Neelofa menghitung hari nak bersalin | Harian Metro

#KualaLumpur Pelakon dan pengacara Neelofa memohon doa orang ramai agar dipermudahkan proses bersalin yang dijangka tidak lama lagi.

Neelofa

18/1/2022 7:48:00 PM

KualaLumpur Pelakon dan pengacara Neelofa memohon doa orang ramai agar dipermudahkan proses bersalin yang dijangka tidak lama lagi.

Kuala Lumpur: Pelakon dan pengacara Neelofa memohon doa orang ramai agar dipermudahkan proses bersalin yang dijangka tidak lama lagi.

Read more: Harian Metro »

Dr Mah: 90% of top 10 emerging jobs are STEM related

PETALING JAYA: About 90% of the top 10 emerging jobs in Malaysia are science, technology, engineering and mathematics (STEM) related, says Datuk Dr Mah Hang Soon. Read more >>

Aamiin YRA

Wanita Orang Asli bersalin anak kembar di tengah Tasik Banding | Harian Metroipoh Wanita Orang Asli selamat melahirkan sepasang bayi kembar di Tasik Banding di Gerik ketika dalam perjalanan dengan bot ke hospital. Hebat Syaza & team, walaupun dia sendiri tak tahu masuk berita. Teruskan berkhidmat untuk masyarakat.

Terjun laut nak selamatkan diri tapi kena tangkap juga | Harian MetroKangar: Tindakan dua lelaki yang terjun ke laut dari bot mereka bagi mengelakkan daripada dicekup anggota Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) menemui kegagalan.

'Nak ikat tali kasut perut sangkut, dah macam 'lembu'' | Harian MetroKuala Lumpur: “Selepas selesai penggambaran sebuah drama bersiri, apabila melihat cermin saya terasa seperti ‘lembu’ kerana hendak mengikat tali kasut pun perut tersangkut.'

10 sekolah ditutup tiga hari | Harian MetroNibong Tebal: Sebanyak 10 sekolah yang terletak berdekatan dengan Tapak Pelupusan Sampah Pulau Burung, di sini, ditutup selama tiga hari bermula esok hingga Jumaat ini.

PM zahir terima kasih atas ucapan, doa sempena hari lahir ke-62 | Harian MetroKuala Lumpur: Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menzahirkan terima kasih kepada semua yang menyampaikan ucapan dan doa sempena ulang tahun kelahirannya ke-62 hari ini. Ada org doa ke? 😗

33 pelajar positif Covid-19, SMK Kota Kuala Muda diarah tutup | Harian MetroSungai Petani: Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Kota Kuala Muda di sini, diarahkan tutup selepas 33 pelajarnya disahkan positif Covid-19. Baru saja buka sekolah Assalam saya nak jual semula arena ni sebab belum ada yang sudi beli lagi . Saya nak jual rm200 je untuk semua ni . Saya akn hantar sampai depan rumah . Tolong urgent sgt nak pakai duit untuk bli kperluan anak2 yang dah hbis langsung . Harap terjual harini tq

© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd. A part of Media Prima Group.