99.9 peratus akar umbi puas hati gugur Mohd. Khairuddin

99.9 peratus akar umbi puas hati gugur Mohd. Khairuddin

21/1/2022 6:45:00 AM

Tak perlu (penjelasan rasmi), itu pandangan terpencil dan sehingga ini saya mendapat maklumat daripada akar umbi, 99.9 peratus berpuas hati. - Abdul Hadi Awang

99.9 peratus akar umbi puas hati gugur Mohd. Khairuddin

Presiden Pas, Tan Sri Abdul Hadi Awang menegaskan, tiada keperluan untuk parti itu membuat penjelasan lanjut atau rasmi berhubung isu melibatkan Ahli Parlimen Kuala Nerus berkenaan walaupun ada segelintir pemimpin yang mendesak.Jelasnya, pengguguran Mohd. Khairuddin adalah berhubung soal disiplin dan ia merupakan hal dalaman parti yang hanya untuk pengetahuan ahli-ahli tanpa perlu dihebohkan kepada masyarakat.

“Tak perlu (penjelasan rasmi), itu pandangan terpencil dan sehingga ini saya mendapat maklumat daripada akar umbi, 99.9 peratus berpuas hati,” katanya kkepada pemberita selepas menyampaikan kuliah Jumaat di Masjid Rusila, di sini hari ini.Mohd. Khairuddin sebelum ini digugurkan sebagai AJK Pas, selepas kira-kira dua bulan dilantik memegang jawatan itu.

Read more: Utusan Malaysia »

Ten killed in 'racially motivated' shooting at US grocery store

NEW YORK (AFP): A heavily armed 18-year-old man shot 10 people dead on Saturday (May 14) at a Buffalo, New York, grocery store in a 'racially motivated' attack that he live-streamed on camera, say authorities. Read more >>

Hurm...TAKDIR!!!!! Penjelasan rasmi supaya tidak timbul fitnah dan salah sangka..bukan membiarkan persepsi terus di perkatakan..budaya membiarkan persepsi ini lah yg merosakkan.. Ramai yg xpuas hati ni ahli PAS ka ahli PH? Haha Semua ahli akar umbi mesti gorek sampai ke lubang cacing di mana si abdulhadiawang dan takiyuddin61 sudah membelanjakan hadiah RM 90 juta drpd bekas PM. UstDrTakiri PASPusat DPPMalaysia titm_official

Camne dapat tahu 99.9% berpuashati? Kuat lobai kencing Wow....kills 99.9% of germs....😅 Nauzubillah Astaqfirullah Maa syaa Allah AllahhuAkbar ... Betul kah Mcm mana dia kira 99.9% tu..tanya dekat Takiyuddin auto mewakili akar umbi? Parokkk

Covid-19: Almost 99% of new cases in Categories One and TwoKUALA LUMPUR: Of the 3,229 new Covid-19 cases reported on Wednesday (Jan 19), 3,191 cases (98.8%) are in Categories One and Two, which show no or mild symptoms.

Mohd Naim nak lari jauh mana? | Harian MetroPasir Mas: Polis memburu dua lelaki yang melarikan diri daripada polis di Kampung Gaung di sini, semalam.

Maimunah Mohd Sharif re-elected head of UN Human Settlements ProgrammeNEW YORK: Datuk Maimunah Mohd Sharif of Malaysia has been re-elected by the UN General Assembly as the executive director of the UN Human Settlements Programme (UN-Habitat) for a term of two years, the Xinhua news agency reports.

Gugur Khairuddin: Tiada kaitan dengan Muafakat NasionalBaru-baru ini, Nik Mohamad Abduh yang juga merupakan Ahli Parlimen Bachok menerusi laman Facebooknya berpandangan, isu pemecatan Mohd Khairuddin perlu dijelaskan kepada umum dan tidak terhad kepada ahli Pas semata-mata.

Pas tidak perlu dedah alasan gugur Khairuddin'Presiden sudah maklumkan alasannya disebabkan isu berkaitan disiplin. Tetapi tak perlulah kita ceritakan apa perinciannya kerana tindakan sedemikian akan menimbulkan masalah lain pula.'

Suntikan vaksin Covid-19 kanak-kanak bermula bulan depan, sasar 70 peratusPengambilan vaksin untuk kanak-kanak tersebut bagaimanapun tidak diwajbkan buat masa ini.

MARANG: Sebanyak 99.9 peratus akar umbi Pas berpuas hati dengan keputusan parti itu menggugurkan Datuk Dr. Mohd. Khairuddin Aman Razali sebagai Ahli Jawatankuasa (AJK). Presiden Pas, Tan Sri Abdul Hadi Awang menegaskan, tiada keperluan untuk parti itu membuat penjelasan lanjut atau rasmi berhubung isu melibatkan Ahli Parlimen Kuala Nerus berkenaan walaupun ada segelintir pemimpin yang mendesak. Jelasnya, pengguguran Mohd. Khairuddin adalah berhubung soal disiplin dan ia merupakan hal dalaman parti yang hanya untuk pengetahuan ahli-ahli tanpa perlu dihebohkan kepada masyarakat. “Tak perlu (penjelasan rasmi), itu pandangan terpencil dan sehingga ini saya mendapat maklumat daripada akar umbi, 99.9 peratus berpuas hati,” katanya kkepada pemberita selepas menyampaikan kuliah Jumaat di Masjid Rusila, di sini hari ini. Mohd. Khairuddin sebelum ini digugurkan sebagai AJK Pas, selepas kira-kira dua bulan dilantik memegang jawatan itu. Bagaimanapun, Pas menjelaskan pengguguran Mohd. Khairuddin tidak ada kena-mengena dengan soal pendirian terhadap Muafakat Nasional (MN) atau Perikatan Nasional (PN). Dalam perkembangan sama, Abdul Hadi berkata, sebelum memutuskan untuk menggugurkan Mohd. Khairuddin, beberapa tindakan awal sudah diambil termasuk menasihatkan pemimpin itu. “Dia belum dipecat, cuma digugurkan sahaja daripada AJK dan sebelum daripada itu pun ada isu disiplin, kita sudah nasihat dan membuat tindakan awal. “Soal pengganti kita akan lihat jika ada keperluan sebab setakat ini parti berjalan macam biasa,” katanya. – UTUSAN ONLINE