Polis mula siasat selebriti beraya bersama keluarga - Utusan Digital

Ramai dapat teka siapakah gerangan..

17/5/2021 6:56:00 PM

Ramai dapat teka siapakah gerangan..

Polis mula siasat selebriti beraya bersama keluarga

Gambar selebriti berkenaan dikesan tular di dalam portal dan media sosial pada pukul 4 petang tadi.Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Mohamad Farouk Eshak berkata, gambar berkenaan menunjukkan sambutan hari raya bersama seisi keluarga yang disyaki tidak tinggal sebumbung.

Analysts: Everyone understood what rulers meant, does the govt? Korea Selatan gabung dua vaksin | Harian Metro Grass cutter jailed three weeks for not wearing face mask | New Straits Times

“Kejadian itu disyaki berlangsung di kediaman selebriti berkenaan yang terletak di Hulu Kelang,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.Tambah Mohamad Farouk, terdapat kira-kira 13 individu yang disyaki satu keluarga yang dipaparkan dalam gambar berkenaan.

“Majlis berkenaan dijalankan tanpa mematuhi SOP yang ditetapkan oleh pihak Majlis Keselamatan Negara (MKN) iaitu aktiviti ziarah hari raya.“Aktiviti berkenaan adalah tidak dibenarkan sepanjang tempoh PKP dilaksanakan dan susulan itu, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya menerima satu laporan polis berkaitan kejadian berkenaan,” jelasnya. headtopics.com

Beliau berkata, siasatan kejadian itu dijalankan mengikut Peraturan 17 Peraturan Peraturan Pencegahan dan Pengawalan Penyakit Berjangkit 2021.“Kes itu masih dalam siasatan dan pihak polis akan memanggil semua yang terbabit untuk memberikan keterangan.

“Untuk makluman, sebanyak 599 kompuan dikeluarkan dan 16 kertas siasatan dibuka atas pelbagai kesalahan melanggar SOP PKP di daerah ini bagi tempoh 1 Januari lalu hingga semalam,” katanya.Dalam pada itu, beliau menasihatkan orang ramai supaya tidak membuat sebarang spekulasi memandangkan kes berkenaan masih dalam siasatan.

Read more: Utusan Online »

Malaysia's reef sharks stricken with mystery skin disease

KUALA LUMPUR (Reuters): Marine biologists are investigating a mystery skin disease afflicting whitetip reef sharks in Malaysia, with some early reports suggesting rising sea temperatures could be to blame.

Orang kayangan kena siasat Tuan ... kalau rakyat bissa kita main balun jerr ... asal selebriti nak kena siasat, rakyat biasa sesenang je boleh bagi kompaun. Siasat jeke cakap Ritu penjara terus kesalahan DH ulang2 Yg pi Nilai haritu dah settle? Betina penunggang ni memang rasa dia kebal. Kate xde siasatan dh,kata terus saman puih

Bbuih mulut dok ckp. Yg bebal mmg ada. Rasa kebal agak nya kot. Dalam pada itu, beliau menasihatkan orang ramai supaya tidak membuat sebarang spekulasi memandangkan kes berkenaan masih dalam siasatan kalo marhaen,terus tkde dlm siasatan kann...hehehe Org mcm ni, saya rasa dia ni sengaja langgar sop, nk tunjuk dia hebat dan dpt publisiti. .Dia tidak akan makan saman, percaya lah. Lain kali dia akan buat lagi. Sepatutnya kena SUMBAT dia dlm penjara sbgai pengajaran (kpd dia dan yg lain)

😂😂😂

Neelofa AzminAli yg mana satu apa salah letak je muka artis tu siasat jela kejenya. last2 tergantung sepi. sembang kari.