Rom, Dna, Dua, İtali, Eropah, Ibu, Rom, Pasangan, Gadis, Kembar, Xnstp, Tertukar, Bayi Tertukar, Caterina Alagna, Melissa Fodera, Sisters Forever

Rom, Dna

Tertukar ibu lepas dilahirkan | Harian Metro

Rom: Biarpun tiada pertalian darah, dua gadis dari Itali yang tertukar secara tidak sengaja selepas dilahirkan akhirnya dibesarkan seperti adik-beradik.

22/9/2021 3:16:00 AM

rom Biarpun tiada pertalian darah, dua gadis dari Itali yang tertukar secara tidak sengaja selepas dilahirkan akhirnya dibesarkan seperti adik-beradik.

Rom : Biarpun tiada pertalian darah, dua gadis dari Itali yang tertukar secara tidak sengaja selepas dilahirkan akhirnya dibesarkan seperti adik-beradik.

Read more: Harian Metro »

Nur Sajat residing in Sydney suburb, seeks to start afresh

PETALING JAYA: Controversial cosmetics entrepreneur Nur Sajat, who is being sought after by local authorities is currently in Sydney, Australia.

Bunuh, sula ibu mentua | Harian Metromumbai Seorang lelaki di India bertindak kejam apabila bukan hanya membunuh ibu mentua, malah turut memasukkan buluh dalam alat sulit mangsa.

Produk selamat ibu hamil | Harian Metrowm Mama’s Choice tawar pilihan produk penjagaan diri daripada bahan semula jadi, disahkan halal untuk keperluan pranatal, postpartum kalau lil nas nak pakai boleh ke ?

Kematian harian tertinggi di Sarawak akibat kes tertunggak | Harian Metrokuching covid19 Jumlah kematian harian tertinggi iaitu 20 kes yang diumumkan di Sarawak semalam membabitkan kes tertunggak yang lewat dilaporkan berikutan beberapa faktor, dan bukannya menggambarkan keadaan sebenar yang berlaku di Sarawak

Maaf sahaja tak cukup... | Harian Metrokabul Mangsa yang terselamat dalam insiden serangan dron di Afghanistan oleh tentera Amerika Syarikat (AS) menyifatkan permohonan maaf oleh Washington tidak memadai. Ganti dgn dron bom rumah putih

Menderita Covid-19, 399 hari | Harian Metrosydney Seorang lelaki warga emas dari Australia yang pernah menderita selama 399 hari akibat jangkitan Covid-19 menggesa orang ramai supaya mengambil suntikan vaksin. Contoh terbaik...

Tak sedar 'bunuh' kucing sendiri | Harian MetroKuala Lumpur: Bulu gugur dengan banyak, cirit birit dan ada yang mati. Itu nasib dialami kucing peliharaan Presiden Kelab Kucing Malaysia (KKM) Khalid Rashid, 55, selepas termakan makanan tiruan yang dibeli secara dalam talian. X baca review dulu ke sebelum beli. Ape yg benak sgt sampai bende camni pun x bole pikir. Kucing da tentu x berakal. Duduk jawatan tinggi pun masih b0d0h. Yg lantik pun sama bebal. Bukan makanan tiruan je yg dijual online. Skincare, beg berjenama.. bila cek Review customers semua Komen bodoh2. Hanya tunjuk paket dah sampai. Takde pun bagitau hasil/keberkesanan produk sbb ambil masa. Kadang komen not related to products pun. Annoying Better beli kat petshop je. Xpe la mahal sikit yg penting terjamin makanan tu semua