Isu Daniel: Hukuman diganti dengan khidmat masyarakat | Harian Metro

#ShahAlam Mahkamah Tinggi mengenepikan hukuman penjara 10 hari dan denda RM4,000 terhadap remaja yang dimandikan seperti jenazah, atas kesalahan cubaan mencuri tabung masjid

17/1/2022 9:11:00 AM

ShahAlam Mahkamah Tinggi mengenepikan hukuman penjara 10 hari dan denda RM4,000 terhadap remaja yang dimandikan seperti jenazah, atas kesalahan cubaan mencuri tabung masjid

Shah Alam: Mahkamah Tinggi di sini, hari ini, mengenepikan hukuman penjara 10 hari dan denda RM4,000 terhadap remaja yang dimandikan seperti jenazah, atas kesalahan cubaan mencuri tabung masjid di Kuang, Rawang minggu lalu.

Read more: Harian Metro »

Concern over sudden spike in cases

PETALING JAYA: Parents are ­worried over the sudden spike in the hand, foot, and mouth disease (HFMD) among schoolchildren, coupled with the increase in dengue cases. Read more >>

Lemahnya hukuman...macam mana nak cegah yg lain Dari melakukan jenayah Dan dadah.. Lemah..mudah tergugat dari 9-17 Januari dia dah kena jail 9 hari dah pun... skrg dah kena tambah khidmat masyarakat 120 jam selama 6 bulan... erm cmne ni? kalau dia hisap dadah lagi, tak tahu lah nak cakap apa. dah berbuih org kata. Jgn sampai ada membunuh tu je.

Patutnya masyarakat boleh saman sipenagih dadah yang membahayakan dan menakutkan masyarakat. Bior duduk dalam penjara sampai kiamat

© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd. A part of Media Prima Group.