Kajang, Malaysia, Polıs, Tahan, Kajang, Kanak-Kanak, Lucah, Safiey Illias, Safieilyas

Kajang, Malaysia

Pemilik IG 'safieyillias94' ditahan polis | Harian Metro

Kajang: Pemilik akaun Instagram (IG) safieyillias94 yang juga pengasas produk kosmetik ditahan polis semalam bagi membantu siasatan berhubung komunikasi lucah dan amang seksual membabitkan kanak-kanak bawah umur.

8 hours ago

Kajang Pemilik akaun Instagram (IG) safieyillias94 yang juga pengasas produk kosmetik ditahan polis semalam bagi membantu siasatan berhubung komunikasi lucah dan amang seksual membabitkan kanak-kanak bawah umur.

Kajang : Pemilik akaun Instagram (IG) safieyillias94 yang juga pengasas produk kosmetik ditahan polis semalam bagi membantu siasatan berhubung komunikasi lucah dan amang seksual membabitkan kanak-kanak bawah umur.

Read more: Harian Metro »

S'gor cops record statements of seven people over Instagram post, including Neelofa’s mother

SHAH ALAM: Police have recorded statements of seven people in connection with the Instagram post allegedly from the mother of popular celebrity Neelofa - Datin Noor Kartini Noor Mohamed - that insulted the Sultan of Johor.

Ceh tak licik macam Sajat lah Safiey. Kejap je kena tangkap 🤭 padan muka! perosak akidah dan penyesat agama ezypepper

Pemilik IG 'safieyillias94', 'pipinatasha' dicari | Harian Metrokajang Polis sedang mengesan pemilik akaun Instagram safieilyas dan pipinatasha bagi membantu siasatan berhubung komunikasi lucah dan amang seksual membabitkan kanak-kanak bawah umur. susah polis nak cari dorang ni hehe Samalah macam sajat mesti tak jumpa agaknya

Pemilik IG 'safieyillias94', 'pipinatasha' dicari | Harian Metrokajang Polis sedang mengesan pemilik akaun Instagram safieilyas dan pipinatasha bagi membantu siasatan berhubung komunikasi lucah dan amang seksual membabitkan kanak-kanak bawah umur. susah polis nak cari dorang ni hehe Samalah macam sajat mesti tak jumpa agaknya

3 lelaki ditahan curi elektrik untuk aktiviti Bitcoin | Harian MetroAlor Setar: Polis menahan tiga lelaki yang disyaki terbabit mencuri arus elektrik dan aktiviti perlombongan mata wang digital (Bitcoin) di sekitar Baling pada Ahad dan Isnin lalu. How can Muslims be expected to prosper and reach at the top of the chain when they have abandoned The Path of The Prophet Muhammad Pbuh? Find out more at When the end of time approaches, the dream of a believer can hardly be false. The dream of a believer is one of forty-six parts of prophecy and whatever is from prophecy cannot be false.Visit for more

Lelaki ditahan bersama satu kilogram syabu | Harian MetroMelaka Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) negeri Superintendan Zulkiflee Rashid berkata, suspek berusia 25 tahun itu ditahan ketika melalui sekatan jalan raya (SJR) Covid-19 di pintu masuk plaza tol berkenaan kira-kira jam 9 malam. Pehh..dah terbayang2 tali bdk ni 😁 Tu dia sampai sekilo syabu sah kena gantung

Lelaki mabuk ditahan rempuh SJR | Harian MetroGeorgetown: Seorang lelaki berusia 57 tahun ditahan kerana merempuh sekatan jalan raya (SJR) berhampiran Lebuh Raya Tun Dr Lim Chong Eu di sini, jam 8.30 malam semalam.

Tahan kerja pegawai polis disyaki rogol ibu tunggal | Harian MetroKuala Lumpur: Pegawai polis yang direman selepas disyaki merogol seorang ibu tunggal di biliknya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kota Bharu, Kelantan, Sabtu lalu akan ditahan kerja sebaik dituduh di mahkamah.