Pelajar tahfiz diliwat

  • 📰 hmetromy
  • ⏱ Reading Time:
  • 21 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 12%
  • Publisher: 51%

Malaysia Headlines News

Malaysia Latest News,Malaysia Headlines

kuantan Harapan seorang ibu ingin melihat anak lelakinya berjaya dalam ilmu pengajian Islam dan al-Quran musnah selepas anaknya menjadi mangsa liwat beberapa pelajar di sebuah pusat tahfiz.

Anaknya kemudian menceritakan kejadian itu selepas dipaksa oleh ibunya untuk berbuat demikian.

“Mangsa memaklumkan mula diliwat sejak April lalu dan kejadian berlaku pada awal pagi. Mangsa juga dikatakan takut dengan beberapa rakannya hingga menyebabkan dia tidak menceritakan kejadian itu kepada warden dan ibu bapanya. Mohamad Noor berkata, hasil maklumat, pihaknya menahan tiga remaja lelaki berusia antara 15 hingga 17 tahun di sekitar daerah Kuantan, pada hari sama ibu mangsa membuat laporan.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.

mengaji tahfiz saja tpi xkenal tuhan xada guna...kembalilah kita ke sistem Pondok. Mengaji Kitab karangan para Ulama' yg takutkan Allah...Kenali Allah disamping itu juga kita dpt mengenali Kalam Allah iaitu AlQuran. Al-Quran bkn utk dibaca sahaja ttpi ianya perlu diamalkan.

Hafaz al Quran .Kena memahami apa ayat yg dihafaz. Baru dpt hayati dan mengambil pengajaran drp AlQuraan.

Ummmm...hanya di luar negara

Lagi liwat.. lagi liwat..

Yet ada yang kecam, bila tanya drama pasal isu ini...

Metro klu bab nak burukkan agama mmg A. Padahal kes liwat tmpt lain banyk je.

hakimshaisham haziq_azham

mmg tak ler hntar anak pergi tahfiz kalau kes ni banyak ..

Dimna2 ada semburit 🤣🤣🤣

Sedihhnyaa

Tajuk yg sepatutnya: Pengamal LGBT Liwat Pelajar Tahfiz.

ya allah.. kesiannya.. allah...

tahfiz pn dh x on track skrg nie..bkn rogol,liwat 2,bnda yg dilaknat ALLAH,tp kat tahfiz plak yg trjadi..ni la yg akn jd bila parents do smething untuk anak sbb parents yg nk,pdhal anak x nk pn jd ustaz,tp dipaksa oleh parents.

Mesti mak ayah tertuduh kata 'Awak jangan fitnah anak saya,saya kenal anak saya,rajin solat sunat lepas subuh dan asar dekat masjid.'

AjwadFirdaus Ni tahfiz hafal al quran ke bible ni?

Semoga mereka yg melakukan kejahatan dibalas dgn azab yg pedih...

Lelaki kena rogol is real thing guys. Sebab tu kenapa aku marah betul, bila ada org buat jokes pasal rogol ni. Benda ni tak kira jantina, once kena mmg trauma. Kau kena paksa buat benda yg kau taknak kot.

Kesian kau dik...byk kepala setan rupanya kat sana

This isn't happening in Tahfiz only. Asalkan sekolah ada asrama, pasti akan ada kes sebegini. Antara dilaporkan atau tidak sahaja. Pentingnya kesedaran dalam diri sejak kanak2 lagi mengenai tindakan yg perlu diambil sekiranya ia berlaku.

mom: bebel psl nak anta adik nakal sgt gi tahfiz , me : Ma ada budak thfiz kene liwat. mom stopped tlking hahahahaha. tbh semua tmpat ada org jahat. just kite je yg x nmpk

Astafirullah

Mangsa 11 tahun. yang ditahan (mungkin suspek) 3 orang. umur 15 sampai 17 tahun.. hurmm...

Asrama ni tak Patut diwujudkan di Malaysia ni, banyak buruknya dr baik duk asrama sekolah ni. Bangsa lain x duk asrama pun still ranking pertama dalam akademik. Parents Kita kononnya biar ank berdikari itu semua hampeh laa..

Mesti anak dia trauma..kesian

Semoga Allah mudahkan segala urusan mangsa dan keluarga, in sha Allah.

Trauma seumur hidup adik ni. Disebabkan beberapa syaitan bertopengkan manusia. Dan isu ini menimbulkan dua persoalan. Kenapa perkara ini berlaku berulang kali di pusat tahfiz? Apakah tindakan untuk mengelakkan dari terus berlaku?

Memalukan. Tangkap si pelakunya. Dasar binatang. 😡

tutup jalah

Beberapa pelajar WTHEFUCK

Bertabah dan berlapang dada menerima dugaan.

twt_kelantan Ya allah kesian budak tu...

Bila berlaku kejadian yg buruk.. seeloknya tidak mention mna2 pihak.. sebab bukan semuanya MCM tu.. kat lain pun ada jugak ..

Mohon kasi sebat sampai lumpuh.. jenis penunggang agama.. dasar menyusahkan org dan masyarakat!

sesetengah ibubapa mnjadikan pusat tahfiz sbg tmpt membuang anak yg “buas “utk diubah mnjadi baik. Akhirnya pelajar yg benar2 ingin belajar mnjadi mangsa

Aduhai, dia baru sebelas tahun dah jadi mangsa. Kesiannya. Hebat budak sekarang, umur 15-17 tahun dah tahu hal2 keji begini. Harapnya mangsa tidak mengalami trauma yg terlalu teruk. Bimbang apa yang dia alami ni akan memberi kesan pada keinginan dia kelak.

Itulah. Guru rotan sikit suruh solat. Marah guru tu balik, buat report bagai. Anak jd setan, xdak skolah nak trima, pandai plak hantar tahfiz. Bila ustaz nak disiplin kn setan2 yg baru masuk ni, ustaz plak kena kecam, pastu setan trus jd setan and xlama pastu naik rank jd iblis.

Modern world is scary!

Beberapa pelajar? MasyaAllah ramainya. 😭

Dahsyatnya dunia..

Mak bapak jgnlah jadi hipokrit dan ignorance. Dh tau anak kau jahat jgn hantar tahfiz, hantar henry gurney.. jadi mcm ni siapa nak tanggung. Tahfiz pun dah boleh dh tapis2 kemasukan, bukan terima saja atas kapasiti rahmatan lil alamin. X adil utk pelajar yg betul2 nak belajar.

Ya Allah Tahfiz mana niii :(

Pelik juga kes liwat ni semakin menjadi2 di sekolah sebegini..siasatan terperinci mesti dibuat utk kenal-pasti punca utama.. PDRMsia KemPendidikan

budak tahfiz mmg suka meliwat ke?

PuteraTalha22 ZamriBorhan lokman5253 MohamadIzuan94

🥺🥺

Tutup tahfiz bukan penyelesaian. Tp ketatkan pemantauan terhdap pelajar2. Gunakan cctv, pmantauan warden InshaaAllah takde kes2 ni. Igtkan mrk tntg laknat Allah thdp lgbt. Jgn bila pusat tahfiz je media gmbar-gemburkan, skolah asrama lain dismbunyikan. Hati2 ad udng dsblk batu

Gila betul la dak2 ni. Skang ni dah tak boleh dah nak hantar anak ke asrama suka2. Banyak dah tempat menghafal Quran yang boleh balik skang

5apiks Astaghfirullah 😭😭😭

Nnti geng LGBT dan SIS akan guna kes ni utk ideologi mereka.Setan peliwat ni elok disula je.

hudasalleh2565 Ikhtilat x boleh. Liwat onz😭

🤣😂🤣😂🤣😂...korang ni x pernah serik...rata2 Ostard2 kat Tahfiz ni ramai yg madalah mental...byk kes2 gini tutup gitu sbb malu nak di canang...selagi kerajaan wat bodoh drwanazizah mujahidrawa dan x der pemantauan terhadap Ostard2 gila seks ni, mmg kena liwat siang malam

tak payah cerita dlm tahfiz. dekat university pun berlambak. dlm twitter ni pun byk ahh

Rasanya dah bykk kot kes mcm nie terjadi dekat sekolah2 tahfiz.. Kesian kat anak2 yg dihantar oleh makbapa bila terjadi kes mcm jie dekat anak2 mereka... Mintak pihak berwajib pantau ustaz2 yg mengajar di sekolah2 tahfiz. Jgn jadi mcm ustazhamadi dlm cerita NUR sudahh la

Asal ramai gay kat tahfiz? 🤔

kene ketatkan pusat tahfiz,masalah di salah guna,hanya untuk dapat kan dana dr badan2 yg menderma..jadi undng2 di dlm pusat ni tak dipantau,bukan semua yg terlibat,kite ambil sbgai utk mencegah kemudaratan akan dtg..

X tahu lah sama ada undang2 negara dah terlalu longgar atau mmg puak2 LGBT makin berleluasa? 😡😡😡

only in tahfiz je tutup terus nanti bala sprt sodom 😂😂😂

Lagi kuat kearah kebaikan akan ada lagi hebat dugaan mendatang

mohon pihak berkuasa senarai hitamkan pusat tahfiz tersebut dan makumkan kpd masyarakat. YB Menteri minta campur tangan dan tutup sahaja pusat tahfiz tersebut.

Yb Azizah n Wardina ada menegakkan hal2 berkaitan isu komplikasi permasalahan d pusat tahfiz yg sebegini..

Mana yg melalak sebelum ni pasal drama ni..

Bayangkan.. yg ada ditahfiz bukan syaitan pangkat sarjan... sana paling koman leftenan wo.. lagi dekat kita dengan Allah, lagi hebat ujian kita. Allah mengetahui setiap apa yg ada dalam hati kita semua. Jadi kalau setakat rokok haram pun kita buat x tahu..jgn cerita iman org la

Selalunya budak yg disana background dia dah siasat ke?betul nak didik balik akhlak melalui tahfiz tetapi siapa boleh sambung silakan ayat tergantung saya tu

bila ada drama pasal tahfiz hari tu...

ahmnorman Kenapa mentaliti Melayu kalau diliwat/dirogol/pecah dara, masa depan musnah?

syaitan berada d mana mana bujan sahaja tahfiz.....adalah elok kita pertahankan maruah tahfiz....kafir dan munafik akan mengambil kesempatan....yang bersalah tetap dihukum

Semoga segala musibah di bukakan jln nya

Aduh bahaya btuo skrng bnyk kunyit

😭

Klu bole x yah la kluar crita mcm ni ble merosak islam .. Hindarkan ambik trrbuka jauhkan tindakan dari media..merosakkan imej tahfiz yg lain2

LGBT

Mangsa kepada beberapa pelajar? Aduhaiii kesian betul kau dik 😭😭😭

Gay makin menjadi jadi

Astaga budak² ni

ini masalah sosial yg semakin menjadi2 di pusat2 pengajian spt ini. Minta pihak MyJAKIM mengambil langkah tegas dan wajar utk tangani isu spt ini & berkaitan. YB mujahidrawa

Perangi LGBT untuk masyarakat lebih baik.. Tindakan sewajarnya haruskan dikenakan sebagai pengajaran tak kira dari sekolah mana ..kerana peranan setan itu pun ada dimana mana Meluntur buluh biar dari rebung Takut dah jadi buluh Cctv pun tak berguna lagi

Apa nak jadi la lelaki zaman skrg ya 😩

Astaghfirullah al-Azim

Astaqfirullahalazimm...

Niat mak ayah hntar situ nk didik anak ada lebih agama.Rupanya jdi sampah

Astaghfirullah😭

We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 26. in MY

Malaysia Latest News, Malaysia Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Pencipta geniusBEHRANG: Pelajar Tingkatan Satu Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) ini sekali lagi mengharumkan nama negara apabila berjaya membolot tiga hadiah utama dalam Pertandingan Inovasi dan Reka Cipta (IIDEX) 2019 peringkat antarabangsa, semalam.
Source: hmetromy - 🏆 26. / 51 Read more »

Jerebu: 99 sekolah di Selangor ditutup esokPUTRAJAYA 16 Sept. - Jabatan Pendidikan Negeri Selangor setakat pukul 7 malam ini, telah menerima laporan sebanyak 99 buah sekolah akan ditutup esok akibat jerebu.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

Pelajar ILP Jitra maut kemalangan dua kenderaanGERIK 17 Sept. - Seorang pelajar Institut Latihan Perindustrian (ILP)&160;Jitra maut manakala tujuh yang lain cedera dalam kemalangan membabitkan dua buah kenderaan di Kilometer 24, Jalan Raya Timur-Barat Gerik-Jeli di sini semalam.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

Maybank salur zakat RM352,000 untuk pelajar di IndonesiaJAKARTA 15 Sept. - Maybank Islamic Berhad memperuntukkan sebanyak RM352,000 menerusi inisiatif bantuan zakat pelajaran kepada pelajar Malaysia yang mengikuti pengajian tinggi Islam di Indonesia.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

300 orang mahasiswa UUM terima manfaat Program Bank MakananSINTOK 16 Sept. - Seramai 300 orang mahasiswa Universiti Utara Malaysia (UUM) yang berkelayakan bakal memperoleh manfaat menerusi pelaksanaan Bank Makanan Siswa UUM yang telah dilancarkan di Hotel dan Resorts EDC di sini, semalam.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

DHS Hospitality Academy cipta peluang untuk beliaPUTRAJAYA 15 Sept.- DHS Hospitality Academy Sdn. Bhd. kini menjalinkan kerjasama industri bersama Hotel Sun Inns bagi membolehkan pelajar program hospitaliti akademi itu menjalani latihan dan penempatan kerjaya.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »