Harimau Malaya sedia beri tentangan kepada Thailand - Utusan Digital

Harimau Malaya sedia beri tentangan kepada Thailand

14/6/2021 7:40:00 PM

Momentum itu dikatakan perlu dikekalkan menjelang perlawanan menentang skuad Gajah Perang, walaupun tanpa pemain naturalisasi, La’Vere Corbin-Ong

Harimau Malaya sedia beri tentangan kepada Thailand

Momentum itu dikatakan perlu dikekalkan menjelang perlawanan menentang skuad Gajah Perang, walaupun tanpa pemain naturalisasi, La’Vere Corbin-Ong akibat digantung satu perlawanan selepas dilayangkan dua kad kuning.Menurut pemain pertahanan skuad kebangsaan, Muhammad Syahmi Safari, pertembungan di Stadium Al Maktoum di Dubai, UAE itu menyaksikan nasib tidak menyebelahi pasukan negara yang sudahpun bermain dengan baik.

Dr Noor Hisham dulu dipuji, kini dikeji kerana tutup Parlimen | The Malaysian Insight Mesej palsu mayat pesakit Covid-19 hidup ketika mahu dikebumikan | Harian Metro YOURSAY | ‘Whichever way the dice fall, the losers are the people’

“Kita kena lebih berdisiplin dengan taktikal permainan jurulatih dan juga permainan individu, sebab apa yang kita tengok ketika lawan Vietnam kita sudah bagi permainan terbaik, kita melakukan serangan. Kita tengok Vietnam pun gol menerusi set ‘pieces’ sepakan penjuru dan sepakan penalti.

“Rezeki memang tidak menyebelahi pasukan Malaysia, mungkin usaha kita itu tidak berapa cukup kalau kita lihat daripada sudut rezeki, mungkin kita kena lebihkan usaha dan insya-Allah rezeki itu akan sampai,” katanya pada sidang akhbar malam tadi.Tambah Muhammad Syahmi, walaupun tanpa pemain utama, beliau sebaliknya bersedia apabila diberi peluang oleh Jurulatih, Tan Cheng Hoe untuk beraksi walaupun dalam perlawanan sebelum ini beliau sekadar memanaskan bangku simpanan. headtopics.com

Prestasinya wajar dipertimbang berdasarkan rekod baik ketika berdepan Thailand sebelum ini dan pernah menghasilkan gol yang membantu Malaysia mengatasi negara jiran itu pada separuh akhir Piala AFF 2018 di Bangkok.Bagaimanapun, beliau sendiri mengakui prestasi terkininya tidak begitu memberangsangkan berbanding dua tahun lepas.

Perkara itu terjadi akibat beliau tidak berjaya mengekalkan kedudukan dalam skuad kebangsaan, namun beliau bersikap positif dan optimis untuk bangkit dengan aksi meyakinkan jika diberi peluang nanti. Read more: Utusan Online »

Heartbreak for Zii Jia as Chen Long marches to Olympics quarter-finals

PETALING JAYA: Chen Long broke Malaysian hearts once again.

Bab ckp bsr msk dh ngan nama harimau tp bab main mcm kucing betina Semoga kita beroleh kemenangan

Harimau Malaya lawan Thailand tanpa tiga pemain utama - Utusan DigitalBagaimanapun, beliau masih menaruh keyakinan kepada pemain lain untuk menunjukkan prestasi yang baik apabila diturunkan.

Gaya baharu Harimau Malaya - Utusan DigitalHarimau Malaya akan tampil dengan kesebelasan utama baharu bagi aksi menentang Thailand. Ya’juj and Ma’juj (Gog and Magog) are inside a big cave, that leads underneath the earth. They would travel outside it through an opening. Zulqarnain AS had built a wall on this opening trapping them inside. This vision is from a dream of Muhammad Qasim.

TMJ minat ambil alih Harimau Malaya - Utusan DigitalTakkan ganti Tan Cheng Hoe, mungkin pengurus pasukan? 😳 Bagus. Kene lebih ramai org yg berani, layak & bijak kedepan. FAM bubar ajelah dh mengarut n bnyk tahi politik. Jika itu yang terbaik apa salah nya! terusberjuang.

Wan Kuzain sedia sertai Harimau Malaya | Harian Metrobolatime kualalumpur Pemain Malaysia yang berpangkalan di Amerika Syarikat, Wan Kuzain Wan Kamal muncul pemain baru yang menyatakan minat untuk menyertai skuad Harimau Malaya selepas ini. Ni adik wan fayshal kan? Dulu kata nak main usa ? Hm maybe pintu hari dah terbuka Callup

TMJ tawar diri kendali Harimau MalayaPemilik JDT itu berkata, beliau akan sediakan fasiliti latihan dan jurulatih terbaik serta tidak menjanjikan kejayaan segera tetapi memberi jaminan peningkatan skuad kebangsaan. FMTNews TMJ Saya resign tak suka jersey 01 😅 Bukan ke dulu...? Takpelah...

Harimau Malaya lawan Thailand tanpa tiga pemain utama - Utusan DigitalBagaimanapun, beliau masih menaruh keyakinan kepada pemain lain untuk menunjukkan prestasi yang baik apabila diturunkan.