Malaysia, News, Entertainment, Property, Features, Opinion, Blog, Drink, Dine

Malaysia, News

Anwar gesa ahli Parlimen pembangkang terbuka isytihar harta | The Malaysian Insight

Anwar gesa ahli Parlimen pembangkang terbuka isytihar harta

15.5.2019

Anwar gesa ahli Parlimen pembangkang terbuka isytihar harta

Ini kerana sebelum ini pembangkang dilihat kritikal terhadap isu berkenaan, kata Presiden PKR.

Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata, ahli Parlimen pembangkang harus terbuka mengisytiharkan harta mereka kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kerana sebelum ini mereka kritikal terhadap isu berkenaan. – Gambar The Malaysian Insight oleh Kamal Ariffin, 15 Mei, 2019.

Presiden PKR itu berkata, mereka harus menerima cadangan itu kerana kerajaan melaksanakan tanggungjawabnya dengan menguatkuasakan ketelusan.

Read more: TheMalaysianInsight

Status banduan Anwar adalah fakta, kata Takiyuddin | The Malaysian InsightBeliau enggan minta maaf kerana gelar presiden PKR itu sebagai bekas banduan. Status PASPusat berkawan dgn pencuri... pemakan duit anak yatim ... Duit tabung haji duit skim pencen juga adalah fakta!!! titm_official Tantawi100 Once a Banduan always a banduan.A recorded history in our mind.

Guan Eng bidas Takiyuddin tidak hormat keputusan Agong ampunkan Anwar | The Malaysian InsightMenteri kewangan berkata, PAS hanya cuba memalukan dan fitnah orang yang tak bersalah. YDP Agong tak ampunkan kes beliau yang dipenjarakan pada tahun 1999 dengan hukuman bersalah pada rasuah dan salah guna kuasa. Betul lah bekas banduan. Tak tipu tak sah la menteri dap ni.

Anwar reminds Pakatan to be mindful of racial, religious relations | The Malaysian InsightAs pact marks 1st year in power, PM in waiting says focus must shift to the poor, neglected and destitute.

PKR Youth wants Takiyuddin to retract Anwar convict remark apologise | The Malaysian InsightPAS leader has disrespected Agong for pardoning PKR leader, says party wing. Takoyaki Why? Anwar went to prison for his abuse of power in 1999. Ex con. Betul lah kan?

Pemuda PKR gesa Takiyuddn tarik balik kenyataan terhadap Anwar dan mohon maaf | The Malaysian InsightPemuda PKR menyifatkan kenyataan pemimpin PAS itu sebagai biadap dan berniat jahat. Didapati bersalah atas kesalahan meliwat. Dihukum penjara. Bebas atas pengampunan. Tapi dia pernah meliwat. Pernah duduk dalam penjara. Bekas banduan la kot. Giler penyokong malaysia baru ni .. peliwat nak diangkat jadi PM ... Ini loyar....mulut banyak celupar...serupa takde insuran....mau kena...teach him a lesson loooooo...

Hubungan kaum, agama di negara ini meruncing, kata Anwar | The Malaysian InsightOleh itu katanya, PH perlu diingatkan dan tidak memandang ringan isu itu ketika giat mengubah negara. saifuddinabd Hubungan perkauman dah lama tak baik sejak dari oru ke 13..Anwar dengan parti keling dia PKR..yang lain lain parti jadi lembu DAP

Dulu PAS kata Anwar mangsa, sekarang lain pula, kata Saifuddin Nasution | The Malaysian InsightPAS suatu masa dahulu menganggap Anwar Ibrahim mangsa fitnah tetapi hari ini menjaja fitnah itu semata-mata mahu menafik...

Anwar shrugs off Takiyuddin’s convict remark | The Malaysian InsightAnwar shrugs off Takiyuddin’s convict remark

Anwar enggan layan kenyataan banduan Takiyuddin | The Malaysian InsightPresiden PKR itu berkata, kenyataan setiausaha agung PAS itu perlu dirujuk kepada peguam. Usah dilayan langau

PAS perlu beri penjelasan isu ‘kartel dedak’, kata Anwar | The Malaysian InsightPresiden PKR berkata PAS berhak melarang ahlinya mengeluarkan kenyataan berkenaan isu itu jika ia perkara dalaman parti. anwaribrahim bakal pm krik......krik..

Come clean on ‘dedak cartel’, Anwar tells PAS | The Malaysian InsightThe PKR president has pushed for an explanation on the allegation that some PAS members took money from Umno.

Write Comment

Thank you for your comment.
Please try again later.

Latest News

News

15 May 2019, Wednesday News

Previous news

Procedures needed for ministers to campaign in elections, says Anwar | The Malaysian Insight

Next news

Presiden Palestin sedia berdamai dengan Hamas
Previous news Next news