'Cinta dan benci, itu lumrah' - Daiyan Trisha - Utusan Digital

  • 📰 UMonline
  • ⏱ Reading Time:
  • 52 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 24%
  • Publisher: 51%

Malaysia Headlines News

Malaysia Latest News,Malaysia Headlines

'Setakat ini saya okay sahaja. Kalau nak kata selesa dengan peminat lelaki, sama sahaja. Ramai juga peminat perempuan yang komen. Mereka memang selalu respon kepada gambar atau video yang dimuat naik.'

PERBUALAN kami bermula rancak. Walaupun tidak pernah bersua, gadis ini memang petah berbicara. Jelas dia mempunyai aura tersendiri, biarpun masih hijau namun ingat, sesiapa sahaja mampu menggegar dunia.

Apatah lagi, dia juga mengakui, sering kali menerima pesanan yang bukan-bukan. Itu mungkin lumrah. Sementelah bergelar selebriti media sosial, pasti ada sahaja kehadiran lelaki tak tahu malu. Namun Daiyan juga pasti tidak terlepas daripada menjadi sasaran haters. Tidak mungkin dia hanya dicintai, pasti ada juga yang membenci. Malah, penyanyi dan juga pelakon ini juga sedar dengan kehadiran mereka.

“Saya tidak terasa atau kecil hati walaupun diberhentikan. Saya hormat keputusan produksi MM36. Malah sejujurnya, saya perlu berterima kasih kepada mereka kerana memberi peluang untuk mengacara program besar seperti itu. Mengajukan pertanyaan itu, Daiyan tidak melatah. Jauh sekali melenting atau cuba mempertahan diri secara agresif. Dia menerima setiap kritikan asalkan untuk membina, bukan menjatuh dan menghina.

“Saya penat sebab putus cinta. Penat sebab duduk di rumah. Penat fikir, bila keadaan akan kembali normal. Penatlah semua itu. Penat yang penat. Saya tak tahu bagaimana Aliff yang huraikan itu.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 27. in MY

Malaysia Latest News, Malaysia Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Putus cinta, Daiyan Trisha jawab tentang Aedy Ashraf - Utusan Digital“Semua orang tahu Aedy dan saya berkawan rapat dan perkara itu berlaku sejak kami bersama-sama digandingkan dalam drama bersiri Projek Anchor SPM. '
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

'Penatlah!' - Daiyan Trisha | Harian MetroKuala Lumpur: “Saya rasa ia sesuatu yang lucu,” kata penyanyi dan pelakon, Daiyan Trisha ketika diminta mengulas mengenai tindakan netizen yang ‘menjodohkannya’ dengan pelakon, Aedy Ashraf. Lah..ni pun masuk berita daiyantrisha. Cari lelaki baik mcm CarlyeLaj😅 Ustaz kata 'penat dah cari jodoh, sbb asik jumpa yg bodoh'... Ada peluang ni haziqbrhm
Source: hmetromy - 🏆 26. / 51 Read more »

Remaja 20-an cuba terjun jejambat akibat putus cintaKerana putus cinta, seorang remaja didapati cuba bunuh diri dengan terjun dari atas sebuah jejambat Lebuhraya Koridor Guthrie berketinggian kira-kira 10 meter dekat simpang menghala ke Bukit Jelutong, Shah Alam, hari ini.
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

Cuba terjun jejambat kerana putus cinta | Harian MetroShah Alam: Putus cinta dipercayai menjadi punca seorang lelaki mahu terjun dari jejambat Bukit Jelutong di Lebuhraya Guthrie dekat sini, pagi tadi. Putus cinta je pun...orang lain putus makanan boleh survive
Source: hmetromy - 🏆 26. / 51 Read more »

Putus cinta, Daiyan Trisha jawab tentang Aedy Ashraf - Utusan Digital“Semua orang tahu Aedy dan saya berkawan rapat dan perkara itu berlaku sejak kami bersama-sama digandingkan dalam drama bersiri Projek Anchor SPM. '
Source: UMonline - 🏆 27. / 51 Read more »

'Penatlah!' - Daiyan Trisha | Harian MetroKuala Lumpur: “Saya rasa ia sesuatu yang lucu,” kata penyanyi dan pelakon, Daiyan Trisha ketika diminta mengulas mengenai tindakan netizen yang ‘menjodohkannya’ dengan pelakon, Aedy Ashraf. Lah..ni pun masuk berita daiyantrisha. Cari lelaki baik mcm CarlyeLaj😅 Ustaz kata 'penat dah cari jodoh, sbb asik jumpa yg bodoh'... Ada peluang ni haziqbrhm
Source: hmetromy - 🏆 26. / 51 Read more »