Individu tak lengkap vaksinasi dilarang ke Pantai Bagan Lalang | Harian Metro

#Sepang Individu yang tidak lengkap vaksinasi dilarang mengunjungi pantai peranginan Bagan Lalang

25/9/2021 11:46:00 AM

Sepang Individu yang tidak lengkap vaksinasi dilarang mengunjungi pantai peranginan Bagan Lalang

Sepang: Individu yang tidak lengkap vaksinasi dilarang mengunjungi pantai peranginan Bagan Lalang di sini dan bakal berhadapan tindakan kompaun.

Read more: Harian Metro »

Dirty factories: Two Penang food manufacturers shut down for two weeks

BUTTERWORTH: A tofu factory and a shrimp paste manufacturer have been ordered to close down for two weeks due to unhygienic conditions at their factories.

antivax sila mereput 😆😆😆 fakta bangang sudah tular, disebabkan KKM menipu manipulasi data kes +ve harian dgn menunjuk org yg belum ambil imunisasi Covid19 lebih ramai +ve. Syok woah 😁 kena tipu fakta, diskriminasi hak topik utama PBT putus rantaian MELARANG INDIVIDU TIADA VAKSINASI kesana kesini jalan masuk ke Pantai tu yang sepatutnya buat SJR....baru ada akal siapa yang nak bersuka-suki tu

Penguatkuasaan arahan ini yang penting. Nanti PATI pun boleh masuk 😀 Buat operasi org merokok kat pantai tu jugak .,. Stress aku tgk , dahla busuk bau rokok DGHisham Yess! Alhamdulillah..sesak sgt pantai tu.. meanwhile at other country. why we can’t live like them. Malas eh Masalahnya, ada kah petugas yang akan check setiap seorang? Atau randomly check?

Lalu je tadi, seram nak turun, semua habis terbang mask entah kemana, dgn camping khemah rapat2 Dah 2 dose tapi tak rasa nak pi pun. Just remember, kita tak menang lagi.

82.5 peratus populasi dewasa lengkap vaksinasi | Harian MetroKualalumpur Berdasarkan perincian yang dikongsi menerusi portal COVIDNOW hari ini, KKM memaklumkan sebanyak 93.6 peratus atau 21,903,061 individu daripada populasi dewasa telah menerima sekurang-kurangnya satu dos suntikan vaksin. X payah bangga selagi belum capai 100%. Ni masih dikira sembang Tak lama dah tu

tggu tahun depan 2022 bagi semua org dah keja sepenuhnya dgn semuaa pelancongan kembali bukak penuh..dgn ada duit sikit baru lah boleh Cuti2 malaysia.. Mampus frontliner mau cek semua tempat Pantai penuh sesak.. buat kuato… berapa ramai boleh hadir… Dstang bagan jgn lupa roger i k. Iols duduk sini Mohon jangan kotorkan pantai kita. Jangan bersikap lepas bontot korang satu family sahaja. Orang lain pun nak datang mandi juga.

alhamdulillah saya dah 2 dose..tapi saya tak tau nk pergi mana..sebab duit dlm akaun pun takde, nak bawa anak2 jalan pun kena bawa duit....jadi kami pilih masih berada di rumah Dh dua tiga kali pergi. Tak pernah lg kena cek dh vaksin ke belum. 😒

Empat individu positif Covid-19 dilarang masuk Langkawi | Harian MetroAlor Setar: Empat individu termasuk suami isteri yang menyertai gelembung pelancongan ke Langkawi tidak dibenarkan menaiki feri di Terminal Feri Kuala Kedah semalam, selepas dikesan positif Covid-19. Saringan & SOP Ketat... itu terbaik menuju Era Endemik. Kita bebas ke sana...ke sini... tapi melalui saringan+SOP yang konsisten ketat. Itu baru betul.... terbaik Keluarga Malaysia !

PM beri bayangan rentas negeri dalam beberapa minggu lagi | The Malaysian InsightIsmail Sabri berkata 90 peratus populasi dewasa lengkap vaksinasi dapat dicapai tidak lama lagi.

Pengasuh hempas bayi ke lantai kerana tak henti menangis | Harian MetroIpoh Polis menahan seorang pengasuh selepas disyaki mendera dan cuba membunuh bayi lelaki berusia tujuh bulan di sebuah rumah di Taman Desa Pelancongan di sini, hari ini. Jahat!!!!!

Malaysia, Singapura akan iktiraf sijil vaksinasi | Harian MetroPagoh Kerajaan Malaysia dan Singapura akan mengiktiraf sijil vaksinasi masing-masing bagi memudahkan pergerakan sempadan kedua-kedua negara dalam tempoh terdekat.

23,703 remaja berusia 12 hingga 17 tahun sudah terima dos lengkap vaksin Covid-19 | Harian MetroKuala Lumpur: Seramai 23,703 remaja berusia 12 hingga 17 tahun atau bersamaan 0.8 peratus daripada jumlah keseluruhan sudah menerima dos lengkap vaksinasi Covid-19 setakat jam 6.30 pagi tadi.