Fmtnews, Bn, Umno, Penasihatbn

Fmtnews, Bn

Najib berwibawa galas tugas penasihat, Annuar beritahu Nazri

Kekalahan BN di bawah pimpinan Najib Razak tidak menjadi alasan untuk bekas presiden gabungan itu menjadi penasihat parti.

11.7.2019

Kekalahan BN di bawah pimpinan Najib Razak tidak menjadi alasan untuk bekas presiden gabungan itu menjadi penasihat parti. FMTNews BN UMNO Penasihat BN

Kekalahan BN di bawah pimpinan Najib Razak tidak menjadi alasan untuk bekas presiden gabungan itu menjadi penasihat parti.

Beliau berkata kekalahan BN pada pilihan raya umum lalu tidak menjadi isu kerana Najib mempunyai kewibawaan dan kebolehan untuk menjalankan tugas tersebut.

Annuar berkata demikian susulan kenyataan bekas setiausaha agung Nazri Aziz, semalam yang mempersoal lantikan Najib sebagai pengerusi Lembaga Penasihat BN dengan berkata: “BN kalah bawah siapa? Apa jenis nasihat yang dia boleh sumbangkan kepada kita?”

Apabila ditanya, sama ada lantikan itu memberikan andaian negatif kerana Najib masih berdepan perbicaraan dan pertuduhan di mahkamah, Annuar berkata, urusan tersebut bersifat peribadi.

Surat itu dilihat ditandatangani Setiusaha Agung BN, Tengku Adnan Tengku Mansor yang bertarikh 9 Julai 2019.

Read more: Free Malaysia Today

All Umno leaders dont seem to be clean..... Klu nk lantik bosskorup jadi president umno/bn lantik la yg akan lingkup parti engko Pandangan Nazri Ada kebenarannya. Masaalah DSN ialah byk mendengar pendapat kaki2 bodek ,DSN byk pengalaman benar tetapi tindakan DSN Utk urusan parti byk di dorong warlord yg cari Makan Utk perut sendiri .

Baguslah, moga ramai ahli Umno keluar parti. No standard no class. Kalau di Jepun, sudah harakiri dah. Ni jadi penasihat. Ptui Yes exactly fuck all his wrong doing.... he is the man. 👍 Pemimpin mesti ada kewibawaan..btul kes bersifat peribadi. Bleh ke NR lupakan kes2 dia bila nak bg nasihat? Biarknlah dia handle kesnye smpai abis barulah nak lantik, jd Presiden balik pun bleh. Ni tgok dia je nmpk berlonggok kes kat dahi. Camne nak respect.

Uwan den kato, osah bodoh eh budak nuar ni. Ni menujukan mereka ni tak nak insaf . Masih nak temberang rakyat . dengar la cakap dan pandangan orang lain sikit..tak kan ke mana selagi pemikiran tu di takok lama

BN kalah bawah siapa, Nazri persoal pelantikan NajibNazri Aziz meragui bekas presiden Umno itu boleh menasihat Barisan Nasional. FMTNews BN UMNO NazriAziz NajibRazak BN mgkn kalah bawah NajibRazak tp puak2 mcm Nazri & lain2 yg beri kesan terbesar BN kalah teruk. dia dah bersuara BN mmg suka undur lepas kalah pru. Sekarang dah tinggal parti asal sahaja jadi anggotanya. Kereta biasa ada satu gear undur aja. Tapi BN dah masuk gear dua undur dgn pelantikan ini.

let me get this straight. he lost the election for his party by substantial margin, took responsibility and resigned, but his party re-take him back as advisor? wht kind of dumbshittery is that..? AnnuarMusa buta hati. Tak dpt beza pencuri dgn org baik. Tak pon dia bebal banyak. Tp jangan obses sgt dgn seseorang pemimpin, sampai yg salah dibuatnya pun jadi xsalah, merendahkan iq org lain,

🤣 Penjilat tegar jubo berlengas. Type ini lagi jahanam dari type semburit. Yg ni type gian 20tahun . Hari hari mesti mau sedut bau jubo. Sniffing dawg . Puikkk.

Najib as BN advisory board chairman is regressive, says Nazri | The Malaysian InsightNazri Aziz accuses Najib as the reason why BN lost in the previous general election.

Nazri tak setuju Najib jadi penasihat BN | The Malaysian Insight BN kalah sewaktu dipimpin oleh Najib dan kalangan pemimpin yang melantiknya kini berdepan tuduhan mahkamah.

Najib's BN advisory chairman appointment regressive, says Nazri | The Malaysian InsightNazri Aziz seemed unhappy that NajibRazak was appointed the chairman of barisanasional's advisory board, asking reporters under whose reign did the coalition fall and what advice he could offer. Read more: TheMalaysianInsight / 🎥: RavinP_69 klubbkiddkl NajibRazak barisanasional RavinP_69 Komen sikit Datuk NajibRazak NajibRazak barisanasional RavinP_69 Khairy Jamaluddin seemed unhappy NajibRazak barisanasional Memang no honor among the losers.

Khairy tak gembira Najib jadi penasihat BN | The Malaysian InsightBeliau senada dengan Nazri Aziz yang berkata pelantikan Najib akan menghalang Umno untuk bangkit semula. Penyangak nak nasihat penyamun dgn perompak .. elok sangat la Khairykj tak suka pun Ada org kesah ke kau tak gembira ramai lg yg gembira 🤣🤣 Jibby tak boleh harap.

Umno akan lepas lebih banyak asetnya, kata AnnuarSetiausaha agung Umno bagaimanapun enggan mengulas panjang perkara itu kerana ia tertakluk kepada bidang kuasa bendahari parti. FMTNews UMNO AnnuarMusa

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

11 July 2019, Thursday News

Previous news

Fresh bill on lowering voting age to 18 tabled for 1st reading in Dewan Rakyat | The Malaysian Insight

Next news

‘The sun will still rise’ — India mourns World Cup shocker | Malay Mail