Langkawi, General, News, Malaysia, Kedah, Langkawi, Berita, Viral, Bukit Malut, Sampah, Tular, Projek Rintis, Terapung, Bersihkan, Pulau Pelancongan, Sampah Hanyut, Mplbp, Gelembung Pelancongan, Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan, Yang Dipertua Mplbp, Radzuan Osman

Langkawi, General

Segera bersihkan sampah hanyut di perairan Langkawi | Harian Metro

Langkawi: Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan (MPLBP) akan segera membersihkan sampah hanyut dan terapung di kawasan perairan berdekatan pulau pelancongan itu.

19/9/2021 12:50:00 PM

Langkawi Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan ( MPLBP ) akan segera membersihkan sampah hanyut dan terapung di kawasan perairan berdekatan pulau pelancongan itu.

Langkawi : Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan ( MPLBP ) akan segera membersihkan sampah hanyut dan terapung di kawasan perairan berdekatan pulau pelancongan itu.

Read more: Harian Metro »

PKR, DAP prepare for Malacca polls | The Malaysian Insight

Bring it on, they say, amid seat negotiations.

Baik kau SEGERA pindahkan makhluk2 haram jdah kat Bukit Malut tu. Mesti automatik sampah tu hilang. Masalah sampah ni tetap akan ada pada masa depan selagi SAMPAH sebenar masih beranak pinak kat Bukit Malut tu. 🙄 manusia terlalu lama berkurung dalam rumah hingga terlupa adab n bagaimana cara untuk buang sampah secara betul....

Sebab dah selalu pelancong sendiri buang sampah merata. Sampai dulu pun ada orang jepun tolong kutipkan. Ramai yg kata punca sampah ni sebab dari penempatan haram bukit malut. Pihak berwajib sepatutnya bersihkan penempatan haram tersebut! kalau bersih sampah tu esok lusa depa ni buang sampah lagi!!! Lama2 unesco title pun kena drop kalu x jaga... baghal betul.

Bersihkan esok mai lagi sampah. Patut bersihkan penempatan haram tu. Betul ke sampah2 tu dr pelancong ke langkawi. Ka sampah tu dr penempatan haram di langkawi. Cer check tgk. Perangai buruk kebanyakan org msia dari dulu bab buang sampah tak kira tempat. 🤓 Mentaliti rakyat Malaysia Yang berperangai seperti beruk.bila beruk keluar kandang memang macam tulah

Netizen kena keje 24jam utk negara..adoii

Harian Metro 18 September 2021Dapatkan di kedai atau baca edisi e-Paper di https://subscription.nstp.com.my-------------------------------------------------------------------------HMETRO...

Metro Ahad 19 September 2021 / 12 Safar 1443 HijrahDapatkan di kedai atau baca edisi e-Paper di https://subscription.nstp.com.my-------------------------------------------------------------------------HMETRO...

Mayat bayi ditemukan dalam tong sampah kitar semula | Harian MetroBangi Pekerja syarikat kitar semula terkejut apabila menjumpai bungkusan plastik yang mengandungi mayat bayi di dalam tong sampah kitar semula di Jalan Persiaran Seri Putra 2, Bandar Seri Putra, di sini, petang semalam. Kalau ada sesiapa nak buang bayi ,sila la bagi kepada saya. Jangan membunuh !

Sarawak sedia laksana gelembung pelancongan selepas Langkawi | Harian MetroKuching Akibat Covid-19, semua program dan produk pelancongan itu antaranya 'Program Sia Sitok', terpaksa ditangguhkan.

Langkawi jadi kayu pengukur | Harian Metrokualalumpur Apa yang perlu pemain industri lakukan untuk memastikan sinar ini terus membara? Bagaimana Pulau Langkawi akan menjadi penanda aras industri pelancongan negara? Peranan ni bukan bergantung pede pemain industri pelancongan tapi pada masyarakat juga, kita perlu sedar diri yang kita ni masih belum menang jangan gagalkan usaha dan jangan sia siakan kelonggaran yang diberikan

Masjid di Perlis dibuka sepenuhnya pada Rabu ini, SOP ketat | Harian MetroKangar: Perlis membenarkan semua masjid dibuka sepenuhnya mulai Rabu ini dengan pelaksanaan prosedur operasi standard (SOP) diperketat.