Najib Razak, Hartal Doktor Kontrak

Najib Razak, Hartal Doktor Kontrak

Jangan mogok ketika sistem kesihatan kritikal, kata Najib kepada doktor kontrak | The Malaysian Insight

Jangan mogok ketika sistem kesihatan kritikal, kata Najib kepada doktor kontrak

24/7/2021 12:59:00 PM

Jangan mogok ketika sistem kesihatan kritikal, kata Najib kepada doktor kontrak

Sekarang bukan masa sesuai untuk mogok kerana negara kini sedang sibuk memerangi pandemik Covid-19, kata bekas perdana menteri itu.

Salin URLSekarang bukan masa sesuai untuk mogok kerana negara kini sedang sibuk memerangi pandemik Covid-19, kata bekas perdana menteri Najib Razak. – Gambar fail The Malaysian Insight, 24 Julai, 2021.PERTIMBANGKAN semula rancangan untuk mogok kerana sistem kesihatan Malaysia kini berada pada tahap kritikal, kata bekas perdana menteri Najib Razak kepada doktor kontrak.

Wan Besi dalang lolos | Harian Metro 'Terima kasih, hanya Allah dapat balas jasa rakyat Malaysia' | Harian Metro YOURSAY | No room for Nga in Keluarga Malaysia

Ahli Parlimen Pekan itu berkata walaupun beliau bersimpati dengan keadaan doktor kontrak, namun ini bukan masa sesuai untuk membuat mogok memandangkan negara kini sedang memerangi pandemik Covid-19. Read more: TheMalaysianInsight »

First batch of tourists arrives in Langkawi under travel bubble

LANGKAWI: Malaysia Airlines flight MH1432, carrying the first batch of fully-vaccinated tourists from Kuala Lumpur, landed safely at Langkawi International Airport here at about 10.40am on Thursday (Sept 16).

kalau x nak diorang mogok, dengar apa yg dia org demand! Duit utk byr JAKOM, timb PM baru, duta timur tengah ada pulak Biarlah dia kerja tengah mati ko org tak heran pun... Itu hak mereka Masalah bermula juga sejak bossku Polisi ni mula masa zaman BN kan? Bila tak kritikal, apa gunanya mogok? Tunggu sack?

SKMM ingatkan orang ramai jangan terpedaya gimik jualan murah di Internet | The Malaysian InsightKebanyakan produk yang dijual adalah daripada laman sesawang atau aplikasi tidak berdaftar.

Bicara sita aset Najib, 17 lain ditangguh 30 Ogos | The Malaysian InsightTimbalan pendakwa raya berkata terdapat perkembangan terbaharu dengan beberapa surat yang memerlukan masa untuk diteliti.

1MDB forfeiture trial against Najib, 17 others postponed to August 30 | The Malaysian InsightProsecution cites new developments with several letters received, needs more time to look at them.

‘Ingat sabda Rasulullah, jangan saling membenci, dengki, bermusuhan’ - Utusan DigitalUMnasional titah SultanSelangor selangor 'Jadilah kamu sebagai hamba-hamba Allah yang bersaudara. Tidak halal bagi seorang Muslim tidak bertegur saudaranya lebih daripada tiga hari'.

Jangan putus asa cari ikhtiar tamatkan pandemik Covid-19 - PM - Utusan DigitalUMnasional muhyiddin zikir covid Beliau berkata, sebagai insan beriman harus meyakini wabak itu adalah ujian Allah kepada manusia, maka apa yang dianjurkan Islam ialah agar bersabar dan reda dan tidak berputus asa dalam mencari ikhtiar penyelesaian…

Jangan putus asa, ikhtiar cari penyelesaian - PM | Harian MetroKuala Lumpur: Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta rakyat untuk bersama-sama bermuhasabah di atas ujian pandemik Covid-19 yang melanda negara ketika ini. Kau tu muhasabah diri sendiri lah. Undur jelah Kami putus asa dengan kerajaan sahaja...