Malaysia, Kuala Lumpur, Komuniti, Kluster, Noor Hisham, Tempat Kerja, Koronavirus, Covid-19

Malaysia, Kuala Lumpur

Majlis pengebumian, rentas negeri cetus kluster komuniti | Harian Metro

#kualalumpur Sebahagian daripada 30 kluster baharu yang dilaporkan pada semalam berpunca daripada tindakan beberapa individu yang melakukan perjalanan merentas negeri termasuk untuk menghadiri majlis pengebumian.

23/7/2021 7:17:00 PM

kualalumpur Sebahagian daripada 30 kluster baharu yang dilaporkan pada semalam berpunca daripada tindakan beberapa individu yang melakukan perjalanan merentas negeri termasuk untuk menghadiri majlis pengebumian.

Kuala Lumpur : Sebahagian daripada 30 kluster baharu yang dilaporkan pada semalam berpunca daripada tindakan beberapa individu yang melakukan perjalanan merentas negeri termasuk untuk menghadiri majlis pengebumian.

Read more: Harian Metro »

Plan to allow football fans back in stadiums submitted to NSC, says Ahmad Faizal

KUALA LUMPUR: Football fans could be making a return to stadiums to watch matches again, says Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu.

Assalamualaikum semua. Maaf ganggu. 🙏 Ada sesiapa yg berminat nk beli hoodie tak dekat sini? Design baharu. RM50 je + Free Postage. Tgh cari side income sbb terkesan sjk lockdown. Boleh WhatsApp untuk order. Terima kasih!😊 Elok sangat doktor pun nak mogok. Biar mogok Lama sikit. Kes naik tinggi. Kematian meningkat. Kurang sikit penduduk Malaysia yg degil . . menyusahkan betol

Tahlah, malas dah penat teperuk rumah. 2 tahun tau 2 tahun. Kalau tak pernah nak berjaya tu takpe. Ni haritu dah 0 kes, lepastu ada malaun bodoh buat taik. Kau rasa kitorang tak benak otak asyik kurung dalam rumah? Asal je cluster rentas negeri kebykannya xde negeri lain..korang berambus lah pindah balik..🤬🤬

Rakyat pun x larat nk berkurung je dah... Hampir 2 taun. ibu kpd semua kluster rentas negeri ni ialah PRNsabah Pulak Adakah kita di takut takutkan sapa yang bagi pelepasan merentas ? Kalau betol2 bwrlaku rentas negeri tanpe sbb kukuh ..jgn l Kasi treatment bg mereka.. kasi mati .. Degil sangat.. Yg duduk rumah dekat 2 tahun ni mcm org gila ikut sop.. Ko org nak syok sendiri.

Betoi ke? Atau pun hangpa sengaja nak tuduh org tanpa ada bukti pun.

Forfeiture suit against Najib & family fixed for Aug 30 | New Straits TimesNSTnation The government's forfeiture suit against Datuk Seri Najib Razak, his family and several others to recover RM31 million has been rescheduled on Aug 30. Forfeiture Court Najib Prosecution

Ini termasuk dalam kluster tu sekali ke?

Bicara sita aset Najib, 17 lain ditangguh 30 Ogos | The Malaysian InsightTimbalan pendakwa raya berkata terdapat perkembangan terbaharu dengan beberapa surat yang memerlukan masa untuk diteliti.

Community accounts for 16 of 30 new Covid-19 clusters | The Malaysian InsightHealth D-G reveals workplace clusters not dominant grouping for first time in weeks.

1MDB forfeiture trial against Najib, 17 others postponed to August 30 | The Malaysian InsightProsecution cites new developments with several letters received, needs more time to look at them.

Over 30 factories, business premises ordered close for flouting SOP | New Straits TimesNSTnation More than 30 factories and business premises have been ordered to close for flouting the standard operating procedures (SOP). coronavirus covid19

Aug 30 case management for Sabah politician's molest cases | New Straits TimesNSTnation The magistrate's courts fixed August 30 for the pre-trial case management (PTCM) of a politician charged with five counts of molesting two women, one of them an UndukNgadau beauty pageant contestant. Sabah KotaKinablu