Vietnam

Vietnam

Warga asing kemalangan di Semanggol dipercayai dibawa masuk sindiket | The Malaysian Insight

Warga asing kemalangan di Semanggol dipercayai dibawa masuk sindiket

5/19/2019

Warga asing kemalangan di Semanggol dipercayai dibawa masuk sindiket

Kesemua mangsa yang cedera tidak boleh bertutur bahasa Malaysia serta Inggeris dan polis perlu mendapatkan khidmat jurubahasa.

KESEMUA warganegara Myanmar yang terlibat dalam kemalangan di Kilometer 190.6 Lebuh Raya Utara Selatan dekat Gunung Semanggol pagi tadi dipercayai dibawa masuk melalui satu sindiket.

Ketua Polis Daerah Kerian Supt Omar Bakhtiar Yaacob berkata siasatan awal pihaknya mendapati kesemua warga asing itu baru dibawa masuk ke negara ini, dipercayai melalui satu sindiket di utara tanah air.

Read more: TheMalaysianInsight

Yakuza

Van terbabas, tiga pekerja warga asing maut | The Malaysian Insight Bomba berkata anggaran seramai 14 mangsa yang terlibat dipercayai kesemuanya warga asing.

Kes bunuh jururawat, warga Nigeria direman 7 hari | The Malaysian Insight Siti Kharina,40, dilaporkan hilang sejak 8 Mei lepas dan misteri kehilangannya terungkai apabila mayatnya ditemui pemilik rumah kondominium yang disewanya dengan kesan kelar di dada, leher dan kepala.

Mayat warga emas ditemui di tanah lapang | The Malaysian Insight Mayat wanita berusia lewat 80-an itu ditemui oleh orang awam kira-kira pukul 2.30 petang.

Syahadah pun tak boleh ucap PENAMPILAN berkopiah, memegang tasbih sambil mengusung tin tertera tabung masjid namun mereka ini tidak mampu mengucap dua kalimah syahadah. Ape cerita nii!! Yer.. Sbb org mesia malas katanyee Pls majlis buat keje...makin menjadi2 pengemis,kteorng bkn xnk bg tp lbh afdal sedekah kat masjid, taw aliran duit tu...kbnykanye mereka adalah sendiket nth dr mana...ankJB

Warga asing ditahan seludup petrol kudat Cubaan bot pam menyeludup keluar petrol ke negara jiran berjaya dipatahkan Pasukan Polis Marin (PPM) di perairan Tanjung Layak-Layak, Pitas, hari ini.

Menteri mahu pihak berwajib tangani lambakan warga asing di Kampung Baru Kehadiran warga asing di Kampung Baru mencetuskan banyak kes monopoli perniagaan dan masalah sosial lain. Lu lah pihak berwajib. Menteri. Kerajaan Malaysia. Siapa lagi? Mau mintak Menteri Bangladesh kah? Aiyoooo. Buat lah kirja bukan cakap cakap kosong saja. Bukan dia nya yg pihak berwajib ke? Bukan kg baru aje..kg pandan, cheras, gombak. Semua tempat di Malaysia lah. Cameron ramai bangla..kalau malas nak tangkap bagi je kerakyatan terus. chedetofficial

Buaya 500kg ditangkap di Tawau Pada 22 April lepas, seorang warga emas warga Indonesia dilapor dibaham buaya di Sungai Pang Burung sebelum mayatnya ditemui keesokan hari

Penduduk 'serang' rumah remaja buli warga emas Sekumpulan remaja cuba menjatuhkan motosikal warga emas dan membaling objek sambil ketawa mendapat kecaman orang ramai. Kurang ajar. Mesti dibuat mengaji Quran sepanjang bulan puasa ini. Klau ibubapak tak tahu mendidik, biar netizen bagi idea.. JSJK_PDRM Report polis. Jgn ambil undang2 di tangan sendiri..

Dah tumpangkan, buat hal pula.. IskandarPuteri Pengawal keselamatan warga Nepal tergamak mencabul dan menyamun wanita yang menumpangkannya dalam kereta mangsa kelmarin.

Jangan dwistandard, Putrajaya ditegur selepas hantar pulang warga Thai Peguam N Sivananthan berkata Putrajaya bertanggungjawab menghantar Naik pulang jika diminta India selepas menghantar pulang seorang warga Thai atas permintaan Thailand. How about we make 'GO BACK TO INDIA' programme for some, if not all, of the Malaysian Indians. They don't seem to be comfortable living among Malay Muslims majority. Some still have red ICs. I'm pretty sure we can reduce the crime rates too. justice4adib Just send him away. He is not worth it. All this guy does is provoking.. With the amount of money and knowledge he have he can do a lot of goodness for the Muslim society instead he choose to create chaos. He is a permanent resident of this country

Nak gandakan wang konon PEMBANTU kedai warga emas kerugian RM280,000 selepas diperdaya tiga suspek yang kononnya mampu menggandakan wang di Kuantan, semalam.

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

20 May 2019, Monday News

Previous news

Semanggol accident: Victims brought in by syndicate, say police

Next news

India's Modi set to win election, exit polls show
Semanggol accident: Victims brought in by syndicate, say police India's Modi set to win election, exit polls show