Perdana Menteri, Bebas, Ismail Sabri, Solat Jumaat, Rtm, Ismail Sabri Yaakob, Penceramah Bebas, Masjid Putrajaya, Masjid Besi, Sudir

Perdana Menteri, Bebas

'Contoh terbaik pemimpin negara' | Harian Metro

Kuala Lumpur: Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang menunaikan solat Jumaat di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya, hari ini tular di media sosial.

15/10/2021 3:47:00 PM

KualaLumpur: Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang menunaikan solat Jumaat di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya, hari ini tular di media sosial.

Kuala Lumpur: Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob yang menunaikan solat Jumaat di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya, hari ini tular di media sosial.

Read more: Harian Metro »

PM: Efforts to contain Covid-19 starting to bear fruit

KUALA LUMPUR: The focus of the government to curb the spread of Covid-19 pandemic is beginning to see its benefits as a result of the cooperation of all parties as well as the implementation of effective strategies, says Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

I am not impressed drsyasyafickry 😅😅 J.A.K.U.N Hahaha Doa yg baik2 Alhamdulilah. Semoga Allah berkati kehidupan PM dam tinggikan darjat beliau. belah lahh benda normal pun nak kagum. kesian berjiwa hamba. Ph yg menang bukan bn yg menang nak jadi pm tu, dulu masa pembangkang dia jaja isu perkauman dan th difitnah mcmana boleh dikatakan pemimpin terbaik

Dlam kaedah Islam, definisi pemimpin `terbaik' dtang dari susur galur yg jelas, mendaki jawatan itu bukan dgn jalan syubahat,tidak sekongkol dn salah guna kuasa dn jawatan kpd kroni2..Jgn salah guna perkataan `terbaik' dengan skeping gambar.... Rentas negeri awak dah luluskan.. Bila agaknya rapatkan saf solat awak boleh luluskan? Susah yea....

Skuad negara kena 'smash' dengan Jepun | Harian MetroKuala Lumpur: Skuad Piala Thomas negara menamatkan aksi peringkat Kumpulan D sebagai naib juara selepas tumpas 1-4 kepada juara 2014, Jepun sebentar tadi.

geli la butoh pak ampa!!..aku pkui kot satgi!!! Heheheh..gimik PRU,dlu bc doa dh kata 1st pm pandai bc doa.. Normal la p solat jumaat....... Hbs selama ni korang xpenah nmpk PM p solat jumaat atau pn korg baru blh masuk masjid? Mudah betul terpengaruh dgn hanya sekeping gambar Aceceh PR bullshit Bangang Bersangko yg baik2 lg bagus! Ràmbut Samo hitam hati lain2!!

Itu tg jwb dia dgn Allah.

Perayauan antarabangsa 5G Maxis di tiga negara Asean | Harian MetroKuala Lumpur: Maxis Berhad (Maxis) menjadi syarikat telekomunikasi pertama menyediakan perkhidmatan perayauan antarabangsa 5G kepada pelanggan di Singapura, Thailand dan Indonesia.

Alhamdulilah Tanpa kawalan keselamatan tu tidak rasanya, ada je PDRM menyamar kat situ tu.. x kan nk lepas macam tu je... tanpa protokol tu bleh caya... Duk depan kena keji, duk blakang pun kena keji…kalau dah tak suka semoga kita semua terhindar dari dosa menghina, mengeji, buruk/salah sangka, fitnah...

Jangan lupa. Dulu LKY pakai songkok sebelum jajah SG. Melayu Tu la perangai dia. Mudah sangat kene tipu. Bila nak berubah tak. Mcm2 cybertrooper punya Komen tak kena. Bagusla tu, itupun kena kutuk. Teruk la korang semua ni Siapa lah pm & ahli politik ni tanpa rakyat yg mengundi… mrk bekerja utk rakyat bukan membesarkan diri & membuat kekayaan..

Dah dia org islam dia solat la lain la dia kapir tu baru boleh kau nak up up kan dia sikit pebendalah penjilat ni Harian metro tkde keje. Pm terbaik konon yg kita mau 24 jam merendah diri dgn Allah sampai takut nak buat perkara keji... Rasuah masih berleluasa, wahai pemimpin tertinggi negara, ini tggjawab pemimpin...

Kerajaan pertimbang buka sempadan negara secara selamat | Harian MetroKuala Lumpur: Kerajaan sedang mempertimbangkan membuka sempadan negara secara selamat, dengan membenarkan pelawat asing dari negara tertentu yang lengkap divaksin untuk memasuki negara ini tanpa perlu menjalani kuarantin wajib, berikutan perkembangan positif indikator Covid-19. Muhammad Qasim telah melihat bahawa menjelang akhir zaman, banyak perang akan dikenakan terhadap Islam dan umatnya, serta banyak orang akan berputus asa. Mimpi Muhammad Qasim menunjukkan bahawa dia adalah Imam Al-Mahdi yang dinanti-nantikan umat Islam.

Harian Metro has been bought Haha! ‘Contoh terbaik’? Contoh apa, lepaskan kawan dari tuduhan rasuah? Fuuuyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooo PM solat Jumaatttttttttttttt fuuyyyyyyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Gimik picisan. Penat bodo jadi org malaysia ni. Buat benda betul kene kutuk, buat benda salah lagi kene kutuk. Kang buat bodoh kang pon kene kutuk. Macam mana nak hidup ni. Mmg susah utk kita puaskan hati semua org. Aku salute siapa yg berani jadi perdana menteri.

Org Islam menunaikan tanggungjawabnya...tu pun nk viral ke? 'Perdana Menteri solat Jumaat' Dia tak semayang ka sebelom jadi PM? Lepas tu masuk office buat kerja haram. Apa kes? Rasuah sana sini, beli org sana sini, sokong penyamun sana sini, tindas rakyat sana sini. Perghhh padu punya gimik metro ooiiii

mY r3AçTîøÑ see this artikel NotMyPM sembahyang tu memang terbaik 👍 tapi pimpinan bawah dia rosak semua 👎 jom flashback apa yang dia buat masa pilihanrayasabah2020 dulu 🗿 kabinet banyak tapi tak berfungsi langsung 🤦🏼‍♂️

SPRM buka kertas siasatan dana MITRA | Harian MetroKualaLumpur: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membuka kertas siasatan berhubung isu dana Unit Transformasi Masyarakat India Malaysia (MITRA).

apa yg peliknye.setakat menteri gi sembhyg tanpa escort,gitu. Mesti cai peeh kencing bersepah!!! Berita lawak Perdana menteri kau solat jumaat? Dia pernah baca doa dalam tv tak? Haaa!! Tak pernah?!!! Huh lemahhh!!!!! Tapi tak pernah baca doa depan tv macam abah. Lemah! Buat pun salah,tak buat pun salah...kaki komplen mmg macam tu kot!

Kagum bodek jangan tak bodek janji masyuk... wartawan pembodek takder isu camtulah... Hari tu org komplen org politik special lane masuk masjid. Now bila depa macam marhaen mesti ada org kutuk juga.. Hmm.. better tak payah semayang Jumaat ja lah.. Hishhh.. Gimik politik

Apabila harta menjadi Tuhan | Harian MetroHarta adalah ujian yang besar kepada manusia sama ada menjurus kepada ganjaran pahala atau membawa kepada fitnah berterusan kepada manusia. Keperluan kepada kehidupan yang sejahtera mendorong seseorang berusaha dengan lebih gigih iaitu mengumpul harta. Namun, di sebalik kegigihan tersebut, harta akan membawa kesan yang besar kepada ketakwaan dan keimanan kepada Allah SWT.

Hasil kajian kini, ahli politik buat apa pun sukar rakyat nk pecaya. Normal standard procedure wayang Dalam ugama dia, mana ada solat jemaah bersosial distancing? Betul ke Tuhan dia akan terima solat macam ni? Dah lebih 90% vaksinasi pun solat berjemaah jarak2 lagi...apa lagi yg x yakinnya? Dh nk PRU la kot

nak bodek melayu senang jer... Next week cer baca doa covid atau doa makan.. Mesti ramai melayu kagum ..

Guru menang kes tuntutan sivil kereta perisai Gempita ATM rempuh keretanya [METROTV] | Harian MetroTiga artikel pilihan pembaca HM 1. Guru menang kes tuntutan sivil kereta perisai Gempita ATM rempuh keretanya [METROTV] 2. Punggung dipukul ketika joging 3. Angkara lebah, bibir Harris Anuar bengkak teruk Lebah ke tebuan