try again later.

Son Haberler

Haberler

24 Şubat 2020, Pazartesi Haberler

Önceki haber

Maç Merkezi | NTVSpor.net

Sonraki haber

Ozan Tufan, Crystal Palace yolcusu