Kotabharu, Malaysia, Polıs, Facebook, Kelantan, Peniaga, Kota Bharu, Gurau, Padah, Vaksin

Kotabharu, Malaysia

Padah tular 'tak pernah kena walau satu dozz pun boleh dine in juga' | Harian Metro

#kotabharu Tindakan seorang peniaga memuat naik hantaran di media sosial makan di kedai berserta gambar tanpa menerima suntikan vaksin mengundang padah apabila dipanggil pihak berkuasa untuk siasatan.

23/9/2021 4:43:00 PM

kotabharu Tindakan seorang peniaga memuat naik hantaran di media sosial makan di kedai berserta gambar tanpa menerima suntikan vaksin mengundang padah apabila dipanggil pihak berkuasa untuk siasatan.

Kota Bharu : Tindakan seorang peniaga memuat naik hantaran di media sosial makan di kedai berserta gambar tanpa menerima suntikan vaksin mengundang padah apabila dipanggil pihak berkuasa untuk siasatan.

Read more: Harian Metro »

Singaporean pleads not guilty to abusing autistic child

KUALA LUMPUR (Bernama): A Singaporean woman on Wednesday (Oct 13) pleaded not guilty at the Ampang Sessions Court here to abusing an autistic child.

Kedai pun bodoh bagi masuk jugak.. x cek ke? Bangang... hahahha.. brsa bangga la tu.. padan muka hg.. boooooooo Itu namanya bangang🤣 Buat salah heboh sana sini, itu namanya mencabar undang². Lol 😅😅

Gerakkan usaha ‘jinakkan’ Covid-19 - Utusan DigitalKita pun kena 'jinakkan' juga Covid-19.

Polis buka kertas siasatan tular video, mesej lucah pendakwah terkenal | Harian MetroKuala Lumpur: Polis membuka kertas siasatan selepas mengesan penularan klip video dan mesej lucah yang didakwa membabitkan seorang pendakwah terkenal. ermmmm dah macam squid game plak..siap ada session lagi Siapa bgthu je la name Takkan orang yang sama juga😲

Gaji minimum semasa boleh dinaikkan | Harian MetroKuala Lumpur: Gaji minimum bulanan semasa negara iaitu RM1,200 (AS$283) boleh disemak semula dan dinaikkan kerana kerajaan berkemampuan untuk menampung kenaikan itu, kata bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Abdul Wahid Omar. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻he should be Finance Minister Kalau nak main rase2. Aku rase baik kau pegi jhanam.

Boleh makan di luar restoran elak Covid-19 | Harian Metroputrajaya covid19 Pemilik restoran mungkin akan diberikan kelonggaran bagi menyediakan tempat makan di luar premis bagi mengurangkan risiko jangkitan Covid-19

Analisis kimia pembuangan sisa belum boleh didedahkan | Harian MetroJohor Bahru: Jabatan Alam Sekitar (JAS) Johor belum dapat mendedahkan keputusan analisis toksik insiden pembuangan sisa kima terjadual berbahaya di Kampung Baru Sri Aman, Seelong, Kempas, di sini, walaupun sudah menerima keputusan daripada Jabatan Kimia.

Syukur, dah boleh solat jumaat beramai-ramai | Harian MetroSeremban Tiada lagi syarat ketat jumlah jemaah berikutan semua masjid dan surau di Negeri Sembilan dibenarkan mengadakan solat Jumaat mengikut kapasiti masing-masing mulai esok. Schools not open yet even with strict SOP’s and vaccination requirements but Mosques back to full capacity with zero controls? Seems like a bad idea. Alhamdulillah 👍🏻👍🏻👍🏻 Syukur, dah boleh solat jumaat beramai-ramai