Sop, Ab Rauf Yusoh

Sop, Ab Rauf Yusoh

BN minta Putrajaya semak semula SOP pilihan raya | The Malaysian Insight

BN minta Putrajaya semak semula SOP pilihan raya

27/10/2021 7:31:00 PM

BN minta Putrajaya semak semula SOP pilihan raya

Parti itu meminta kerajaan membenarkan aktiviti kempen dengan syarat lebih longgar.

Salin URLBARISAN Nasional (BN) akan merayu kepada Putrajaya untuk menyemak semula larangan perhimpunan dan prosedur operasi standard (SOP) yang ketat pada pilihan raya negeri Melaka, kata bekas speaker negeri Ab Rauf Yusoh hari ini.Menurutnya tidak masuk akal untuk tidak membenarkan aktiviti kempen secara fizikal sedangkan semua aktiviti lain dibenarkan dan sekatan dilonggarkan.

Kepong MP: Why does PM need three advisers costing RM150,000 a month? | Malay Mail Anwar most qualified to lead opposition - Batu MP Ministry to promote wood carving in govt office premises Read more: TheMalaysianInsight »

Any decision to ground Hawk 108 fighter jets to be determined by Armed Forces, RMAF chiefs, says Hishammuddin

MELAKA: Any decision to ground the use of Hawk 108 air fighter jets following the aircraft crash in Penang will be determined by the Armed Forces and Royal Malaysian Air Force (RMAF) chiefs, says Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

Apa punyai bodoh dan bebal la Umno ni. Kau nk menang PRN Melaka, tapi keselamatan rakyat pun kau takde hati nak jaga. Kau sibuk nk rebut kuasa, smpi bahaya penyebaran Covid pun kau langsung tak amik peduli.

BN to ask Putrajaya to review ban on gatherings in Malacca | The Malaysian InsightState Umno liaison chief says the government should come up with new election standard operating procedures. I hope this photo is old 'cos KJ said his unhealthy peers. should mask up. Hahaahahahahaha.But is OK. His unhealthy 'peers' would get 1st class treatment. It’s your government after all..🙄🙄 Ab Rauf gonna “carpet rasuah” his way through with this request.

BN lancar jentera PRN Melaka di ibu negara - Utusan DigitalPelancaran Jentera BN di WTCKL pada Rabu pukul 8 malam. Untuk PRN Melaka tidak dibuat di Melaka kerana SOP . ini poyo…lambang barisanasional ni mcm tak kena je…rasanya ada berat sebelah tu…ehh…mmg dr dulu la tak pernah sama berat…bangang nasional Dah tak relevan. Ini timbang lapuk sudah.

BN akan calonkan muka baharu pada pilihan raya Melaka, kata Zahid | The Malaysian InsightPengerusi BN yakin calon sebelum ini akan memberi ruang kepada muka baharu pada pilihan raya Melaka.

BN will field new faces in Malacca polls, says Zahid | The Malaysian InsightCoalition chairman says it will give young people a chance to excel in the political arena.\n\u00a0

BN tidak bekerjasama dengan Bersatu pada PRN Melaka - Utusan Digital“Ada yang mahu mengelakkan pertandingan tiga penjuru. Ada yang jangka kita akan berprestasi lebih buruk dari Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14). Namun jika ada pihak yang pernah menikam kita dari belakang dan pernah dipatuk sewaktu di Sabah, kita berazam… Siapa yg menikam siapa? Cuba tnya rakyat, kenapa DUN Melaka bubar? Bukankah disbbkn oleh pemimpin UMNO yg tikam rakan sendiri. Jgn nk salahkan parti lain, betolkn dulu parti sendiri.

BN to appoint 5 state reps if it wins two-thirds in Malacca pollsCoalition chair Zahid says only BN can return stability. Pas & mca boleh dah start berangan² tu... Mana tahu dpt rezeki terpijak lg Health minister bacul to take action against this gathering.. haramjadahh!! Bapak dia punya negeri ke... Pendatang...