Petalingjaya

Petalingjaya

'Saya hanya jalankan tugas, bukan memandai-mandai' - Muhammad Suhaimi

“SAYA hanya menjalankan tugas yang diamanahkan kepada saya selaku Setiausaha Kerja.

29/5/2020 1:54:00 PM

petalingjaya 'Saya akui saya yang keluarkan surat, tetapi ia selepas diarahkan, bukanlah keputusan saya, pengurusan parti sudah mengarahkan, saya hanya buat kerja.' - Kapten (B) Muhammad Suhaimi Yahya.

“SAYA hanya menjalankan tugas yang diamanahkan kepada saya selaku Setiausaha Kerja.

Yusmizal Dolah Aling dan Muhaamad Hafis Nawawi[email protected]"SAYA hanya menjalankan tugas yang diamanahkan kepada saya selaku Setiausaha Kerja."Walau apapun yang Tun (Dr Mahathir Mohamad) katakan, saya tetap hormat dia sebagai orang tua dan tak terasa hati," kata Kapten (B) Muhammad Suhaimi Yahya.

Mahathir turns 95 today Maut jatuh pokok petai Jumaat diumum sebagai Hari Jawi

Setiausaha Kerja Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) itu berkata, sebagai kakitangan parti yang dilantik presiden, dia hanya menjalankan tugas seperti diarahkan dan tidak memandai-mandai dalam soal keahlian lima Ahli Parlimen daripada parti itu."Tadi pun sebelum sidang media, Tun panggil saya di pejabat. Saya tidak pergi jumpa dia kerana saya tahu dia bukan lagi pengerusi saya.

"Lebih baik saya hanya buat kerja. Saya akui saya yang keluarkan surat, tetapi ia selepas diarahkan, bukanlah keputusan saya, pengurusan parti sudah mengarahkan, saya hanya buat kerja," katanya kepada Harian Metro.Isu mengenai jawatan berkenaan dibangkitkan dalam sidang media khas Setiausaha Agung Bersatu Datuk Seri Hamzah Zainudin hari ini yang kemudian mempertahankan Muhammad Suhaimi yang masih sah sebagai Setiausaha Kerja.

Sementara itu, Hamzah turut mengesahkan bahawa Setiausaha Agung sebelum ini Datuk Marzuki Yahya juga tidak layak untuk mengeluarkan sebarang kenyataan selepas pelantikannya pada 26 Mac lalu."Dengan pelantikan ini, semua arahan atau kenyataan yang dikeluarkan Marzuki yang mendakwa dirinya sebagai Setiausaha Agung Bersatu adalah tidak sah serta satu salah guna kedudukan," katanya.

Read more: Harian Metro »

Is that your prerogative... Hahaha jadi kambing hitam ja nampak dak geng2 MuhyiddinYassin dah terancam skrg silap la ahli bersatu tolak kerjasama dgn umno bukan suruh join umno... Kirim salam dekat pakdin sila keluar bersatu masuk umno semula kalau tak nak ambik risk jumpa ahli depan2 Saya yg menjalankan amanah.. Last² makan diri

Vodoh!! kau yg signed!! Mcm bagus!! Tak pergi sebab takdak teloq! Pengecut! Tak boleh salahkan dia..mesti dia kena kambing hitam ni. kesian awa...meh la masuk parti cap ayam bunga taik ayam 🤭🤭 Betul dan benar tu Mad Takkan kita nak memandai2 Pasal pecat memecat ni. Apalagi org yg di pecat tu adalah pengasas PPBM.

Hang hanya setiausaha kerja. 👍🏻 I satu yg tak berbola, tak berprinsip, tamak dedak... inilah kerja saya... inilah PN! Hidup PN! Kah kah kah 🤣🤣 Salah printer tu la...yg print surat....bukan salah dia....bertindak mgikut arahan...oooo🤔😁 Kapten bodohhhhhhhh, klu dlm peperangan dah tentu hancur!! Kesian jd kambing

Masa keluar surat takde pulak kata macam ni ya.. bila sendiri dapat surat keluar pulak statement macam ni.. nangislah saya baca.. jap nak nangis dulu😭😭.. okdah. Bye Habis kenapa bukan presiden ke su agung ke yang sain .. sbb su agung pun tak pasti dia su agung kan.. Cc zt000tz Muka dah macam konstable mamat

kambing hitam versi kelakar Drama Parti Bunga Raya semakin memuncak. kalah cerita filem melayu yg nak dibawa ke Oscar.😄😄😄 politik terus..... Surat tu dah betul 'I am macai only' butohlah...pikir dulu baru buat...kenapa..ketaq buah pelir ke.. Gajah sama Gajah gaduh.. Suhaimi dicampak di bawah bas

'Saya dah hantar 40 jenazah, tapi kali ini saya tak terdaya'“SEJAK bekerja membawa kenderaan jenazah, saya sudah menghantar hampir 40 jenazah ke tanah perkuburan tetapi kali ini saya tidak ada daya untuk berbuat demikian... semangat saya menjadi lemah,” kata Mohd Ismail, 64, bapa kepada tiga beradik yang lemas di Sungai Terengganu, dekat Kampung Kuala Telemong, Hulu Terengganu, semalam. Allahuakbar..bersabar la saudara...Allah uji pd hambanya yg mampu...anak2 syurga...amin... Takziah Al fatihah 🙌 pilu terasa hati yang anak pergi sekali 3 orang, semoga keluarga beliau tabah dan kuat dalam menghadapi musibah ini, semoga yang pergi ditempatkan di sisi Orang-orang yang bertakwa amminn Ya ALLAH 🙌😔😭 Innalillahhiwainaillahirajiun.. Tak dinafikan, sungai, laut, teluk, tempat mandi kat terengganu ni lain macam garang dia. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang beriman.

Saya berkuarantin di rumah, bukan dirawat di Singapura, kata Muhyiddin | The Malaysian InsightPerdana menteri perlu menjalani kuarantin 14 hari selepas seorang pegawai kanan kerajaan yang bermesyuarat dengannya disahkan positif Covid-19.

'Oscar... ia gurauan impian saya' - ZakariaPENGERUSI baru Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas), Zakaria Abdul Hamid menyambut baik komen dan pandangan membina disuarakan komuniti penggiat seni berikutan impiannya mahu membawa industri perfileman negara ke peringkat Anugerah Academy atau Oscar. 😂😂 smuga dan laaa makan elaun pengerusi.... Jom kita buat oscar bg kat Pengerusi Finas yg berjaya mengetawakan rakyat msia.

Tak semestinya saya bersalah - Shah Radhiampang 'Tak semestinya orang yang dalam lokap itu bersalah. Kita tunggu keputusan mahkamah. Mereka akan menentukan segalanya,' kata pelakon, Muhammad Shah Radhi Hazvee, yang dituduh memikat isteri orang untuk melakukan persetubuhan Isnin lalu. Spa dia ni? Siapa dia ni ? Perempuan tu sape?

Saya tak tahu ura-ura 129 ahli Parlimen 'sokong' Dr M, kata AzminMenteri kanan itu berkata, krisis politik berlaku disebabkan peletakan jawatan Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri. FMTNews PH PerikatanNasional AzminALi MahathirMohamad 129 dalam perhatian utama I remember watching old kungfu movies where an bold disciple fights the master when the master became old and thought to be weaker. Sometimes the master loses but sometimes not as the master has some moves which just are just never passed on. Tales only yah.

'Saya dah bersara, tak ada apa nak rindu pun'SELEBRITI terkenal tanah air, Salih Yaacob, 60, mengakui tiada apa yang nak dirindukannya lagi selepas setahun meninggalkan kerjaya seni sepenuhnya