Kejam! Lelaki penggal kepala ibu | Harian Metro

Kuala Selangor: Seorang lelaki bertindak kejam apabila sanggup memenggal kepala ibu kandungnya sendiri dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Baru Pasir Penambang, dekat sini, semalam.

Kualaselangor, Ibu

16/1/2022 7:14:00 AM

KualaSelangor: Seorang lelaki bertindak kejam apabila sanggup memenggal kepala ibu kandungnya sendiri dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Baru Pasir Penambang, dekat sini, semalam.

Kuala Selangor: Seorang lelaki bertindak kejam apabila sanggup memenggal kepala ibu kandungnya sendiri dalam kejadian di rumah mereka di Kampung Baru Pasir Penambang, dekat sini, semalam.

Read more: Harian Metro »

Amber Heard testifies Johnny Depp slapped her when she laughed at tattoo

Heard took the witness stand for the first time in a US defamation case brought by Depp, saying the actors had a 'magical' relationship until it turned violent. Read more >>

Adilahidris_ Mana pg hero heroin gegar2 past week? Diam pulak? As if org xreti baca their hidden narrative. 🤓 Nanti ada si pembekap mat pit ni kata yg tu okla curi duit masjid je pun x perlu la hukum dia bagai.. ha yang ni pulak nak curi duit mak x dpt apa kau nak ckp... Buat kesekian kalinya. Tolong la jangan terlibat dengan dadah dan kalau dah terlibat sila dapatkan rawatan segera 🙏🏻. Ambil dadah, mencederakan orang sampai potong kepala ni bukannya perkara yang boleh diambil mudah.

Mana orang² yang acah sokong hak asasi manusia terhadap penagih ni ....dan² senyap... Dah tiba masa malaysia kenakan hukuman sampai mati untuk penagih. Tiada peluang kedua = jimat duit kerajaan dari nak membela bagi makan segala bagai. Orang macamni taklayak ada peluang ke2 😭😭 ya allah haih . Semoga kena balasan setimpal ii nya

tashny taknak crowdfund kasi bela suspek ni ke? Harian Metro, gambar yang telah pixelated juga tak sewajarnya dikongsikan. Fikirlah perasaan dan sensitiviti keluarga mangsa. Nanti mereka kata Society Has failed him...society jugak kenaaaa... Allah 😭

Mayat remaja lelaki ditemukan dengan kecederaan kepala | Harian MetroSubang Jaya: Mayat seorang remaja lelaki ditemukan orang awam di depan kedai di Jalan SS 14/2, di sini, pada 11 malam Rabu lalu.

Sampah Najis Dadah. Najis dadah patut dihapuskan dietonajisdadah Sekali amik dadah jangan la percaya dia ckp dia dh taubat.. dia elok time dapat brg je.. kalau X dpat brg.. setan pun xleh lawan dia punya setan.. Mohon PartiAmanah buat crowdfund Aib tu tak elok buka aib org . Benda2 sensitif mcmni tak perlu la nak heboh bgtahu org . Aib tahu tak aib 💩 palebana

Allahuakbar takutnya 😭😭😭 Ya Allah kasihannya. Apa dosa makcik tu. Ya Allah tak terkata sedihnya 😭 Macam mana penerimaan anak-anak dia yang lain Ya Allah. Mengalir air mata aku 😭 Semoga Allah mengampunkan dosa kau wahai anak. Bertaubatlah. 😭 Society has failed him Crowdfunding please.

Klopp pening kepala tanpa Salah, Mane | Harian Metrolondon bolatime Jurgen Klopp berkata beliau perlu mencari jalan penyelesaian untuk menangani ketiadaan Mohamed Salah dan Sadio Mane selepas Liverpool seri 0-0 ketika bertemu Arsenal yang beraksi dengan 10 pemain lebih sejam pada saingan Piala Liga.

Nama pun MUSUH NEGARA lagi mau support kaki dadah, mana boleh camni Mana yang kaki backup tu Taknak backup ke Buat kutipan ke? Dah benak sangatkan tambah jelah habiskan benak yang banyak tu Itupun ada yang nak hapuskan hukum gantung kat pengedar dadah? 😌 Alamak! Tashny! Tolong crowdfund budak ni! Kesian dia!

Alhamdulillah adik2 aku smua bukan dadah. Aku da siap katana pesan dkt depa klau dadah sekali potong tgn n kaki. Xbuat pun. Blind sympathiser are sick people too 🥲 Sick! Takde yang nak buat crowdfinding ke? tashny tak nak buat ke? Kesian dia. Society has failed him. Muda lagi dah hisap dadah. Kesian. Takda sapa nak buat crowdfund untuk bebaskan dia ke ? Bukan salah dia, salah masyarakat sekeliling yang kurang peduli. Society has failed him. Let's give him a second chance

haihhh

Tekong dibayar RM300 satu kepala | Harian MetroPasir Mas: Cubaan dua lelaki yang berperanan sebagai tekong menyeludup 18 pendatang asing tanpa izin (Pati) gagal apabila kegiatan mereka dikesan anggota Batalion 7 Pasukan Gerakan Am (PGA7) di hadapan Sekolah Menengah Ugama (SMU) Arab Islamiah Pasir Mas, di sini, malam tadi.

Hi tashny smarty_pants55 don't you want to do a crowd fund to this drug addict? Terpaling human right where u at? Tak lain tak bukan kes dadah laa nih Perghh.. melampau 😰 ‘DrUg ADdiCts dOn’T hArM oTheRs’ amirnaufal__ ‼️ Tak guna punya penagih dadah sial. Harap mahkamah buat keputusan hukuman tembak sampai mampus. Kalau pakai meshingan lagi bagus biar berkecai. No mercy. Geram aku tengok penagih dadah yang menyusahkan keluarga, masyarakat.

Kalau ni ahli keluarga korang? Apa korang buat? Mau kena terajang sampai lunyai separuh mati. Benda tak kena batang hidung sendiri, boleh la ckp. Dah tak payah nk cakap biar undang2 ke apa, siapa nak terajang persilakan tapi berani buat berani tanggung. Apa susah.. AdwinWidanta We need the same energy like that imam for this murderer. Tak menilai pada pakaian kan, kata mereka.

Moga kerajaan dan orang ramai sedar yg penagih ini merbahaya dan mereka terdedah utk melakukan perbagai jenayah. Warga netizen ni kesian kan org tak bertempat....pak imam kau 'setan'kan...penagih kau nak bela nasib lah...nak tolong buat crowd fund lah...silakan lah...buat...dia dpt keluar dia buat lagi...kau ingat tahi dadah ni akan insofffff ke? Makin teruk netijen berpikir...nahhh..tgk!

Tiga lelaki ditahan bersama 77 mesin bitcoin | Harian MetroKuala Lumpur: Sebuah premis di Metro Prima, Kepong diserbu polis kerana menjalankan kegiatan perlombongan mata wang digital bitcoin secara haram, semalam.

Mana minah crowdfund? Come on. Bail out la semua penagih. Letak serumah dengan kau. “Aku hisap ice ni bersebab…” Rasuah la ni punca tahi dadah. warga netizen yang bebal sekalian sila backup. tashny come, come champion this kltrafficupdate Can we have war against drug. Ilusi kuat lahanat kaki batu ni. babi betul.

Ada lagi yg nak kesian dengan penagih dadah ke? Tak kena boleh la sembang, dah kena baru tahu mcm mana. Penagih dadah enabler where you attt? JamalThaRebel treatmelikefam

Didakwa dera anak teman lelaki | Harian MetroMelaka: Seorang wanita dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Ayer Keroh, di sini, hari ini, atas pertuduhan mendera anak teman lelakinya, tahun lalu.

edelfitri Allahuakbar.. kejamnya anak, sanggup buat gitu kat ibu sendiri. Semoga mendapat balasan yang setimpal. Dah sampai masa utk gubal akta bg kesalahan menagih dadah ni. Utk kesalahan pertama dan kedua mungkin boleh diberi peluang masuk rehab. Utk kesalahan seterus nya patut kena hukum mati mandatori dah. Bazir duit je bela biawak hidup ni kalau takde rasa kesedaran nak berubah.

Allhuakhbar.... Minta jauh benda macam ni daripada keluargaku. Assalam saya nak jual semula arena ni sebab belum ada yang sudi beli lagi . Saya nak jual rm200 je untuk semua ni . Saya akn hantar sampai depan rumah . Tolong urgent sgt nak pakai duit untuk bli kperluan anak2 yang dah hbis langsung . Harap terjual harini tq

avocadaely Mesti pasal dadah tu. Haha kan aku dah agak. Mesti ada yg ungkit Kes budak kat kuang tu. 'Drug addicts don't harm others' Ini yg kata no harm other people Apa lagi crowdfunding lah..

Padah bercinta dengan lelaki baran | Harian MetroTumpat Hanya kerana enggan membelikan teman lelaki makanan dan rokok menyebabkan seorang wanita dipukul dengan topi keledar serta dicakar pada muka di sebuah kampung, di sini, semalam. Ingat! lelaki baran memang tak guna.

JamalThaRebel tashny ni taknak crowdfund ke ? Aritu beria sangat nak bail out penagih. Ingat senang ke rehab matpet buas macam ni? Kaki dadah ni memang patut kene gantung trus seinbaik Pukimak punya taik dadah anjing babi otak mmg dah penoh dgn taik dadah kau penggal kepala mak kau mcm kau sembelih ayam je kau buat sial punya manusia

Dah pesan banyak kali, jangan sekali kali main sejuk. Ini barang mmg bangsat! Selangor lagi. Bnyak masalah la selangor Penagih laa nii 🤦🏻‍♀️ 😨 Mohon yang crowdfund kes curi masjid tu tengok kes ni skali Kalu dh hisap dadah kepala bukan betul Bahayanya dadah. Jauhi dadah dan jangan cuba walau sekali pun Allahuakbar😭

© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd. A part of Media Prima Group.