Jakarta, Indonesia, Asia, Jakarta, Pendakwah, Hafiz, Penderma Darah, Xnstp, Yusuf Mansur

Jakarta, Indonesia

Pendakwah hanya terima darah hafiz quran | Harian Metro

#jakarta Pendakwah terkenal dikritik hanya mahu terima darah daripada hafiz al-Quran

25/7/2021 4:15:00 AM

jakarta Pendakwah terkenal dikritik hanya mahu terima darah daripada hafiz al-Quran

Jakarta : Seorang pendakwah terkenal Indonesia , Yusuf Mansur dikecam hebat netizen kerana hanya mahukan seorang hafiz al-Quran sebagai penderma darah untuknya.

Read more: Harian Metro »

Another seven-month extension for learner’s driver licence, says Dr Wee

YONG PENG: The Road Transport Department (JPJ) has granted another seven months extension to learner’s driving licence (LDL).

Sesat ....x patut di contohi perkara yg nemudaratkan masyarakat RIP Dah meninggal dunia pun , alfatihah Mcm dh tau nk msuk syurga Mesti masa masuk drip water minta masukan air zam zam agaknya...😅😅 Idk but huffaz selalunya sangat menjaga pemakanan, sbb menjadi darah daging. Dari darah daging akan membawa ke keturunan. Tau nampak mcm tah apa2 tapi, gitu lahhhh. 😞

Mengalahkan citarasa iblis..😄 patut la iblis bengkak dgn manusia ni kan...👺🤭 Mende orang macam ni🙄 Apa yang nak didakwah sebenarnya ni?

Pemain, pegawai Boca Juniors bergaduh terima hukuman | Harian MetroBuenos Aires: Seramai enam pemain dan pegawai Boca Juniors didakwa selepas terbabit pergaduhan dengan polis Brazil ketika disingkirkan Atletico Mineiro dalam saingan Copa Libertadores.

Dia memilih bagi keyakinan dirinya sendiri. Tetapi cuba bayangkan seandainya disaat kritikal dia memerlukan darah dan ketika itu keadaan amat terhad maka dimanakah kedudukan keyakinan itu berada...? Biar mati jer la ...

Pemuda malu terima bantuan | Harian MetroKuantan: Disebabkan malu untuk menagih bantuan bagi menyara keluarga selepas dibuang kerja, seorang pemuda sanggup menumpang pondok usang terletak dalam kebun pisang bersama keluarganya. so pemuda tu kerja tak? Semoga dipermudahkan segala urusan InsyaAllah Rezeki tak salah alamat

Polis terima 13 laporan dakwaan vaksin kosong | Harian MetroKuala Lumpur: Polis Diraja Malaysia (PDRM) menerima 13 laporan berhubung dakwaan pemberian vaksin kosong oleh petugas Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) di beberapa Pusat Pemberian Vaksin (PPV).

Terima rasuah daripada kontraktor, dua bekas YDP Majlis Perbandaran direman | Harian MetroPutrajaya Tiga individu ditahan reman enam hari termasuk dua bekas Yang Dipertua (YDP) Majlis Perbandaran di Selangor kerana disyaki menerima rasuah daripada kontraktor projek dan pemaju perumahan di kawasan masing-masing. Mantap lagi⭐⭐⭐⭐⭐ paling kurang pon, bukak kertas siasatan, lepastu 2-3 bulan senyap, org pergi masjid tu, esoknya dah kena tangkap💪, tk pakai selipar, pakai baju oren TERBAIK DAN TAHNIAH SPRM... TANGGUNGJAWAB DAN AMANAH..UNTUK NEGARA MALAYSIA...

PDRM terima 16 dron berkuasa tinggi | Harian MetroKangar: Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan menerima 16 dron berkuasa tinggi yang diluluskan oleh kerajaan pada Rancangan Malaysia ke-12 (RMK12), kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Mazlan Lazim. Diharap dron yang dapat ni, memang betul betul berkuasa tinggi

Lapor polis jika berasa terima suntikan kosong vaksin | Harian MetroKuala Lumpur: Polis menasihatkan penerima vaksin Covid-19 yang mengesyaki menerima suntikan kosong tampil membuat laporan polis di balai polis berhampiran bagi membolehkan kertas inkuiri dibuka untuk menyiasat. Macam mana kita nak tahu suntikan tu kosong ke tidak Dh lupa cm ne rasa kena suntik.. 😁