Najib Razak, Ahmad Zahid Hamidi

Najib Razak, Ahmad Zahid Hamidi

Najib boleh bantu BN menang PRU15, kata Zahid | The Malaysian Insight

Najib boleh bantu BN menang PRU15, kata Zahid

11.7.2019

Najib boleh bantu BN menang PRU15, kata Zahid

Beliau tiada masalah dengan kritikan terhadapnya kerana melantik Najib sebagai penasihat parti.

Presiden Umno Ahmad Zahid Hamidi berkata beliau tiada masalah dengan kritikan terhadapnya kerana melantik Najib Razak sebagai penasihat parti. – Gambar The Malaysian Insight oleh Afif Abd Halim, 11 Julai, 2019.

Jelas Zahid, beliau tiada masalah dengan kritikan terhadapnya kerana melantik Najib sebagai penasihat parti.

Read more: TheMalaysianInsight

WakSaden Wai hah..tgk je jahid..rasa mencik sgt.. Ds Zahid dan Ds Najib sama sama banyak kes...nak tolong macam mana Bagai telur di hujung tanduk boleh tolong ke 🤣🤣🤣 Berkongsi pentas untuk dapat perhatian, tak kisahlah partinya mungkin terkubur ..... Mabuk ke wak..nk menang pru15 dari dlm sg buluh resort ke wak atau pun yakin sangat ke kes korang di mahkamah tu boleh menang...berangan boley lh wak😃😂😂😂😆😅😆😆

bodoh..slgi zahid ni memimpin BN sampai bila BN tak akan menang.....tak pernah belajar dri kesilapan.. Kalau dia boleh bantu.. kenapa PRU 14 BN kalah? Biar betul. Dalam penjara pun boleh buat promo ke? What a joke.... neither you nor najib can help BN/UMNO win the PRU15... mcm mana mungkin kamu berdua boleh lakukan perkara mustahil kerana terlalu sarat dgn kes kes d mahkamah.... sudah lah dan lupakan nak menang PRU15 tu dan jangan berangan angan ....

Boleh, boleh, boleh...U pun boleh...tu la PRU14 kalah teruk ....boleh !! 😂😂😂 Hahahahaha hahahahaha hahahaha hahahahaha

Zahid hints at addition to BN advisory boardThe Umno president says an 'eminent person' may also be appointed. FMTNews UMNO NajibRazak BNAdviser Who? Ali Baba? Bernie madoff? Hard to beat the big crook u already have.

PENAT LAH! 😂😂😂😂😂 😂 😂😂😂😂

Criticise, but don’t ignore Najib’s contributions, Zahid tells BN | Malay MailKUALA LUMPUR, July 11 — Umno president Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi said critics were free to dispute Datuk Seri Najib Razak ’s appointment as Barisan Nasional’s chief advisor but must not disregard the former prime minister’s contributions to the coalition. When met by reporters in the... Hye guys, Zahid_Hamidi is talking about contribution to UMNO lah. But mana reform. Semua corrupted Dan dibicara Di mahkamah ni. Contribute 1mdb felda tabling haji gst Dan macam macan duit hilang ka like what ?

Najib arrives at Umno HQ for BN supreme council meetingKUALA LUMPUR: Former prime minister Datuk Seri Najib Razak was seen arriving at the Umno headquarters at Menara Dato' Onn, where Barisan Nasional is holding its supreme council meeting. World biggest Kleptocrat walking in.... greeted by the man with the world most corruption charges. Congratulations Why is he still walking freely here and there? Why is our wheel of justice turning too slowly? Pathetic.

Najib is chairman of BN advisory board | The Malaysian Insight'Bossku' will help the coalition to regain the support it has lost, says Tengku Adnan. Honestly, I’m speechless at this and how thick skinned people are. 🤦🏽‍♂️ 😂😂😂😂😂

BN names Najib as top adviserThe former prime minister will head the coalition's advisory board. BN NajibRazak FMTnews So. New BN = Old BN + PAS. Next GE good focking luck. bn jatuh disebabkan ‘dia’ lepas tu lantik ‘dia’ jadi adviser, jadi macam adviser satumdb le nampaknya ... tak bangkit lagi lah bn ...!! Zahid bakal Banduan is UMNO President. Now. Najib bakal Banduan is BN Advisor. Wah.. They both truly damaging UMNO and BN. Well done la. Good work by UMNO and BN leaders. Keep being stupid la

Najib dilantik pengerusi lembaga penasihat BNBeliau akan membantu BN mendapatkan kembali sokongan rakyat. BN Najib Goodbye to both Yb's Terbaik BN, lantik Lembaga jadi pengerusi... Just look at that first row. 200 charges between them.

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

11 July 2019, Thursday News

Previous news

Health Ministry launches dental health awareness scheme for Orang Asli | Malay Mail

Next news

Data Jho Low diambil dari Blackberry pegawai AmBank, kata saksi | The Malaysian Insight