SVT tvingas betala Ekeroth 190 000 efter ”järnrörsfilm” | SvD

Redirecting to full article in 0 second(s)...
Dåvarande riksdagspolitikern Kent Ekeroths upphovsrätt kränktes när SVT offentliggjorde och visade den så kallade ”järnrörsfilmen” 2012.