Harga telur ayam dijangka turun Februari

Harga telur ayam dijangka turun Februari

17/1/2022 3:24:00 AM

Harga telur ayam dijangka turun Februari

Harga telur ayam dijangka turun Februari

Privacy OverviewThis website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

Read more: Utusan Malaysia »

Money given to Zahid was a political donation, no corruption involved, witness tells court

SHAH ALAM: High Court here was told that the money given by Ultra Kirana Sdn Bhd (UKSB) to former Deputy Prime Minister Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamid was a political donation and not for corrupt purposes. Read more >>

Telur engkau BUSUK Tu baru telur,kena tggu februari 😆😆😆.. belum yg lain.. ada lagi ke org baca utusan ni. utusan ni banyak sembang je Semua barang sama saja ada masa turun dia turun masa naik dia naik lupa daratan maka pemantauan kena kerap bukan masa barang naik baru nak turun padang lepas tu melompat tak tentu hala wallahhualam

Issue dia bukan turun, Tapi macamana nak kawal harga.nie nak puasa dan raya. Pening dapat menteri tak ada nasa depan jangan tipu n spin rakyat lagi sebab rakyat dah tahu siapa kamu kita manusia tak selalu nya makan telor aja broo harga yg lain bagaimana tu turun sebab raya cina aja minyak sawit yg malaysia punya kenapa naik selalu

Bkn telur ayam...telur die yg turun... kalai xturun, menteri berani turun dr kerusi? (letak jawatan) SavedOneClick pls Alah ‘dijangka’ je pun, tak tentu confirm lagi tu

Jangan naikkan harga asam pedasKekal kualiti, harga berpatutan, itu yang terbaik

Kepala butoh la penipu bangsat!! Naik... naik... kerajaan kata stabil dan tak membebankan... tahun depan naik lagi... ulang lagi ayat terkawal.... naik dan naik lagi... rakyat dengar lagi... itulah resam kehidupan di Malaysia... Harga Telur ayam akan turun bersama kamu masa PRU 15 Tak bila lah nak stabil kot ayam yg senget

Nak PRU nanti turun la , lepas naik lg. Sembang........ Kencang..... Duk office goyang telor.... Gaji besau xfnction... haha teloq hang laaa Telor menetas sampai jadi ayam golek pun janji menteri ni tak boleh pakai Menteri bodoh... Kerajaan bangang... Zaman PH jngn kata telor ayam, ayam pun murahhhh...

Sambal lado telur puyuh petaiSambal lado telur puyuh petai

Mati je lah kau.. senang sgt buat keje.. hangin tu nak jaga rimau.. jaga ayam ngan telur ayam pun mcm sial.. puuuuui.. Maharaja lawak mega ada kosong lagi tak? Ayat 'dijangka'... Bukan 'pasti' turun 😂 30 Feb 2022 kut 🙊🙊 Post jek harga telur sini bila beli kat mana2 sampai Feb. Tgk turun ke tak Diamlah.

Lancau lu la K Baca boleh,percaya jangan

Lebih 80,000 telur penyu agar diselamatkan sejak 2016Lebih 80,000 telur penyu agar diselamatkan sejak 2016

Potong telur kau Bila dah kena balun 🤣🤣🤣 Februari baru nak trun ! Apa benda bodo Turun...geli hati....selalu janji...hr2 rakyat tunggu..yg baik....tapi selalunye byk hampa...yg sedap dan senang mereka yg duk atas...rakyat mcm aku...dh selalu kena tipu...mintak pun tak kan dpt..PRU15...biar dia jd pengajaran kpd sesiapa yg bongkak dgn rakyat bawahan

Biasa lah. Tiap2 Tahun Baru Cina barang2 naik dimana sahaja. Perhikmatan yg lain pun di tambah. Sudah jadi tradisi negara. IsmailSabri60 apa yang ahli kabinet KeluargaMalaysia69 anda buat. AlexNantaLinggi tidak tahu macam mana hendak jadi menteri dan sesuai jadi badut sarkas sahaja. Ini memalukan Malaysia serata dunia. Malaysia dilihat macam buat kerja main-main. KemaluanNegara KabinetKorup

Telor turun 1 sen konon² rakyat happy. Daging ayam naik 50sen tak nak cerita pula. teloq dia ja turun harga diri Tp harga makanan akhir berasaskan telur tak akan turun Minyak masak dlm peket dah hilang di Msia.

Inovasi sangkar ayam terapung selamatkan ternakanRekaan reban ayam terapung yang diinspirasikan daripada rumah rakit itu sekali gus dapat mengelak kerugian ribuan ringgit.

Baru telor punya harga..kalau benda lain mahu makan tahun..menteri banyak otak udang. Bkn blh pakaiii dia nih.... jap lagi kmeterian lain yg masuk campur. Sudheepritch janji capati.. naik 50’sen turun 5 sen maka itu pun dikira turun juga.. Lama juga bincang yer Kejahatan kerajaan pada rakyat semakin melampau

Harap la semua brg turun harga sedikit pun jadi la Kalau tqk turun import je banyak2 bior ada lambakan.. baru harga bole turun

Hanya 25 kes radang otot jantung dikesan selepas vaksinasi, kata Dr Noor Hisham | The Malaysian InsightDaripada 433,674 kemasukan ke 216 hospital bagi tempoh Februari hingga September 2021. I wish ministers and their puppets are the one getting all the side effects from covid19. You should walk the talk. If you want ur population to be vaccinated u set urself as example.

Jangan naikkan harga asam pedasKekal kualiti, harga berpatutan, itu yang terbaik

Close Privacy Overview This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience. Necessary Always Enabled Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information. Non-necessary Non-necessary Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.