Fmtnews

Fmtnews

Nazri boleh jadi penasihat BN, tapi sanggupkah dia kritik PH, soal Najib

Bekas perdana menteri itu berkata, beliau dilantik sebagai penasihat untuk memperkukuhkan BN dan parti komponennya.

14.7.2019

Bekas perdana menteri itu berkata, beliau dilantik sebagai penasihat untuk memperkukuhkan BN dan parti komponennya. NajibRazak FMTnews

Bekas perdana menteri itu berkata, beliau dilantik sebagai penasihat untuk memperkukuhkan BN dan parti komponennya.

Najib Razak berkata, Nazri Aziz pernah menolak kerjasama dengan PAS dan menggesa Umno mengetepikan MCA serta MIC dan bekerjasama dengan DAP.

Katanya, sesiapa saja boleh memainkan peranan penasihat BN, tetapi individu itu perlu sanggup mengkritik Pakatan Harapan secara konsisten dan turut mendapat sokongan MCA serta MIC.

Terdahulu, Nazri membantah pelantikan Najib sebagai penasihat BN dengan alasan ahli Parlimen Pekan itu sudah diberikan 2 peluang untuk mengetuai Umno dan BN, tetapi beliau gagal.

Katanya, Nazri pernah menolak kerjasama dengan PAS dan menggesa Umno mengetepikan MCA serta MIC dan bekerjasama dengan DAP.

“Inilah semangat yang perlu kita ada, daripada kita mengkritik satu sama lain secara terbuka, kita cari jalan bagaimana bekerjasama antara satu sama lain boleh mengukuhkan lagi parti kita.”

Read more: Free Malaysia Today

NajibRazak Nazri nak jadi SU BN pun kena reject. Apa lagi nak jadi Penasihat. Setakat jadi gangster kat Padang Rengas boleh lah. Tak pernah dgr pun dia kondem kerajaan PH yg ada mcm2 isu utk di hentam, tapi dia memilih utk hentam Najib. WTF!!! NajibRazak Teruskan DSNR demi bangsa kita...saya sokong 100%✊✊✊

NajibRazak Umno dgn umno mula berantakkan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖🐖. Semua gila kuasa. Dulu sokong najib skrg dah berani lawan.. 🤣🤣🤣🤣🐖🐖🐖🐖🐩🐩 NajibRazak What advise you can get from the person who is in multiple trial for corruption chargers? 🤦🏻‍♂️ NajibRazak Nazri sahabat kamu jg NajibRazak Keep going’s

NajibRazak soal integriti masih dibicarakan. tidak wajar memegang sebarang jawatan buat sementara waktu. BN boleh lantik penasihat seperti Ku Li, Lim Ah Lek dan mungkin tokoh dari MIC dan parti komponen lain. NajibRazak Nazri tidak tahu mana yg fakta ? Hanya pandai cakap besar n burukkan nama sendiri. Hahahah

NajibRazak Terbaik DSN. Mampukah nazri kritik PH atau jaga diri sendiri sahaja. NajibRazak Sepertimana 🤡 juga dilantik untuk memperkukuhkan 🎪 🤣🤣🤣 Nakyie77 NajibRazak Macam mana org yg 'telunjuk lurus, kelingking berkait' boleh yakinkan untuk mengukuhkan parti? ibaratkan kejujuran, amanah serta integriti sudah tiada harga dan x penting di mata masyarakat.

Najib sudah diberi peluang pimpin Umno, BN, tetapi gagal, kata NazriPada 9 Julai, Setiausaha Agung BN, Tengku Adnan Tengku Mansor mengumumkan pelantikan Najib sebagai penasihat BN bagi membantu parti itu memulihkan sokongan rakyat. NazriAziz TengkuAdnan FMTnews The stupidity in UMNO is an inertia force which can’t and will not stop.

NajibRazak Kukuh kepala bapak lu. Sorry Tun. Anak lu gila. Menasihat macam mana mau kasi hancur ada lah bodoh. Lu masuk saja. Umno terus kembali jadi taik lembu. Lu guna itu UMNO bpdoh untuk kes kamu saja lah. NajibRazak NajibRazak Nazri hanya pandai mengkritik pembangkang. Dulu pun begitu. Anwar pembangkang, dia kritik Anwar. Mahathir jadi pembangkang, dia kritik Mahathir. Sekarang Najib jadi pembangkang, dia kritik Najib. 😁

NajibRazak Tokoh perompak perasuah tak sedar diri! Lancau lu la.... NajibRazak Batu Nisan Hidup si orang yg tiada Maruah. NajibRazak Xdak tokoh langsong nk jadi tuan penasihat...25%kalau nk jadi tukang sonlap.....boleh lh mintak nasihat dgn dy

Is Nazri willing to criticise PH, asks NajibThe former BN chairman says an adviser to the coalition must be willing to offer consistent criticism of PH, while getting the backing of MCA and MIC. NajibRazak FMTnews NajibRazak I see no corelation between being an advisor and being an opposition. The role of opposing, you do in Parliament. As an advisor, you advise yr party. Again, when you were in power, you were also an advisor. You failed previously. How is success seems eminent now? NajibRazak You mean must get the support of the 1 seat parties? NajibRazak Is that all you can do?

Nazri and KJ question Najib’s role as BN adviserPETALING JAYA: Two of Umno’s most vocal critics - Datuk Seri Nazri Aziz and Khairy Jamaluddin – have hit out at two of the party’s top leaders for bri... RaymondNewsMPB Question yourself what can you do for the Party. 🙏🏼 Ask Zahir Hamidi.

Khairy and Nazri slam Najib's adviser role in BNThey say the decision is not in line with Umno's interests. NazriAziz KhairyJamaluddin FMTnews Apalah bodoh. Tak tengok ke kesan banyak pilihanraya kecil BN menang. Faktor Najib lah. Inilah melayu bodoh sombong!!

Nazri reminds Zahid that he is no longer Najib's pol secNazri urges Umno president Zahid Hamidi not to be overly influenced by Najib. When the coffer dries ... True brotherhood unmasked Presiden lembik. Zahid don't waste your time. You will be busy in court & jailed soon.

Najib returns fire: Nazri hurt MCA, rejected cooperation with PASEx-PM says Nazri too can be BN adviser but questions his commitment to stand up against Harapan. C.i.b.a.i. Good sideshow. Najib+Zahid vs Nazri + Khairy. only idiots still support najib

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

15 July 2019, Monday News

Previous news

Czechs go crazy as pop singer Gott turns 80

Next news

Man City's third kit launched ahead of team's visit to Shanghai