Alorsetar, Malaysia, Kedah, Alor Setar, Bantu, Produk, Web, Peniaga Kecil, Pasarkan

Alorsetar, Malaysia

Pemuda hasilkan laman web bantu peniaga kecil pasar produk | Harian Metro

#alorsetar Menyedari kepayahan dilalui peniaga kecil dalam tempoh pandemik Covid-19 memberi ilham kepada seorang pemuda, Muhd Al Mubarak Bahauddin untuk membangunkan laman web bagi membantu mereka itu.

2/8/2021 4:41:00 PM

alorsetar Menyedari kepayahan dilalui peniaga kecil dalam tempoh pandemik Covid-19 memberi ilham kepada seorang pemuda, Muhd Al Mubarak Bahauddin untuk membangunkan laman web bagi membantu mereka itu.

Alor Setar : Menyedari kepayahan dilalui peniaga kecil dalam tempoh pandemik Covid-19 memberi ilham kepada seorang pemuda, Muhd Al Mubarak Bahauddin untuk membangunkan laman web bagi membantu mereka itu.

Read more: Harian Metro »

All those entering Malaysia must verify vaccination certs, says Dr Adham

JOHOR BARU: All travellers entering the country – including Malaysians – must verify their vaccination certificates with the authorities here, says Datuk Seri Dr Adham Baba.

Hahaha sape tak kenal dia nih habis lah 😌 Apoo lahh , scammer ni ... syahirakhtar umur 24 haha hi, boleh minta tolong rt utk rezeki saya? tak beli pun tak apa 🥺 Aku minta maaf kalau salah, tanya je. betul ke dia kencing ramai org yg dah bayar duit utk buat produk? Bagus dik. Daripada main game aje. Buat kebaikan

Perancis: Ribuan penunjuk perasaan bantah pas kesihatan Covid-19 - Utusan DigitalKira-kira 3,000 anggota keselamatan dikerahkan di sekitar ibu negara Perancis

Durian party: Cops to call up cosmetics entrepreneur for alleged breach of Covid-19 SOPsKUALA LUMPUR (Bernama): Police will call up a cosmetics entrepreneur to give a statement for allegedly violating the standard operating procedures (SOPs) of Phase One of the National Recovery Plan (PPN).

Susah nak percaya Parlimen tangguh sebab Covid-19, kata Najib | The Malaysian InsightAlasan itu sukar untuk dipercayai kerana sebelum ini PPV Shah Alam pun hanya ditutup sehari. Memang susah untuk percaya..sebab itu dari kerajaan PN yg dianggotai oleh BN NajibRazak ..nak tanya sikit siapa penasiht BN ye? I admire DS Najib... He can really speak his mind without fear.

Thousands protest against Covid-19 health pass in FranceIt was the third weekend in a row that people opposed to Macron's new Covid-19 measures have taken to the streets.

MP SPEAKS | Parliament lockdown symbolises PN’s failure to control Covid-19It is time for everyone to re-focus on the pandemic. Even In Parliament you cannot control covid, how to control in the country? Put them in a quarantine bubble like our Olympic athletes had to endure for the past 18 months.

Delta variant rampant in Asia; Tokyo, Thailand, Malaysia post record Covid-19 infectionsThe Olympics host city Tokyo, as well as Thailand and Malaysia , announced record Covid-19 infections on Saturday, mostly driven by the highly transmissible Delta variant of the disease. In a vision in Qasim’s Dream, he saw that yajuj and majuj are trapped in a cave, opening to which was covered with molten Iron by Zulqarnain AS. When they are released, they will avenge their past and annihilate mankind. More at