Harga barang naik, rakyat tertekan - Utusan Digital

Harga barang naik, rakyat tertekan

23/10/2021 1:41:00 AM

Harga barang naik, rakyat tertekan

Harga barang naik, rakyat tertekan

Privacy OverviewThis website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.

First case of Omicron variant detected in Malaysia, says KJ Kes Omicron pertama dikesan di Malaysia | Harian Metro MOH: Omicron has reached Malaysia

NecessaryAlways EnabledNecessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessaryNon-necessary Read more: Utusan Online »

Malaysia-Indonesia MoU on foreign workers to be finalised in 2022, says Awang Hashim

KUALA LUMPUR: The memorandum of understanding (MoU) on the recruitment and protection of Indonesian domestic workers is expected to be finalised by early of next year, says Datuk Awang Hashim.

Of course! Takde org earning; guna duit EPF savings saje. What abt young adults yg masih belum kerja?!! No savings how to live Medical students just completed studies also need to work to survive; who want to give jobs?! Besides need to pay up medical school also, heh. Mana ada… aku ok je…. *sambil menatap tabung ayam diatas rak

Menteri malaysia asyik nak main politik jer, kerana mereka sudah hidup senang lenang, kesusahan rakyat apa mereka peduli,mulut jer berkata rakyat mesti diutamakan, banyak menteri berkelakuan SIAL Sbb yg di beri amanah tanggungjawab dok seronok hitung harta.. peduli apa dgn rakyat.. xpe, ada neraka khas utk korang.. berapa lama sgt pon hidup dlm dunia ni.. tunggguuuuuuuu..

Inilah konsep Keluarga Melayu Malaysia, naik harga menjadi pilihan pengundi Harga Makanan di gerai tepi jln,bakeri, kopitiam, cafe, kedai dan restoran naik mendadak tiada kisah Kerajaan Umno. Itu Menteri KPDNKK kasi tukar kpd perempuan krn lelaki tak kisah pasal kos sara hidup dan kos makanan Alfatihah untuk menteri rosolwahid11 dan salam takziah buat AlexNantaLinggi

Sembilan tahun harga getah tak naik - Utusan DigitalDengan harga getah sekerap hanya RM2.50 sekilogram, dia sering memikirkan apa yang hendak diberi makan anak isteri.

Jangan ambil kesempatan naik harga barang, makanan - Utusan Digital'Saya nasihatkan agar golongan peniaga di Perak tidak mencatut atau mengambil keuntungan berlebihan, menjual barang tidak berkualiti dan mengelirukan pengguna dengan maklumat iklan tidak lengkap,' katanya.

Chelsea bayar harga tinggi untuk menang - Utusan DigitalLukaku dan Werner bakal terlepas beberapa perlawanan selepas dikeluarkan pada babak pertama akibat kecederaan ketika Chelsea membenam Malmo 4-0.

Covid-19: Eropah sahaja rekod peningkatan kes pada minggu lalu - Utusan DigitalCovid-19: Eropah sahaja rekod peningkatan kes pada minggu lalu

Pertembungan empat penjuru di Sungai Udang? - Utusan DigitalSelain BN, PN dan PH, beberapa pihak lain seperti veteran ATM juga dikatakan berminat bertanding, selain seorang atas tiket Bebas. 4 penjuru ke Atau 6 penjuru ke Apanak kesah😃😃 Yg perlu dikesahkan mrka ni adalah kaki2 pemecah belah perpaduan org MELAYU. Sepatutnya melayu yg sedikit tu bersatulah utk memperjuangkan nasib mrka BUKANNYA utk memperjuangkan cita2 org yg nak jadi YB😂😂

Selamatkan Kampung Melayu Bukit Tarek - Utusan DigitalSelamatkan Kampung Melayu Bukit Tarek