Polis siasat pemimpin negara hadiri acara LTTE

  • 📰 UMonline
  • ⏱ Reading Time:
  • 24 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 13%
  • Publisher: 51%

Malaysia Headlines News

Malaysia Latest News,Malaysia Headlines

Tindakan tegas akan diambil polis terhadap pihak atau individu yang dikesan terbabit dengan aktivit pertubuhan pengganas dari luar negara. utusanonline

KUALA LUMPUR 20 Sept. – Polis menyiasat satu rakaman video yang menunjukkan seorang pemimpin negara hadir ke satu acara yang dikesan mengagungkan sebuah kumpulan pengganas Harimau Pembebasan Tamil Eelam di Pulau Pinang.

Selain itu menurutnya, beberapa keping gambar aktiviti kumpulan itu yang menunjukkan beberapa individu berarak dengan bendera pertubuhan berkenaan turut tular di media sosial. “Kami sudahpun ketengahkan permasalahan perkara ini di peringkat Kementerian Dalam Negeri dan keputusannya akan dibuat dalam sedikit masa lagi kerana sekiranya benar mereka mengagungkan pertubuhan pengganas luar negara ia amat tidak kena dan tidak sepatutnya berlaku di negara ini.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.

Dah terang lg bersuluh, nak kawan ngan pengganas ke? PDRMsia tolong cepat sikit, golongan ni patut di SOSMA kan. Kan elok kalau ISA ada lg. Ni lah punca nya sekarang byk sgt si kaduk naik junjung. Kasi tangkap semua tu hantar ke Sri Lanka....tolong ye PDRMsia cepat sikit

Terbaik pdrm

Lembap buat kerja

Benerapa ekor lg termasuk menteri jpm waythamoorty dan kuncu2nya dlm hindraf....semua kasi hantar sri lanka

Apa lg pokmid....kasi tangkap si pundehh ramasamy tkm penang...sudah terang lagi bersuluh...hantar je ke sri lanka biar kena tembak mampus dgn govt sana...pundehhh

We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 27. in MY

Malaysia Latest News, Malaysia Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Tindakan tegas pada pihak agungkan pengganas LTTE, kata polis | The Malaysian InsightTiada lagi amaran akan dikeluarkan terhadap pihak yang cuba menghasut seperti itu, kata Abdul Hamid Bador.
Source: msianinsight - 🏆 8. / 63 Read more »

KPN sambut baik kamera badan, bantu polis sangkal fitnahAbdul Hamid Bador juga meminta kerajaan melengkapkan anggotanya dengan pistol renjatan elektrik tanpa wayar. FMTNews Which cartel would get the contract...? What is the camera and that pistol capability..? How much the price for one ...?
Source: fmtoday - 🏆 5. / 72 Read more »

Polis guna kamera badan pastikan laksana tugas dengan telus | The Malaysian InsightKPN berkata pihaknya sambut baik hasrat kerajaan untuk melaksanakan penggunaan kamera badan terhadap anggotanya.
Source: msianinsight - 🏆 8. / 63 Read more »

Polis akan muktamad siasatan Ramasamy didakwa ada kaitan pemberontak Sri LankaKetua polis negara berkata, pihaknya akan mengumumkan hasil siasatan itu tidak lama lagi. FMTNews Bukankah kerajaan Sri Lanka dan kumpulan Tamil Eelam pernah berunding di Kuala Lumpur? Malaysia seakan jadi orang tengah ketika itu. Takkanlah kerajaan tidak sedar perkara tersebut.
Source: fmtoday - 🏆 5. / 72 Read more »

Tiada tangkapan kes pembakaran terbuka, kata polisPolis sedia bekerjasama dengan Jabatan Alam Sekitar (JAS) bagi membendung kegiatan pembakaran terbuka. FMTNews Should be a year round effort, not just during haze. These police officers only want to get involved because they see an opportunity to enrich themselves from the rasuah they can extort from the people doing the burning.
Source: fmtoday - 🏆 5. / 72 Read more »

Keluarga lapor polis isteri penyamun hilang selepas tembakan di RawangKetua Polis Selangor, Noor Azam Jamaludin mengesahkan adik kepada Moganambal Govidansamy membuat laporan polis pada hari sama kejadian samun itu Sabtu lalu. FMTNews ‘Keluarga isteri penyamun lapor polis kehilangannya selepas tembakan di Rawang’
Source: fmtoday - 🏆 5. / 72 Read more »