Jumpa saya jika tak faham ratifikasi ICERD, kata Mujahid

  • 📰 fmtoday
  • ⏱ Reading Time:
  • 1 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 4%
  • Publisher: 72%

Malaysia Headlines News

Malaysia Latest News,Malaysia Headlines

'Apa yang ditularkan secara tidak bertanggungjawab itu fitnah yang boleh timbulkan masalah perkauman. Amat berbahaya jika salah faham ini ditularkan secara berterusan kerana ia melibatkan perpaduan kaum dan agama,'

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 5. in MY

Malaysia Latest News, Malaysia Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Jho Low masih minta imuniti, hubungi pegawai Daim minggu lalu | The Malaysian InsightPengerusi Majlis Penasihat Kerajaan berkata Jho Low masih cuba minta macam-macam, mahu jumpa perdana menteri.
Source: msianinsight - 🏆 8. / 63 Read more »

Ada menteri takut jumpa media, penjawat awam, kata PM | The Malaysian InsightMalah terdapat menteri yang enggan bertemu wakil sektor swasta sehingga wakil tersebut mengadu kepadanya. Buang menteri2 yang tak bersesuaian Lol? Sack these ministers especially the non performing ones. Don’t forget to sack the silo and piece meal education minister too! He is one of the top non performing beside the women who doesn’t protect women and children!
Source: msianinsight - 🏆 8. / 63 Read more »

Jawatankuasa hak perokok desak menteri jumpa, bincangJawatankuasa berkata larangan merokok di tempat makan tertentu tidak munasabah kerana kerajaan masih mengutip cukai daripada industri tembakau dan rokok. bukan ban smoking for good... just banning smoking at eateries. Cant u draw the line? Tak beli, maka takda lah kutip cukai. See? Ko org ni bangang ke bodoh, cukai mesti dikutip krn ada penggunaan tp skrg kerajaan hya larang ditmpt awam shj bkn total ban.
Source: fmtoday - 🏆 5. / 72 Read more »

Mereka tak faham intipati ICERD - MenteriKERESAHAN segelintir pihak berhubung Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) tercetus berikutan kegagalan mereka memahami inti pati cadangan perjanjian itu. Mereka bukan tak paham..tapi mereka sudah hilang kuasa..sudah malu bekas presiden umno dan presiden umno menghadapi berpuluh pertuduh jenayah rasuah, salah guna kuasa, penyelewengan pengubahan wang haram melibatka berbillion wang rakyat..hari ni bini kena dakwa lagi..mana maruah Ini ular, belit mmg pandai. Jgn percaya cakapnya. Klau dah xda masalah ICERD dgn perlembagaan sama dan sandaran buat apa nak ratifikasi lagi YB... ikut je Perlembagaan Persekutuan.. apa masalahnya... atau ada putar belit disitu TolakICERD
Source: hmetromy - 🏆 26. / 51 Read more »

Mujahid calls for halt to extreme assumptions of IcerdWe will not rush into this, and the Icerd agreement will not change the country’s entity, the minister pledges. Malaysian call for “stop of discriminations” of citizen of Malaysia!!! mujahidrawa chedetofficial Spoon feeding under affirmative policy pretext will make recipients feel entitled and stuns self-development efforts. State refuses to admit that the policy was a success but sense of entitlement and greed is continuing it. Discrimination is indeed embedded in the constitution. It was made to help a people and was not supposed to oppress another people. So be it. Don't sign if you are not going to adhere to the spirit of the agreement. Let's not become a banana republic. Enough. Let's be better.
Source: malaysiakini - 🏆 20. / 51 Read more »

Mujahid meets with Islamic NGOs, lawyers, academicians to discuss IcerdMeeting adheres to PM's stand on consulting all stakeholders before ratifying anti-racial discrimination treaty, says minister. Habis lah melayu.. pandai dap nih lantik mujahat..
Source: malaysiakini - 🏆 20. / 51 Read more »

Mujahid: Islamic NGOs, Suhakam agree not to let ICERD affect Constitution | Malay MailKUALA LUMPUR, Nov 8 — The discussion between Islamic non-governmental organisations (NGOs), Human Rights Commission of Malaysia (Suhakam) and other stakeholders on the International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination (ICERD) have reached one conclusion, that is... What is the meaning when you sign and put condition which is against the human rights. mujahidrawa Don't sign it if you don't mean it. Don't make Malaysia a banana republic. Enough. Let's be better... We are against ICERD totally
Source: malaymail - 🏆 1. / 86 Read more »

Jangan buat andaian melampau tentang ICERD, kata Mujahid | The Malaysian InsightKerajaan juga tidak tergesa-gesa berhubung rundingan berkenaan dan akan meneliti terlebih dahulu perkara tersebut dengan lebih terperinci. LEBAI MEMANG SUKA BUAT ANDAIAN..itu sebab nak bayar gaji pun kena minta sedekah.. mujahidrawa tugas menteri agama mempertahankan kedaulatan agama,bukan mempertahankan pengedar kitab bible di sekolah pulau pinang. Lagi satu, tolong jangan jadi menteri yg suka mengelirukan. Apa tujuan sebenarnya membela dap bbanding agama & bangsa sendiri don't misread and twist the facts in ICERD
Source: msianinsight - 🏆 8. / 63 Read more »

Stop making extreme assumptions over ICERD, says Mujahid | Malay MailKEPALA BATAS, Nov 6 — The community has been advised to stop making extreme assumptions over Malaysia’s intention to ratify the International Convention on Elimination of All Forms of Racial Discrimination (ICERD) that can lead to negative perceptions on racial interactions in the country.... Die omputih, apa kisah... saje pkai mask muka jawa-banting mujahidrawa My humble opinion, we shld not only advice d NGO frm propagating Christianity but take stern warning action as per constitution provision tht is ‘rule of law’, protect what is right n not discriminating others or else be seen as weak; that’s wld cause trust deficit.
Source: malaymail - 🏆 1. / 86 Read more »

Stop making extreme assumptions over ICERD: MujahidKEPALA BATAS: The community has been advised to stop making extreme assumptions over Malaysia's intention to ratify the International Convention on Elimination Who will worry about anti discrimination? Rakyat not stupid tankengliang Deyyy thambiii... moorthy says come this January this matter will be discussed but now u say the gov is not in a hurry. Kepala cibai. Mana satu nak percaya?
Source: theSundaily - 🏆 25. / 51 Read more »