Balai bomba tertinggi di dunia | Harian Metro

Ranau: Jika Pos Malaysia mempunyai peti pos tertinggi di Malaysia di Panalaban, Gunung Kinabalu, Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) tidak lama lagi bakal mempunyai balai bomba yang mungkin terletak di lokasi paling tinggi di dunia.

Ranau, News

26/1/2022 2:35:00 AM

Ranau Jika Pos Malaysia mempunyai peti pos tertinggi di Malaysia di Panalaban , Gunung Kinabalu , Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia ( JBPM ) tidak lama lagi bakal mempunyai balai bomba yang mungkin terletak di lokasi paling tinggi di dunia.

Ranau : Jika Pos Malaysia mempunyai peti pos tertinggi di Malaysia di Panalaban , Gunung Kinabalu , Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia ( JBPM ) tidak lama lagi bakal mempunyai balai bomba yang mungkin terletak di lokasi paling tinggi di dunia.

Read more: Harian Metro »

Ismail Sabri meets US president Biden, Asean leaders at White House

WASHINGTON DC: Prime Minister Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob met with United States president Joe Biden and Asean leaders at the White House on Thursday (Friday in Malaysia). Read more >>

Naya kerja kat tempat tinggi tu setiap hari... Takkan tiap hari nak berulang alik kerja kena mendaki...punggahhh... Terbaik. paling tinggi? tak sabarnya nak tengok..😁😁 Mantap! Keep fit 💪💪👍

Solat batal jika sujud atas serban dipakai bersambung badan'Sah jika bahagian pakaian yang mengena tempat sujud itu tidak bergerak sebab pergerakan solat orang berkenaan, tetapi tidak sah jika bergerak dengan pergerakan individu ini.”

Berapa banyak lagi duit rakyat diseleweng jika pimpinan UMNO berkuasa?Berapa banyak lagi duit rakyat diseleweng jika pimpinan UMNO berkuasa? Ko gak yg gi sokong dorang dulu...diam je la bodoh!!! Sebab itu UMNO tak mahu bersama bersatu sebab pemimpinnya tidak ikhlas,ingat geng bersatu itu suci sangat ke wahai bebal Dah bosan dg parti yg ada. Sgt harapkan masa depan yg baru utk generasi baru. Umno pd saya tidak lagi relevan

Zahid belum bersalah jika dipanggil bela diriZahid belum bersalah jika dipanggil bela diri

Kerajaan pertimbang longgar SOP jika proses dos penggalak selesai, kata PM | The Malaysian InsightIa bagaimanapun tertakluk kepada keputusan dan pandangan daripada Kementerian Kesihatan.

Pelakon kanak-kanak Matthew White meninggal dunia | Harian MetroJakarta: Pelakon cilik, Matthew White atau Matt, 12, yang cukup popular menerusi filem Danur meninggal dunia akibat diabetes, kelmarin. Salam takziah buat keluarga

Pokok tumbang di 5 lokasi | Harian MetroKuala Lumpur: Terdapat lima lokasi kejadian pokok tumbang akibat hujan lebat dan angin kencang di sekitar ibu negara, hari ini.

© 2022 Harian Metro, New Straits Times Press (M) Bhd. A part of Media Prima Group.